eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › mailing
  • Kampania e-mail: co warto wiedzieć?

    Kampania e-mail: co warto wiedzieć?

    00:40 14.05.2014

    Kampania e-mail to taktyka marketingowa, która wciąż wiąże się z negatywnymi emocjami. Na szczęście, istnieje wiele firm, które wiedzą, jak przeprowadzić profesjonalną kampanię tego typu. Mimo powszechności spamu, "pocztowy" marketing ma się całkiem dobrze i może doprowadzić do wielu biznesowych sukcesów. Poniżej znajdziesz kilka przydatnych ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania marketingowa, kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail
  • Czy online marketing warto personalizować?

    Czy online marketing warto personalizować?

    00:59 18.04.2014

    Czy rzeczywiście warto personalizować przekaz w online marketingu? Jeśli tak, to w jakich okolicznościach i jak najlepiej to robić? Staramy się odpowiedzieć na te pytania przez pryzmat naszych doświadczeń z pracy z klientami biznesowymi. Przez dziesiątki lat reklamodawcom wystarczało targetowanie konsumentów jako szeroką grupę docelową, w ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing online, e-mail marketing, mailing
  • E-mail marketing: lista odbiorców podstawą sukcesu

    E-mail marketing: lista odbiorców podstawą sukcesu

    00:32 28.12.2013

    Śmiało można powiedzieć, że lista odbiorców jest jednym z najważniejszych czynników, decydujących o sukcesie kampanii e-mail marketingowej. Bo cóż z tego, że napiszemy genialnego newslettera, jeśli nie będziemy mieli go do kogo wysłać albo wyślemy do osób, które tak naprawdę nie są nim zainteresowane? Tylko jak zbudować taką bazę odbiorców? Od ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Polscy internauci a e-mail marketing

    Polscy internauci a e-mail marketing

    00:40 02.09.2013

    Interaktywnie.com z Grupy Money.pl publikuje kolejny raport branżowy. Tym razem redakcja serwisu przyjrzała się e-mail marketingowi. Nikt nie lubi spamu, a to dla marketerów zajmujących się e-mail marketingiem największy wróg, z którym muszą się mierzyć o zainteresowanie internautów. Interaktywnie.com przepytało na przełomie lipca i sierpnia 1287 ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Email marketing: aspekty prawne

    Email marketing: aspekty prawne

    00:25 30.07.2013

    93% marketerów wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą emaila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem, a 40% wysyła ofertę handlową na adres email znaleziony na stronie internetowej firmy - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • Mailing i newslettery: o czym pamiętać?

    Mailing i newslettery: o czym pamiętać?

    08:10 19.07.2013

    ... prawne. Zatem jak zgodnie z prawem przesyłać newsletter i prowadzić akcje mailingowe? NARZĘDZIE – E-MAIL Zarówno newslettery, a więc elektroniczna forma czasopisma, jak i mailing rozsyłane są za pomocą poczty elektronicznej. W pierwszej kolejności zatem organizacja, która zamierza przesyłać newlettery, bądź zorganizować akcje mailingową, musi ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, mailingi, newsletter, świadczenie usług drogą elektroniczną
  • E-mail marketing: jak zbierać adresy?

    E-mail marketing: jak zbierać adresy?

    00:45 20.06.2013

    ... firmie. W szablonie wiadomości wymień trzy powody, dla których twój newsletter jest unikalny i dla których klienci przeczesują swoje skrzynki w jego poszukiwaniu; Mailing nakieruj na dedykowany landing page, na którym zbierzesz nowe leady i powiększysz swoją bazę. Od tej pory możesz komunikować się z pozyskanymi ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, marketing internetowy, e-marketing
  • E-mail marketing: jak nie zostać spamerem?

    E-mail marketing: jak nie zostać spamerem?

    00:11 26.05.2013

    Newslettery i oferty handlowe to podstawowe narzędzia promocji wykorzystywane przez e-sklepy oraz serwisy internetowe. Niestety, często zdarza się, że w pogoni za dobrymi wynikami, popełniany jest szereg błędów. To natomiast daje podstawy do uznania kampanii za niezgodną z prawem. W efekcie przedsiębiorcom grożą wysokie kary sięgające nawet 10 ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, newslettery, mailing, mailingi
  • Polscy internauci a email marketing

    Polscy internauci a email marketing

    09:30 11.03.2013

    Email to najczęściej wybierana forma komunikacji z firmą, ponad 80% badanych sprawdza pocztę email codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymują - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, marketing internetowy, e-mailing, e-mail marketing
  • E-mail marketing: newslettery są skuteczne

    E-mail marketing: newslettery są skuteczne

    13:05 04.01.2013

    "Nie będę korzystać z e-mail marketingu, bo przecież ponad 80 proc. newsletterów w ogóle nie jest otwieranych" - argument mojego klienta, który odwoływał się do średniego wskaźnika otwarć e‑maili na polskim rynku, niektórym wydaje się sensowny. Jednak rozczarowanie pozornie niskim zasięgiem newsletterów to pułapka, w którą wpadają wszyscy ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, newslettery, mailing, mailingi

poprzednia  

1 ... 3 4 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: