eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama w prasie
  • Kosmetyki w mediach I-VI 2007

    Kosmetyki w mediach I-VI 2007

    12:36 22.07.2007

    ... ", który opisuje aktywność firm kosmetycznych w kolorowej prasie konsumenckiej w okresie od stycznia do czerwca 2007 roku. Raport „Kosmetyki w ... Clinique, DKNY, M.A.C, Tommy Hilfiger) czy Dr Irena Eris (Eris, Lirene, Pharmaceris, Tilia Studio). W prasie kolorowej w pierwszym półroczu 2007 zdecydowanie dominowały publikacje prezentujące kosmetyki ... WIĘCEJ

    Tematy: kosmetyki, uroda, reklama w prasie
  • Reklama w prasie V 2007

    Reklama w prasie V 2007

    00:17 02.07.2007

    Dzienniki zarobiły w maju br. na reklamach 222,76 mln zł, czyli minimalnie więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w maju br. 86,4 mln zł. W porównaniu analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 3,86 proc. Druga pozycja przypadła ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Starlink: rynek reklamowy I-III 2007

    Starlink: rynek reklamowy I-III 2007

    01:10 17.05.2007

    ... mld zł. Najwyższą dynamiką cechuje się reklama internetowa, najmniej zyskały dzienniki - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Starlink ... , w porównaniu z pierwszym kwartałem 2006 r., cechowały się reklama internetowa (+54,4 proc.), telewizja (+13,4 proc.), oraz reklama kinowa (+12,4 proc.). - Wzrost wydatków reklamowych w telewizji ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna
  • Reklama w prasie I-III 2007

    Reklama w prasie I-III 2007

    13:20 24.04.2007

    Wszystkie dzienniki, monitorowane przez Expert Monitor, zarobiły na reklamach w pierwszym kwartale tego roku o blisko 18 mln zł więcej niż przed rokiem. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w pierwszym kwartale tego roku 223,26 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 8,91 proc. Druga ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Polski rynek reklamy 2007-2009

    Polski rynek reklamy 2007-2009

    01:43 05.03.2007

    ... % w porównaniu z rokiem poprzednim. Obniżyła się dynamika wzrostu na rynku reklamy prasowej i wyniosła 5,5%. Na dynamice całego rynku zawyżyła po raz kolejny reklama internetowa, która odnotowała wzrost aż o 54% w ujęciu rok do roku. Sytuacja gospodarcza pozwala na optymistyczne prognozy rozwoju rynku reklamy. Rok ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, reklama internetowa, reklamy internetowej, reklama telewizyjna
  • Kosmetyki w mediach

    Kosmetyki w mediach

    00:11 03.02.2007

    Agencja Kamodus opublikowała raport "Kosmetyki w Mediach", ukazujący obecność produktów kosmetycznych w wysokonakładowych, kolorowych czasopismach konsumenckich w drugim półroczu 2006 roku. Celem raportu jest dostarczenie firmom z branży kosmetycznej jak najszerszej wiedzy o aktywności medialnej wszystkich marek konkurencyjnych. „[…]Raport ... WIĘCEJ

    Tematy: kosmetyki, uroda, reklama w prasie
  • Prasowy sukces Google?

    Prasowy sukces Google?

    00:04 02.01.2007

    Efekty pomysłu Google na sprzedaż miejsca reklamowego w prasie codziennej znacznie przekroczyły oczekiwania koncernu. System, który firma testuje od listopada, umożliwia reklamodawcom zamawianie reklam w dziennikach prasowych. Wyniki wstępnych prób, w ... WIĘCEJ

    Tematy: Google, reklama w prasie, prasa, rynek reklamy
  • Reklama prasowa przez Google

    Reklama prasowa przez Google

    00:49 08.11.2006

    ... , już kupujących miejsca reklamowe w internecie za pomocą systemu Google, teraz otrzymają możliwość umieszczania za pomocą tego systemu swoich ogłoszeń również w prasie.WIĘCEJ

    Tematy: reklama, Google, reklama w prasie, prasa
  • Reklama w prasie I-IX 2006

    Reklama w prasie I-IX 2006

    00:16 06.11.2006

    Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i w tym - po trzech kwartałach największe wpływy z reklam wśród tygodników, osiągnęły tygodniki opinii - wynika z najnowszych danych firmy Expert Monitor. Najwyższe wpływy - 81,6 mln zł odnotował Wprost. Zaraz za nim znalazła się Polityka (78,4 mln i wzrost o 8,85 proc.) i Newsweek Polska z przychodami na poziomie ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Reklama w prasie IX 2006

    Reklama w prasie IX 2006

    00:19 25.10.2006

    Gazeta Wyborcza miała we wrześniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 89,4 mln zł, czyli o 14 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - wynika z danych firmy Expert Monitor. Drugą pozycję zajął Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16,7 mln zł, o 2 mln zł mniej niż rok wcześniej. Trzecie ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: