eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › mailing
  • Kiedy wysłać newsletter?

    Kiedy wysłać newsletter?

    08:58 19.11.2012

    Najlepsze wyniki newslettery osiągają w ciągu godziny po ich wysłaniu, emaile wysyłane wieczorem są otwierane najczęściej, a niedziela i piątek to dni, w których wiadomości osiągają najwyższy wskaźnik otwarć – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, konta e-mail, e-maile, poczta elektroniczna
  • E-mail marketing w Polsce

    E-mail marketing w Polsce

    10:17 12.04.2012

    Aż 83% badanych firm stosuje różne elementy kampanii email marketingowych w promocji swojej marki w Internecie. Najwyższy poziom email marketingu prezentują średnie przedsiębiorstwa oraz firmy z branży e-commerce i turystycznej - wynika z raportu "Stan email marketingu w Polsce 2012" przygotowanego przez ekspertów z GetResponse. Z badania wynika, ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Skuteczny e-mail marketing

    Skuteczny e-mail marketing

    08:45 01.02.2012

    ... marketing, czy też mailing, jest formą marketingu bezpośredniego wykorzystującą pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Dobrze przygotowany mailing to celny nośnik ... cel naszej kampanii. Bo czym innym jest mailing wzmacniający kampanię toczącą się w pozostałych mediach, a czym innym mailing jako kanał sprzedażowy. W pierwszym wypadku ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • E-mail marketing a lojalna baza danych

    E-mail marketing a lojalna baza danych

    13:54 10.08.2011

    E-mail marketing to nie spamowanie, a naszym największym aktywem jest baza danych, dlatego szanujmy ją, dbajmy i dopieszczajmy subskrybentów. Jeżeli tylko będziemy o tym pamiętać - skuteczność naszych kampanii może przewyższyć wszelkie oczekiwania. Zgodnie z badaniami Shop.org średni koszt wygenerowania zamówienia z e-mail marketingu wynosi 6,85 ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-marketing, działania marketingowe, mailing
  • Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?

    Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?

    00:47 15.03.2010

    Każdego dnia na jedną skrzynkę pocztową potrafi przyjść od kilku do kilkudziesięciu wiadomości reklamowych. Dlaczego tylko nieznaczny odsetek z nich spotyka się z zainteresowaniem odbiorców? Niniejszy poradnik to próba odpowiedzi na to pytanie oraz wskazówki, jakie działania należy podjąć, aby to właśnie nasz e-mailing został odczytany. ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Mass mailing w małym przedsiębiorstwie

    Mass mailing w małym przedsiębiorstwie

    09:55 09.08.2007

    ... firmę. Do najważniejszych funkcji oferowanych przez programy określane mianem mailing software należą [RP07b]: szybka zmiana tożsamości - pozwala na wysyłanie poczty z jednego stanowiska ... z prenumeraty newslettera zaraz po tym jak wysłaliśmy do nich mailing. Na rys. 1 przedstawiono przykładowe okno raportu (statystyki) z kampanii mailingowej w ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, mass mailing, marketing internetowy, e-mail marketing
  • Mailing w Money.pl: UOKiK zmienia nagłówki

    Mailing w Money.pl: UOKiK zmienia nagłówki

    13:03 25.07.2007

    ... ich pochodzenia. Portal umieszczał bowiem w nagłówkach e-maili – polach przeznaczonych zwyczajowo dla nadawcy, dane reklamodawcy, czyli np. nazwę banku, który zamówił mailing. Zgodnie z przepisami powinien tam umieścić swoje dane. W praktyce odbiorcy rozsyłanych przez portal listów mogli odnieść przekonanie, że otrzymują je od ... WIĘCEJ

    Tematy: Money.pl, UOKiK, spam, niechciane wiadomości e-mail
  • Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu

    Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu

    14:05 14.06.2007

    ... zebrali Państwo w swojej bazie i na ich podstawie dostosowywać treść korespondencji. Jeżeli odbiorcami korespondencji mają być szefowie firm to należy przygotować mailing w takiej postaci, w jakiej chcieliby go otrzymać. Informacje powinny być podane w przejrzystej formie w sposób prosty i czytelny. Szerokość wiadomości w tym logo (ewentualnie ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mail marketing, marketing internetowy
  • Pierwsze urodziny SARE

    Pierwsze urodziny SARE

    13:18 19.12.2004

    SARE - polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP obchodzi pierwsze urodziny. Dokładnie rok temu, system oferowany wcześniej jedynie klientom jednej z agencji interaktywnych, został wprowadzony na rynek. Od tego czasu SARE pozyskało ponad 50 nowych klientów i wysłało prawie 6 milionów e-maili. SARE umożliwia użytkownikowi ... WIĘCEJ

    Tematy: SARE, e-mail marketing, OS3 multimedia, mailing

poprzednia  

1 ... 4 5



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: