eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › marka
  • Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy

    Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy

    ... swoje interakcje z marką w świecie „rzeczywistym”, jak i cyfrowym), którzy spontanicznie mieli wskazać swoje ulubione organizacje. Pod uwagę wzięto 5 kategorii, w których każda marka mogła zdobyć maksymalnie 10 punktów - w zależności od tego jak bardzo jest: Rozrywkowa: Przyciąga uwagę w atrakcyjny sposób, Dostosowana: Pomaga znaleźć odpowiednie ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, wizerunek marki
  • Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?

    Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?

    Jak w wynika z badania zrealizowanego przez Opineo.pl, do pisania opinii polscy konsumenci zasiadają przeważnie wieczorem. Ich wypowiedzi mają do nawet 20 tysięcy znaków, a główną motywacją do ich sformułowania są przeważnie prośby ze strony kupującego. Zarówno w przypadku negatywnych, jak i pozytywnych komentarzy, główną intencją piszących jest - ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, zachowania konsumentów
  • Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    Pozytywna opinia buduje, negatywna rujnuje. W tym stwierdzeniu nie ma nic odkrywczego. Brzmi jak truizm. Szczęśliwie polscy e-sprzedawcy wydają się zdawać z tego sprawę i wiedzieć, jak ważne jest zdanie klientów i jak można je wykorzystać w praktyce - wynika z ankiety przeprowadzonej przez serwis Opineo.pl Ankieta została przeprowadzona w lutym i ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

    Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

    Pozytywna opinia klienta jest dla e-sprzedawcy niezwykle ważna - nic chyba nie buduje lepiej jego pozytywnego wizerunku. Z drugiej strony tym, co potrafi w skuteczny sposób zrujnować jego wizerunek jest niezadowolenie klientów. Negatywnym opiniom niemal zawsze towarzyszą silne emocje, a - jak powiedziała niegdyś Maya Angelou - "ludzie zapomną, co ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Nie ma sportu bez Facebooka?

    Nie ma sportu bez Facebooka?

    Tegoroczny Mundial zgromadził przez ekranami telewizorów tłumy fanów. Okazało się również, że wywołał niemałe zamieszanie w Internecie - w ciągu zaledwie czterech tygodni "ćwierkano" o nim 672 miliony razy - takiej aktywności w mediach społecznościowych nie zanotowano jeszcze nigdy. Podczas finałowej rozgrywki Niemcy - Argentyna na Facebooku ... WIĘCEJ

    Tematy: sport, piłka nożna, social media, Facebook
  • Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?

    Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?

    ... wizerunku może wpłynąć na sukces rynkowy. Na początku lat 90., marka powoli, lecz nieuchronnie traciła udziały na rynku komputerowym. Aby lepiej zasygnalizować ... : Marka planuje rozszerzenie działalności na rynki narodowe lub międzynarodowe. Obecna marka hamuje rozwój biznesu na innych rynkach. Wielu klientów ma negatywne skojarzenia z brandem. Marka ... WIĘCEJ

    Tematy: rebranding, marka, marki, wizerunek marki
  • Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    ... in Levi’s” to akcja stworzona przez legendę branży odzieżowej, w której fani dzielą się własnymi przeżyciami. 2. Twórczy blogerzy Jeszcze dalej poszła marka Deichmann, która użytkowników Internetu uczyniła współtwórcami kolekcji: 27-letnia blogerka modowa Veronica Ferraro sygnuje nazwiskiem najnowszą kolekcję butów. Wcześniej niemiecki potentat ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Top Marka w mediach 2014

    Top Marka w mediach 2014

    ... Jak podkreśla Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, marka Volkswagen zgromadziła nie tylko najwięcej wzmianek prasowych, ale też ... raz piąty z kolei wizerunkowym liderem w branży energetycznej zostało PGE (99 punktów). Marka otrzymała najlepszy w sektorze wynik za liczbę informacji i ich zasięg oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, najbardziej znane marki, monitoring mediów
  • Marki godne zaufania 2014

    Marki godne zaufania 2014

    ... Fundusz inwestycyjny i Towarzystwo ubezpieczeniowe). Złote Godło w więcej niż jednej kategorii zdobyła jedynie marka Nivea (Kosmetyk do pielęgnacji skóry oraz Kosmetyk do ... wszystkie kategorie badania, Polacy największym zaufaniem obdarzyli markę Rossmann. Marka ta została tegorocznym laureatem Złotego Godła w kategorii Drogeria, otrzymując 67% ... WIĘCEJ

    Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands
  • Opinie klientów lepsze niż reklama

    Opinie klientów lepsze niż reklama

    ... śmiało zaryzykować stwierdzenie, że już nie reklama, a opinia staje się powoli dźwignią handlu. Obecnie, żeby utrzymać silną pozycję na rynku marka nie może być wyłącznie reklamowana. Musi być też polecana przez konsumentów. Fenomen słowa „polecam” I choć na co dzień nie potrzebujemy ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie

 

1 2 ... 10 ... 11

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

MENU
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.