eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › komunikacja interpersonalna
  • Zdanie pracodawcy ważniejsze niż pracownika

    Zdanie pracodawcy ważniejsze niż pracownika

    09:28 26.10.2015

    ... w Internecie. Zdaniem portalu GoWork.pl, ta sytuacja jest pokłosiem codziennego lekceważenia ich zdania przez pracodawców. Polscy pracodawcy najczęściej utrzymują, że komunikacja interpersonalna w ich firmie ma się świetnie. Tyle teorii. Praktyka pokazuje bowiem, że bywa inaczej. Jak? Sprawdził to portal opinii o pracodawcach GoWork ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w firmie, komunikacja interpersonalna, modele zarządzania, zarządzanie zasobami ludzkimi
  • 7 sposobów na efektywną komunikację interpersonalną w pracy

    7 sposobów na efektywną komunikację interpersonalną w pracy

    12:27 16.09.2015

    ... z kierownikami działów, ci z managerami itd. Wyznacz jedną osobę, która będzie odpowiadać za obieg informacji, a unikniesz nieporozumień. Pytaj o potrzeby pracowników. Efektywna komunikacja zaczyna się od zrozumienia jej odbiorców i odpowiedni dobór metod komunikacji. – U podstaw dobrej komunikacji leży wiedza na temat tego, czego inni ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w organizacji, praca w grupie, praca zespołowa, komunikacja w pracy
  • Przebojowy jak introwertyk

    Przebojowy jak introwertyk

    00:22 28.03.2014

    ... na sms-y, powiedz, że z chęcią zjawisz się w innym terminie, gdy będzie mniej zajęty – radzi ekspert monsterpolska.pl, Małgorzata Majewska. Dobra komunikacja - nie tylko werbalna - to podstawa sukcesu w relacjach międzyludzkich, również zawodowych. Dobra nie znaczy jednak ekspansywna, a merytoryczna i wnosząca jakość oraz szacunek ... WIĘCEJ

    Tematy: introwertyk, komunikacja, relacje interpersonalne, komunikacja interpersonalna
  • Techniki NLP uczą wpływać na innych

    Techniki NLP uczą wpływać na innych

    00:22 26.04.2013

    Zanim przeczytasz poniższy artykuł, musisz wiedzieć, że NLP to nie środek do manipulacji, ale techniki pomagające w prowadzeniu skutecznej komunikacji z odbiorcami. Programowanie neurolingwistystyczne stworzono z myślą o samorozwoju, a samej idei przyświeca założenie, że każdy posiada wszystkie zasoby potrzebne do odniesienia sukcesu. Trzeba tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja, komunikacja interpersonalna, mowa ciała, techniki NLP
  • Umiejętność słuchania cenna w biznesie

    Umiejętność słuchania cenna w biznesie

    00:31 29.11.2012

    Według American Society for Training and Development amerykańskie firmy i organizacje wydają łącznie sporo ponad sto miliardów dolarów rocznie na rozwijanie umiejętności swoich pracowników. Mniej więcej 20% z tej gigantycznej sumy przeznacza się na szkolenia z zakresu komunikacji. Z niemal 300 kursów dotyczących komunikacji, oferowanych przez ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja, komunikacja interpersonalna, komunikacja w biznesie, kontakty międzyludzkie
  • Komunikacja interpersonalna w pracy

    Komunikacja interpersonalna w pracy

    12:52 12.07.2011

    ... głosu, niemożność uważnego słuchania z uwagi na doznawany stres, zmęczenie lub wyczerpanie psychiczne bądź poirytowanie [Bańka, 1992]. Skuteczna komunikacja Skuteczna komunikacja interpersonalna w pracy zależy od przestrzegania dwóch grup zasad. Pierwsza grupa obejmuje następujące reguły organizowania wypowiedzi: regułę zrozumiałości i poprawności ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja interpersonalna, komunikacja w firmie, komunikacja w pracy, komunikacja niewerbalna
  • Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie

    Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie

    10:47 01.10.2010

    ... pominąć również faktu, iż pracownikom należy wyjaśnić, dlaczego zmiany są wprowadzane. Komunikacja w trakcie wprowadzania zmian pomoże również na kontrolę podejmowanych działań oraz ewentualne ograniczenie ryzyka błędów. Efektywna komunikacja z pracownikami może przynieść dla organizacji szereg korzyści oraz ograniczenie niepokoju wśród pracowników ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w firmie, komunikacja wewnętrzna, intranet, komunikacja interpersonalna
  • Budowanie relacji menedżer - pracownik

    Budowanie relacji menedżer - pracownik

    13:06 05.02.2010

    Bardzo ważne w relacjach międzyludzkich są wzajemne zaufanie, szacunek i swoboda ekspresji. Żaden z tych elementów nie jest niezależny do pozostałych. Zastanów się, co by znaczyło zaufanie, gdybyśmy nie szanowali drugiej osoby. Pomyśl sobie, że bardzo otwarcie wyrażasz swoje opinie, mimo iż nie ufasz rozmówcy. Jest to mało możliwe. Co ciekawe, ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje przełożony - podwładny, kontakty międzyludzkie, efektywność pracy, komunikacja interpersonalna
  • Spotkanie bezpośrednie czy spotkania w sieci?

    Spotkanie bezpośrednie czy spotkania w sieci?

    00:48 02.10.2009

    Kiedyś wszystkie spotkania miały charakter bezpośredni. Dzisiejsza technologia oferuje wiele innych możliwości. Przyjrzyjmy się bliżej zarówno dostępnej technologii, jak i logistyce, o której trzeba pamiętać, planując spotkanie. Spotkania bezpośrednie a e-spotkania Spotkania w sieci wykorzystują systemy groupware - oprogramowanie do współpracy, ... WIĘCEJ

    Tematy: wirtualne spotkania, kontakty międzyludzkie, kontakty firmowe, komunikacja interpersonalna
  • Grzeczna i skuteczna komunikacja w pracy

    Grzeczna i skuteczna komunikacja w pracy

    13:24 20.05.2009

    W polskiej tradycji grzeczność szef-podwładny polega głównie na umniejszaniu własnej pozycji, zasług i umiejętności względem szefa. Czyli - chcesz w spokoju pracować, zegnij kark. Polakom jest szczególnie łatwo przyjąć pozycję podwładnego. Jest to bowiem zgodne z tradycyjnie pojmowanym polskim sposobem bycia. Sposób ten polega na eksponowaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: kultura osobista, kontakty międzyludzkie, komunikacja interpersonalna, komunikacja w pracy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: