eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › mailing
  • Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu

    Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu

    05:45 12.04.2019

    ... poczty i sprawdzić czy próbny mailing, nie został zakwalifikowany przez nich jako spam. Znaczenie nadawcy, który zrealizuje dla nas mailing Filtry antyspamowe badają ... dostanie, świadomie zapisała się właśnie do tej bazy. Wyślij precyzyjnie targetowany mailing Szukasz nowych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów? Skorzystaj z naszej bazy ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?

    Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?

    12:39 25.03.2019

    ... Dlatego też warto poświęcić na niego więcej uwagi, aby nasz mailing był jak najbardziej skuteczny. Przeciętny użytkownik poczty elektronicznej dostaje codziennie ... przełoży się na realizację celu, jaki stawialiśmy sobie wysyłając mailing. Wyślij precyzyjnie targetowany mailing Szukasz nowych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów? Skorzystaj z ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?

    Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?

    11:17 20.03.2019

    ... sprzedaży produktów z wyższymi cenami. Przykład 2. Wyjazdy integracyjne dla firm Nasza firma zajmuje się organizacją wyjazdów integracyjnych dla firm. Skierujmy nasz mailing do dyrektorów personalnych, menadżerów zespołów, pracowników działów kadr i HR oraz właścicieli firm zatrudniających pracowników. Przykład 3. Sprzedaż mieszkań na nowym osiedlu ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    13:48 28.02.2019

    ... marketing – artykuł sponsorowany, artykuł natywny, komunikat PR Reklama bezpośrednia – mailing reklamowy i newsletter Kampania reklamowa – od czego zacząć? Planując działania ... zorientowanych na sprzedaż najlepszym rozwiązaniem jest reklama bezpośrednia – mailing reklamowy i newsletter. Mailing reklamowy polegający na pozyskiwaniu nowych klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama
  • Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?

    Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?

    11:08 12.04.2018

    Polacy zasypywani są reklamami. 3 na 4 użytkowników poczty otrzymuje dziennie do 20 e-maili dotyczących ofert handlowych lub promocji. O tym, czy są dla odbiorców interesujące, decydują w głównej mierze nadawca oraz tytuł, chociaż 36% czytających przyznaje, że liczy się również treść - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Jak jednak podkreślają ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail, mailing
  • Niechciane e-maile dotyczące suplementów i diet

    Niechciane e-maile dotyczące suplementów i diet

    00:18 02.10.2017 PORADA

    Witam, wiem, że moje pytanie jest dziwne, ale mam problem. Od około miesiąca, otrzymuję e-maile (jak zapewne każdy, a przynajmniej większość), dotyczące odchudzania, różnych "cudownych diet", suplementów itp. Wiele razy odpisywałam, że nie chcę i nie życzę sobie tego typu ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, mailing, subskrypcja, nękanie
  • 6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    00:41 24.09.2017

    ... na które odpowiedź poznać chce każdy marketer: do ilu osób dotarł dany mailing? Liczba wysłanych newsletterów nie zawsze oznacza liczbę wiadomości dostarczonych. E-mail, który nie został ... się, ilu subskrybentów zdecydowało się go otworzyć – czyli dla ilu z nich wysłany mailing okazał się ciekawy. W tym celu, pomocny okaże się wskaźnik otwarć (open ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
  • Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing

    Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing

    00:40 24.02.2017

    Obecne ramy prawne dla marketingu internetowego, czyli przykładowo dla wysyłania mailingów, są bardzo skomplikowane. Nadzór oddany został trzem regulatorom oraz pośrednio Policji i każdy z nich często inaczej patrzy na przepisy. Nie sprzyja to pewności prawa po stronie przedsiębiorców, którzy nie wiedzą, jak powinni się zachować. Dodatkowym ... WIĘCEJ

    Tematy: Prawo telekomunikacyjne, marketing internetowy, e-mail marketing, świadczenie usług drogą elektroniczną
  • Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych

    Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych

    10:58 19.12.2016

    Real-time marketing (RTM) to działania realizowane w czasie rzeczywistym, wykorzystujące aktualnie popularną sytuację lub wydarzenie do komunikacji z odbiorcami marki. RTM nie jest pojęciem nowym, jednak dopiero rozwój social media pozwolił mu na zyskanie niebywałej popularności w działaniach marketingowych. Czy jest on jednak zarezerwowany tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: real-time marketing, newsletter, mailing, e-mail marketing
  • E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice

    E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice

    00:40 02.12.2016

    Używanie w kampaniach e-mail marketingowych, prowadzonych dla branży B2B, tych samych praktyk, które okazały się skuteczne w komunikacji skierowanej do konsumentów, rzadko przynosi taki sam skutek. Dlaczego? Strategie marketingowe dla sektora biznesowego oparte są na konkretnych, specyficznych założeniach. Istnieją znaczne różnice między tymi ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, strategia marketingowa, B2B, mailing
  • Personalizacja to już za mało

    Personalizacja to już za mało

    00:40 17.07.2016

    Masowe wysyłki są passé. W dzisiejszym świecie marketerzy mają niezliczone możliwości segmentowania bazy pod kątem grup docelowych i personalizowania treści tak, aby w efektywny sposób komunikować się ze swoimi odbiorcami. Trendem w komunikacji jest obecnie hiperpersonalizacja. Co się za nią kryje i jaki niesie ze sobą potencjał? Konsumenci ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, masowa wysyłka, hiperpersonalizacja, komunikacja z klientem

 

1 2 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: