eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › branża modowa
  • Moda: polskie sieci handlowe nie ustępują zagranicznym

    Moda: polskie sieci handlowe nie ustępują zagranicznym

    10:31 24.01.2019

    Polskie sieci handlowe radzą sobie całkiem dobrze, stanowiąc kluczową grupę najemców galerii i z powodzeniem konkurując z markami zza granicy - wynika ze wspólnych analiz Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) i firmy doradczej EY. Wraz z wejściem Polski do Unii Europejskiej dla pogrążonego w kryzysie polskiego przemysłu odzieżowo-obuwniczego ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci handlowe, branża modowa, odzież, obuwie
  • Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.

    Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.

    11:28 19.10.2016

    Dom mediowy Codemedia przeanalizował wydatki na reklamę, które w I połowie br. ponieśli przedsiębiorcy reprezentujący branżę modową. Z analizy wynika, że najwięcej w marketing, podobnie zresztą jak w analogicznym okresie ubiegłego roku, zainwestowali producenci odzieży. Tuż za nimi uplasowała się kategoria "zegarki i biżuteria" i to własnie ona ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa
  • Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista

    Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista

    12:36 04.10.2016

    Japonia, Korea Południowa i Wielka Brytania to kraje, w których ponad połowa wszystkich modowych e-zakupów dokonywana jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych. To jeden z wniosków, jakie niesie za sobą Fashion Flash Report 2016 firmy Criteo - opracowanie poświęcone zachowaniom klientów branży modowej. W raporcie nie zabrakło również danych z ... WIĘCEJ

    Tematy: branża modowa, moda, zakupy, zakupy przez internet
  • Moda w Polsce z potencjałem

    Moda w Polsce z potencjałem

    14:18 02.12.2015

    Sektor modowy posiada ogromny potencjał wzrostowy - wynika z przygotowanego przez BNP Paribas Real Estate Poland raportu "Nieznane oblicze. Przełamywanie stereotypów o rynku modowym". Za taki stan rzeczy odpowiedzialna jest w znacznej mierze dobra kondycja rodzimej gospodarki oraz rynku pracy. Siła nabywcza Polaków rośnie, nie należy więc się ... WIĘCEJ

    Tematy: branża modowa, rynek mody, ulice handlowe, powierzchnie handlowe
  • Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.

    Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.

    12:10 16.10.2015

    96 milionów złotych. Tę kwotę zdołały przewyższyć wydatki reklamowe, które w I półroczu br. branża modowa poniosła w związku z promocją swoich wyrobów. Największa część reklamowego tortu to reklamy w luksusowych pismach kobiecych. W podziale na kategorie dominowała odzież, przed ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa
  • Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.

    Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.

    11:00 21.04.2015

    Branża modowa w 2014 r. wydała na reklamę ponad 187 milionów złotych – w podziale na kategorie zdecydowanie dominuje sektor odzieżowy, z kolei na miejsce promocji najchętniej wybierane są magazyny dla kobiet – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. W 2014 roku największym reklamodawcą w kategorii moda była branża odzieżowa, która przeznaczyła ... WIĘCEJ

    Tematy: branża modowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: