-
Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy
11:38 17.02.2017
... swoje interakcje z marką w świecie „rzeczywistym”, jak i cyfrowym), którzy spontanicznie mieli wskazać swoje ulubione organizacje. Pod uwagę wzięto 5 kategorii, w których każda marka mogła zdobyć maksymalnie 10 punktów - w zależności od tego jak bardzo jest: Rozrywkowa: Przyciąga uwagę w atrakcyjny sposób, Dostosowana: Pomaga znaleźć odpowiednie ...
Tematy: marka, marki, wizerunek marki -
Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?
11:37 26.10.2015
Jak w wynika z badania zrealizowanego przez Opineo.pl, do pisania opinii polscy konsumenci zasiadają przeważnie wieczorem. Ich wypowiedzi mają do nawet 20 tysięcy znaków, a główną motywacją do ich sformułowania są przeważnie prośby ze strony kupującego. Zarówno w przypadku negatywnych, jak i pozytywnych komentarzy, główną intencją piszących jest - ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, zachowania konsumentów -
Po co e-sklepom opinie konsumentów?
00:23 05.04.2015
Pozytywna opinia buduje, negatywna rujnuje. W tym stwierdzeniu nie ma nic odkrywczego. Brzmi jak truizm. Szczęśliwie polscy e-sprzedawcy wydają się zdawać z tego sprawę i wiedzieć, jak ważne jest zdanie klientów i jak można je wykorzystać w praktyce - wynika z ankiety przeprowadzonej przez serwis Opineo.pl Ankieta została przeprowadzona w lutym i ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
08:05 28.12.2014
Pozytywna opinia klienta jest dla e-sprzedawcy niezwykle ważna - nic chyba nie buduje lepiej jego pozytywnego wizerunku. Z drugiej strony tym, co potrafi w skuteczny sposób zrujnować jego wizerunek jest niezadowolenie klientów. Negatywnym opiniom niemal zawsze towarzyszą silne emocje, a - jak powiedziała niegdyś Maya Angelou - "ludzie zapomną, co ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Nie ma sportu bez Facebooka?
12:04 18.11.2014
Tegoroczny Mundial zgromadził przez ekranami telewizorów tłumy fanów. Okazało się również, że wywołał niemałe zamieszanie w Internecie - w ciągu zaledwie czterech tygodni "ćwierkano" o nim 672 miliony razy - takiej aktywności w mediach społecznościowych nie zanotowano jeszcze nigdy. Podczas finałowej rozgrywki Niemcy - Argentyna na Facebooku ...
Tematy: sport, piłka nożna, social media, Facebook -
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
01:22 10.10.2014
... wizerunku może wpłynąć na sukces rynkowy. Na początku lat 90., marka powoli, lecz nieuchronnie traciła udziały na rynku komputerowym. Aby lepiej zasygnalizować ... : Marka planuje rozszerzenie działalności na rynki narodowe lub międzynarodowe. Obecna marka hamuje rozwój biznesu na innych rynkach. Wielu klientów ma negatywne skojarzenia z brandem. Marka ...
Tematy: rebranding, marka, marki, wizerunek marki -
Marketing internetowy? Zaangażuj klientów
13:01 09.10.2014
... in Levi’s” to akcja stworzona przez legendę branży odzieżowej, w której fani dzielą się własnymi przeżyciami. 2. Twórczy blogerzy Jeszcze dalej poszła marka Deichmann, która użytkowników Internetu uczyniła współtwórcami kolekcji: 27-letnia blogerka modowa Veronica Ferraro sygnuje nazwiskiem najnowszą kolekcję butów. Wcześniej niemiecki potentat ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Top Marka w mediach 2014
12:27 01.10.2014
... Jak podkreśla Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, marka Volkswagen zgromadziła nie tylko najwięcej wzmianek prasowych, ale też ... raz piąty z kolei wizerunkowym liderem w branży energetycznej zostało PGE (99 punktów). Marka otrzymała najlepszy w sektorze wynik za liczbę informacji i ich zasięg oraz ...
Tematy: marki, marka, najbardziej znane marki, monitoring mediów -
Marki godne zaufania 2014
13:30 17.06.2014
... Fundusz inwestycyjny i Towarzystwo ubezpieczeniowe). Złote Godło w więcej niż jednej kategorii zdobyła jedynie marka Nivea (Kosmetyk do pielęgnacji skóry oraz Kosmetyk do ... wszystkie kategorie badania, Polacy największym zaufaniem obdarzyli markę Rossmann. Marka ta została tegorocznym laureatem Złotego Godła w kategorii Drogeria, otrzymując 67% ...
Tematy: marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands -
Opinie klientów lepsze niż reklama
10:13 12.06.2014
... śmiało zaryzykować stwierdzenie, że już nie reklama, a opinia staje się powoli dźwignią handlu. Obecnie, żeby utrzymać silną pozycję na rynku marka nie może być wyłącznie reklamowana. Musi być też polecana przez konsumentów. Fenomen słowa „polecam” I choć na co dzień nie potrzebujemy ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- smartfony
- monitoring mediów
- media
- Orange
- branża motoryzacyjna
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- badania internautów
- marki
- decyzje zakupowe
- reklama internetowa
- rynek motoryzacyjny
- działania marketingowe
- marketing
- karty płatnicze
- badania konsumentów