eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › mailing
  • Niechciane e-maile dotyczące suplementów i diet

    Niechciane e-maile dotyczące suplementów i diet PORADA

    Witam, wiem, że moje pytanie jest dziwne, ale mam problem. Od około miesiąca, otrzymuję e-maile (jak zapewne każdy, a przynajmniej większość), dotyczące odchudzania, różnych "cudownych diet", suplementów itp. Wiele razy odpisywałam, że nie chcę i nie życzę sobie tego typu ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, mailing, subskrypcja, nękanie
  • 6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać

    ... na które odpowiedź poznać chce każdy marketer: do ilu osób dotarł dany mailing? Liczba wysłanych newsletterów nie zawsze oznacza liczbę wiadomości dostarczonych. E-mail, który nie został ... się, ilu subskrybentów zdecydowało się go otworzyć – czyli dla ilu z nich wysłany mailing okazał się ciekawy. W tym celu, pomocny okaże się wskaźnik otwarć (open ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
  • Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing

    Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing

    Obecne ramy prawne dla marketingu internetowego, czyli przykładowo dla wysyłania mailingów, są bardzo skomplikowane. Nadzór oddany został trzem regulatorom oraz pośrednio Policji i każdy z nich często inaczej patrzy na przepisy. Nie sprzyja to pewności prawa po stronie przedsiębiorców, którzy nie wiedzą, jak powinni się zachować. Dodatkowym ... WIĘCEJ

    Tematy: Prawo telekomunikacyjne, marketing internetowy, e-mail marketing, świadczenie usług drogą elektroniczną
  • Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych

    Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych

    Real-time marketing (RTM) to działania realizowane w czasie rzeczywistym, wykorzystujące aktualnie popularną sytuację lub wydarzenie do komunikacji z odbiorcami marki. RTM nie jest pojęciem nowym, jednak dopiero rozwój social media pozwolił mu na zyskanie niebywałej popularności w działaniach marketingowych. Czy jest on jednak zarezerwowany tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: real-time marketing, newsletter, mailing, e-mail marketing
  • E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice

    E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice

    Używanie w kampaniach e-mail marketingowych, prowadzonych dla branży B2B, tych samych praktyk, które okazały się skuteczne w komunikacji skierowanej do konsumentów, rzadko przynosi taki sam skutek. Dlaczego? Strategie marketingowe dla sektora biznesowego oparte są na konkretnych, specyficznych założeniach. Istnieją znaczne różnice między tymi ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, strategia marketingowa, B2B, mailing
  • Personalizacja to już za mało

    Personalizacja to już za mało

    Masowe wysyłki są passé. W dzisiejszym świecie marketerzy mają niezliczone możliwości segmentowania bazy pod kątem grup docelowych i personalizowania treści tak, aby w efektywny sposób komunikować się ze swoimi odbiorcami. Trendem w komunikacji jest obecnie hiperpersonalizacja. Co się za nią kryje i jaki niesie ze sobą potencjał? Konsumenci ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, masowa wysyłka, hiperpersonalizacja, komunikacja z klientem
  • Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    Zdobywanie nowych klientów w e-commerce jest podstawą rozwoju. Nie wolno zapominać o budowaniu z nimi relacji i wzbudzaniu w nich poczucia lojalności. Wg danych SalesBee stały klient wydaje jednorazowo w sklepie internetowym do 5 razy więcej niż nowy gość. Dlatego warto zadbać o zadowolenie stałych użytkowników i odpowiednio motywować do kolejnych ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, relacje z klientem, mailing
  • Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?

    Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?

    Dziennie ludzkość wysyła 40 miliardów e-maili. Część z nich to nieistotny i irytujący spam, którego chcemy uniknąć. Taką możliwość dają nam filtry antyspamowe, jednak te narzędzia nie są doskonałe i często blokują istotne wiadomości. Wg SalesBee ponad 80 proc. klientów ocenia dobrze skonstruowane newslettery jako przydatne i chętnie z nich ... WIĘCEJ

    Tematy: spam, mailing, newsletter, spamowanie
  • Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing

    Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing

    12 miesięcy wystarczyło, aby wskaźnik dostarczenia wiadomości email marketingowych obniżył się z 83% do 79% - donosi najnowszy raport Return Path. W praktyce oznacza to nic innego niż to, że jedna na pięć wysłanych wiadomości nie dociera do odbiorcy. Czy dalszym spadkom w tym zakresie można zapobiec? Czy istnieją sposoby na skuteczne dostarczenie ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
  • Video maile, czyli jak wprawić swoje wiadomości w ruch?

    Video maile, czyli jak wprawić swoje wiadomości w ruch?

    ... większą uwagę. Używaj animacji w intro, animuj grafiki oraz przejścia. Umieść call-to-action na końcu wideo. Chcąc mieć pewność, że nasz video mailing prowadzony jest w możliwe najskuteczniejszy sposób, warto jednak przyjrzeć się konkretnym narzędziom, które mamy w tym temacie do dyspozycji. Jak konstruować wiadomości ... WIĘCEJ

    Tematy: video mail, mailing, e-maile, e-mailing
  • E-mail ReTargeting ma potencjał

    E-mail ReTargeting ma potencjał

    ... VC na rynku e-maili marketingowych udowadnia ożywienie. To, dlaczego mailing, a szczególnie Retargeting nareszcie stał się opłacalny podsumował prezes Remintrex, Florian Werner ... nie ma konsumenta który mógłby ukończyć rejestrację nie podając swojego e-maila. Mailing pozostaje więc numerem jeden, generując 6 miliardów kliknięć dziennie, 20 razy tyle ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.