eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › komunikacja w firmie
  • Jak wykorzystać storytelling do motywowania pracowników?

    Jak wykorzystać storytelling do motywowania pracowników?

    10:57 22.02.2019

    Wprawdzie wydawać by się mogło, że historia i biznes to połączenie na kształt kwiatka i kożucha, to jednak okazuje się, że umiejętne jej tworzenie może okazać się przydatne również w pracy menedżera. Jak wykorzystać storytelling w motywowaniu pracowników? Jeszcze do niedawna akademickie podejście do zarządzania kazało zakładać, że w podejmowaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w firmie, storytelling, motywowanie pracowników, zarządzanie pracownikami
  • Nie ma cyberbezpieczeństwa bez komunikacji w firmie

    Nie ma cyberbezpieczeństwa bez komunikacji w firmie

    09:23 08.02.2019

    ... obrady nie jest po prostu zapraszanych. Ponadto nieskuteczna komunikacja wciąż pozostaje problemem. Jak wynika z ankiety Trend Micro, 44% respondentów ma trudności z wyjaśnieniem kierownictwu złożonych zagrożeń, a 57% stwierdza, że komunikacja w firmie to największe wyzwanie w zakresie cyberbezpieczeństwa dla całego przedsiębiorstwa. Respondenci ... WIĘCEJ

    Tematy: cyberbezpieczeństwo, ataki hakerów, komunikacja w firmie
  • Komunikacja w firmie: warto postawić na otwarty feedback

    Komunikacja w firmie: warto postawić na otwarty feedback

    00:12 17.07.2018

    Komunikacja w firmie to temat rzeka. Można skupić się na skutecznych i nieskutecznych technikach porozumiewania się, określać specyfikę komunikacji poziomej i pionowej, werbalnej i niewerbalnej, itp., ... WIĘCEJ

    Tematy: informacja zwrotna, feedback, komunikacja interpersonalna, komunikacja w firmie
  • Skype vs Skype for Business: czy płacić za dodatkowe usługi?

    Skype vs Skype for Business: czy płacić za dodatkowe usługi?

    00:45 24.05.2017

    ... for Business – mówi Konrad Nieboj, specjalizujący się w chmurowych rozwiązaniach Microsoft w firmie Senetic. Wideokonferencje dla 250 osób Skype pozwala organizować spotkania w ... można też przeprowadzić ankietę oraz udostępnić białą tablicę. Kontrola bezpieczeństwa Komunikacja realizowana za pośrednictwem Skype’a, niezależnie od wersji, jest ... WIĘCEJ

    Tematy: Skype, Skype for Business, komunikatory, telekonferencje
  • Dlaczego warto pokochać VoIP?

    Dlaczego warto pokochać VoIP?

    09:10 23.05.2017

    ... i tanie uruchomienie takiej usługi. Przypadek 3: Firma handlowa, skierowana na obsługę małych przedsiębiorstw Wdrożono system telefonii VoIP zintegrowany z używanym w firmie systemem CRM. Zastosowanie VoIP umożliwiło redukcję kosztów telekomunikacyjnych o 55 procent. Dobry wybór Zaawansowany system telefonii internetowej umożliwia niskokosztowe ... WIĘCEJ

    Tematy: VoIP, telefonia VoIP, usługi telekomunikacyjne, telefonia internetowa
  • Skype for Business vs. Amazon Chime. Który lepszy?

    Skype for Business vs. Amazon Chime. Który lepszy?

    11:50 24.03.2017

    Efektywna i wydajna praca bez sprawnej komunikacji pomiędzy współpracownikami nie jest właściwie możliwa. W dzisiejszych czasach szybkiemu przekazywaniu informacji sprzyjają najróżniejsze rozwiązania, w tym komunikatory. Dobrym przykładem jest tu bijący rekordy popularności Skype for Business. Od niedawna jednak ma on konkurencję w postaci - ... WIĘCEJ

    Tematy: Skype for Business, Skype, Amazon Chime, komunikatory
  • Zdanie pracodawcy ważniejsze niż pracownika

    Zdanie pracodawcy ważniejsze niż pracownika

    09:28 26.10.2015

    ... . Zdaniem portalu GoWork.pl, ta sytuacja jest pokłosiem codziennego lekceważenia ich zdania przez pracodawców. Polscy pracodawcy najczęściej utrzymują, że komunikacja interpersonalna w ich firmie ma się świetnie. Tyle teorii. Praktyka pokazuje bowiem, że bywa inaczej. Jak? Sprawdził to portal opinii o pracodawcach GoWork.pl ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w firmie, komunikacja interpersonalna, modele zarządzania, zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Plotki w biurze? 5 tricków by nie dać się wciągnąć

    Plotki w biurze? 5 tricków by nie dać się wciągnąć

    00:10 01.09.2014

    ... firmie na pewno nie brakuje powodów, by uciąć sobie miłą pogawędkę ze współpracownikami. Plotki, ... czy przyszedłeś zrobić tylko herbatę – możesz nieświadomie usłyszeć strzępek jakiejś historii lub opowieści, która krąży po firmie. Chociaż trudno udawać, że tego nie słyszeliśmy – warto przezwyciężyć pokusę wysłuchania jej do końca i szybko opuścić ... WIĘCEJ

    Tematy: plotki, plotki w pracy, komunikacja w firmie
  • Praca w grupie: jak sobie radzić?

    Praca w grupie: jak sobie radzić?

    00:55 03.04.2014

    ... każdemu zadań, aby omówić ich efekty - podkreśla Małgorzata Majewska, ekspert monsterpolska.pl. Dobra komunikacja to podstawa Jednym z najważniejszych, a często zaniedbywanych, aspektów współpracy jest dobra komunikacja z zespołem. Niestety wspólny projekt może budzić natychmiastową potrzebę konkurencji wśród bezpośrednich współpracowników, a duch ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w firmie, praca w grupie, praca zespołowa, komunikacja w pracy
  • Komunikacja w organizacji: liczy się dialog

    Komunikacja w organizacji: liczy się dialog

    00:26 16.03.2014

    ... wymagane Jak zatem rozpocząć konstruktywny dialog w organizacji? – Nie w każdej firmie jest to łatwe. Szczególnie w silnie zhierarchizowanych kulturach organizacyjnych ... tylko z inicjującymi, członkowie grupy będą zajmować się wyłącznie swoimi pomysłami, a komunikacja zmieni się w serię monologów. Gdy zabraknie oponenta, nie będziemy mogli ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w organizacji, komunikacja w pracy, dialog, rozmowa

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: