eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › skuteczna reklama
  • Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?

    Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?

    11:17 20.03.2019

    ... do firm z konkretnej branży ale nawet do osób zajmujących w nich konkretne stanowiska. Przykłady Przykład 1. Reklama sklepu internetowego z zabawkami Prowadzimy sklep internetowy z zabawkami dla małych dzieci. Aby dotrzeć do grupy, ... właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię

    DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię

    00:36 16.03.2019

    ... szerszej społeczności. Poznawaj ciekawe miejsca Świetnym przykładem realizacji, która odpowiada na wymagania współczesnego odbiorcy była kampania Google przeprowadzona w Nowym Jorku. Reklama wyświetlana na cyfrowych ekranach OOH miała na celu przedstawienie nowych możliwości, jakie oferują Mapy Google, zwiększając tym samym świadomość odbiorcy ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, postęp technologiczny, kampania reklamowa, skuteczna reklama
  • Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość

    Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość

    12:18 06.03.2019

    Przed nami nowa odsłona raportu State of Marketing. Najświeższe opracowanie Salesforce pochyla się m.in. nad najważniejszymi wyzwaniami współczesnego marketingu. Okazuje się, że dziś chodzi przede wszystkim o utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału, który wykorzystują oni do komunikacji z ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja
  • Aplikacje mobilne: narzędzie ponownego angażowania klientów

    Aplikacje mobilne: narzędzie ponownego angażowania klientów

    10:07 05.03.2019

    Przed nami wynik opracowanego przez Criteo raportu „State of Ad Tech 2019” (Nowoczesne technologie reklamowe 2019). Opracowanie skupia swą uwagę na sposobach skutecznego konwertowania grup docelowych podczas kolejnych etapów ścieżki zakupowej. Jego podstawą są ankiety przeprowadzone pośród marketerów z całego świata, które ułatwiają zrozumienie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, skuteczna reklama, aplikacje mobilne
  • Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    13:48 28.02.2019

    Chyba nikt nie ma wątpliwości, że obecnie skuteczna reklama w internecie jest niezbędna w prowadzeniu biznesu. Pozwala nam ona zaprezentować naszą firmę szerokiemu gronu odbiorców, dotrzeć z naszą ofertą do osób potencjalnie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama
  • Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian

    Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian

    00:15 07.02.2019

    Wprawdzie 9 na 10 marketerów jest przekonanych, że tworzone przez nich reklamy przedstawiają kobiety w pozytywnym świetle, to jednak całkiem spora rzesza odbiorców najwyraźniej oczekuje czegoś innego. Aż 45% widzów uważa bowiem, że tworzony w komunikacji marketingowej wizerunek płci pięknej jest niewłaściwy - wynika z najnowszej analizy firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, skuteczna reklama, komunikacja marketingowa, kobiety
  • Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?

    Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?

    10:17 06.02.2019

    E-mail marketing pozostaje najpopularniejszą metodą na pozyskiwanie nowych klientów. W opracowanym przez SARE XV badaniu wykorzystania poczty elektronicznej newsletter zajął pierwsze miejsce wśród narzędzi komunikacji marketingowej. Okazuje się zatem, że plotki o schyłku mailingu reklamowego nie mają zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością. W ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy
  • Marketing liderem w budowaniu customer experience

    Marketing liderem w budowaniu customer experience

    13:38 31.01.2019

    „State of Marketing 2019”. Tak brzmi tytuł najnowszego raportu Salesforce na temat najświeższych i najistotniejszych zmian w tendencjach marketingowych. Autorzy badania tradycyjnie już przyglądają się nie tylko najgorętszym trendom, ale również pochylają się nad kierunkami, w których ewoluuje marketing, wskazując chociażby na jego coraz to ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, customer experience
  • DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek

    DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek

    12:35 30.01.2019

    ... , włączając w jej tworzenie lokalnych gospodarzy. Kampania miała na celu zachęcenie ludzi do skorzystania z możliwości wynajęcia swojego domu bądź mieszkania turystom. Reklama wyświetlana na cyfrowych ekranach ukazywała szereg korzyści, jakie czerpią gospodarze Airbnb, wynajmując swoje lokum. Spoty przedstawiały prawdziwych ludzi, takich jak ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, postęp technologiczny, kampania reklamowa, skuteczna reklama
  • 5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku

    5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku

    08:45 15.01.2019

    ... roku. Innym, równie ważnym pod tym względem elementem jest plik ads.txt, który zyskał popularność w 2018 roku i jest postrzegany jako skuteczna alternatywa dla poprawy bezpieczeństwa w technologii programmatic. 4) Sztuczna inteligencja W 2019 roku programmatic zostanie przeniesiony na wyższy poziom zaawansowania dzięki sztucznej inteligencji ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, reklama online

 

1 2 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: