eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › komunikacja interpersonalna
  • Częsty feedback wpływa na jakość pracy

    Częsty feedback wpływa na jakość pracy

    10:43 24.05.2019

    Feedback płynący od pracodawcy nie powinien już być uważany za przykry i wykonywany jedynie od czasu do czasu obowiązek. Dlaczego? Świadczą o tym przede wszystkim opinie samych pracowników. Już 2/3 z nich uważa, że informacje zwrotne przekładają się na jakość pracy. O konieczności przeprowadzenia zmian w tym zakresie przekonują również eksperci, ... WIĘCEJ

    Tematy: feedback, komunikacja interpersonalna, komunikacja w firmie, motywowanie pracowników
  • Czy wiesz, jak prowadzić dyskusję?

    Czy wiesz, jak prowadzić dyskusję?

    00:10 05.04.2019

    Szykujesz się do poprowadzenia dyskusji z pracownikami lub podczas szkolenia? Jeżeli tak, powinieneś pamiętać, że rola prowadzącego jest zupełnie kluczowa dla przebiegu takiego spotkania. Jak zatem pokierować rozmową, aby jej uczestnicy wynieśli z niej jak najwięcej? Oto kilka wskazówek. Charakter dyskusji powoduje, że powinna ona skłaniać jej ... WIĘCEJ

    Tematy: wystąpienia publiczne, sztuka prezentacji, dyskusja, komunikacja interpersonalna
  • Obojętność i brak feedbacku. Czego nie lubi pokolenie Z?

    Obojętność i brak feedbacku. Czego nie lubi pokolenie Z?

    13:28 11.03.2019

    Pokolenie Z coraz silniej zaznacza swoją obecność na rynku pracy. W ciągu kolejnej dekady to właśnie ono zarządzać będzie pokaźną częścią gospodarki. Z tego też powodu już dziś warto zastanowić się, czego oczekują jego przedstawiciele. Jakie metody i postawy komplikują komunikację z "Zetami" oraz zabijają drzemiącą w nich motywację? Pokolenie Z to ... WIĘCEJ

    Tematy: feedback, komunikacja interpersonalna, komunikacja w firmie, motywowanie pracowników
  • Komunikacja w firmie. Antyporadnik

    Komunikacja w firmie. Antyporadnik

    08:51 13.11.2018

    ... komunikacja w firmie? Praktyka już nie raz zweryfikowała, że taki stan występuje dość rzadko. ... na moment, kiedy to my będziemy mogli wypowiedzieć swoje zdanie – mówi Alicja Matecka z Integra Consulting Poland. – Jeśli komunikacja interpersonalna zajmuje średnio trzy czwarte naszego dnia pracy, to w dużej mierze od nas zależy, czy wykorzystamy ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja interpersonalna, komunikacja wewnętrzna, komunikacja w organizacji
  • Komunikacja w firmie: warto postawić na otwarty feedback

    Komunikacja w firmie: warto postawić na otwarty feedback

    00:12 17.07.2018

    Komunikacja w firmie to temat rzeka. Można skupić się na skutecznych i nieskutecznych technikach porozumiewania się, określać specyfikę komunikacji poziomej i pionowej, werbalnej i niewerbalnej, ... WIĘCEJ

    Tematy: informacja zwrotna, feedback, komunikacja interpersonalna, komunikacja w firmie
  • Ignorując głos pracowników, blokujesz rozwój firmy

    Ignorując głos pracowników, blokujesz rozwój firmy

    11:14 05.02.2018

    ... na zebranie informacji na temat tego, jakie działania prowadzone wewnątrz firmy wpływają na jej efektywność biznesową. Najwyższy wynik osiągnęła skuteczna komunikacja z pracownikami, która uzyskała 41,9 proc. Na kolejnych miejscach, znalazły się takie aspekty jak: jawność celów stawianych osobom, zespołom i całej firmie ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja interpersonalna, rozwój firmy, relacje szef-przełożony, dialog
  • Efektywna informacja zwrotna w 5 krokach

    Efektywna informacja zwrotna w 5 krokach

    12:29 08.12.2017

    Aż 65 proc. pracowników podkreśla, że chciałoby częściej otrzymywać feedback od swoich przełożonych – podaje portal Feedback Academy. Informacja zwrotna musi być jednak nie tylko regularna, ale przede wszystkim efektywna. W osiągnięciu tego celu pomoże każdemu menadżerowi 5 wskazówek eksperta – Jarosława Pudełka, specjalisty zarządzania ... WIĘCEJ

    Tematy: informacja zwrotna, feedback, zarządzanie pracownikami, komunikacja interpersonalna
  • Mowa ciała podczas rozmowy kwalifikacyjnej

    Mowa ciała podczas rozmowy kwalifikacyjnej

    11:33 28.09.2017

    Słowami wyrażamy tylko część komunikatu, który przekazujemy drugiej osobie. O tym, jak jesteśmy odbierani przez rozmówcę, świadczą również nasza mowa ciała, a więc gesty, mimika twarzy i pozycja. Liczy się również strój, a nawet sposób mówienia. Aby dobrze zaprezentować się podczas spotkań biznesowych i rozmowy kwalifikacyjnej, warto poznać ... WIĘCEJ

    Tematy: mowa ciała, komunikacja niewerbalna, komunikacja interpersonalna, rozmowa kwalifikacyjna
  • Dobra komunikacja wewnętrzna to wyższa efektywność firmy

    Dobra komunikacja wewnętrzna to wyższa efektywność firmy

    10:18 13.07.2017

    ... nowoczesnego biura czy rozbudowanych świadczeń pozapłacowych, ale właśnie od otwartego dialogu z zatrudnionymi. To potwierdzenie tego, jak niezwykle ważna jest sprawna komunikacja wewnętrzna, którą z powodzeniem można uznać za kluczową dla realizacji założonych celów biznesowych. Niestety, w wielu firmach ten obszar bywa ciągle zaniedbywany ... WIĘCEJ

    Tematy: rozwój firmy. efektywność w biznesie, komunikacja interpersonalna, komunikacja wewnętrzna, komunikacja w organizacji
  • Kultura organizacyjna: pushback, czyli feedback z dołu

    Kultura organizacyjna: pushback, czyli feedback z dołu

    09:47 11.08.2016

    ... na temat efektów ich pracy, to ważne narzędzie dla każdego managera, ale nie jedyne... W dojrzałych organizacjach funkcjonuje również pushback – swobodna komunikacja z dołu do góry w hierarchii organizacyjnej, dzięki której kierownik może usprawnić i zobiektyzować podejmowane przez siebie działania. Z lotnictwa do biznesu Kultura pushbacku ... WIĘCEJ

    Tematy: kultura organizacyjna, pushback, feedback, komunikacja interpersonalna

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: