eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › celebryci
  • Jak i kogo angażują celebryci?

    Jak i kogo angażują celebryci?

    ... pod tym względem polskiego Facebooka – przede wszystkim Anna Lewandowska i Adam Małysz. Celebryci i liderzy opinii skupiają wokół 6 różnych społeczności, wśród których wymienić należy: piosenkarki, Youtube ... dyskusji politycznych w internecie). Zwraca uwagę, że dla prawicy centralni liderzy opinii i celebryci to kulturyści i trenerzy sportowi, a dla ... WIĘCEJ

    Tematy: celebryci, facebook, liderzy opinii, influencerzy
  • Robert Lewandowski najpopularniejszy na Instagramie

    Robert Lewandowski najpopularniejszy na Instagramie

    ... Poranki, Krakow Festival Office). Największe profile na Instagramie w Polsce w kategorii MARKI Marki wciąż radzą sobie na Instagramie nieco słabiej niż celebryci czy osobowości. Największą popularnością cieszą się brandy modowe – odzieżowe i kosmetyczne. Jednak to wcale nie te mainstreamowe gromadzą najwięcej zainteresowanych. W TOP10 ... WIĘCEJ

    Tematy: Instagram, portale społecznościowe, celebryci, Robert Lewandowski
  • Martyna Wojciechowska - wzór dla internautów, ale nie wszystkich

    Martyna Wojciechowska - wzór dla internautów, ale nie wszystkich

    ... . To przekonuje do nich młodych ludzi – mówi dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia. Biorąc pod uwagę oba wymiary – docieralność i wpływowość – celebryci plasują się wyżej niż gwiazdy Internetu, lecz dystans nie jest duży: wskaźnik HI Index wynosi 31% dla celebrytów, 20% dla ... WIĘCEJ

    Tematy: idol, celebryci, celebrytki, influencer
  • Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN

    Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN

    PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sprawdził, na temat których prowadzących popularne programy telewizyjne najchętniej rozpisywały się media. Pierwsze miejsce zajęły gwiazdy „Małych Gigantów” na czele z Kubą Wojewódzkim – w pierwszej połowie roku na ich temat opublikowano 11 tys. materiałów. Wśród programów z jednym prowadzącym najlepiej radziły ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, TVN, programy TVN, media
  • Polski show-business: kto największą gwiazdą mediów?

    Polski show-business: kto największą gwiazdą mediów?

    Kamil Stoch, Robert Lewandowski oraz Agnieszka Radwańska to według najnowszego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” najbardziej medialne gwiazdy polskiego show-businessu. Na kolejnych pozycjach w pierwszej dziesiątce znaleźli się m.in. Marcin Gortat, Marcin Dorociński oraz Marek Kondrat. Według ekspertów opiniotwórczego miesięcznika „Forbes”, ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, show-business, celebryci, media
  • Polski Internet: najpopularniejsi celebryci

    Polski Internet: najpopularniejsi celebryci

    ... polskiego show biznesu. W setce znaleźli się sportowcy, dziennikarze, aktorzy i celebryci, którzy w minionym roku byli najcenniejsi dla reklamodawców. IMM postanowił sprawdzić ... na 7 miejscu pojawia się showman Kuba Wojewódzki, a za nim aktorzy i celebryci. Co ciekawe w rankingu Forbesa Marek Kondrat czy Jerzy Owsiak zajmują wysokie 2 i 3 miejsce – ... WIĘCEJ

    Tematy: znane marki, znane osobistości, marki, celebryci
  • Cebra 2011: znane osobistości + marki

    Cebra 2011: znane osobistości + marki

    Instytut Badania Rynku i Opinii Publicznej SMG/KRC przedstawił wyniki badania CEBRA - narzędzia, które pozwala specjalistom w zakresie marketingu oraz agencjom mediowym na wyłonienie par typu "znana osoba + marka" o największym potencjale. Druga odsłona projektu CEBRA pozwala przyjrzeć się nietypowym celebrytom reprezentującym świat kultury ... WIĘCEJ

    Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki
  • Wyszukiwanie w Internecie: celebryci "niebezpieczni"

    Wyszukiwanie w Internecie: celebryci "niebezpieczni"

    Według firmy McAfee, producenta zabezpieczeń sieciowych, Cameron Diaz zastąpiła Jessikę Biel na pierwszym miejscu listy gwiazd, których wyszukiwanie w Internecie jest najbardziej niebezpieczne. Już czwarty rok z rzędu firma McAfee bada ikony popkultury, starając się stwierdzić, które nazwiska znanych sportowców, muzyków, polityków, aktorów i ... WIĘCEJ

    Tematy: wyszukiwanie w Internecie, cyberprzestępcy, celebryci, zainfekowane strony
  • Cebra 2010: znane osobistości + marki

    Cebra 2010: znane osobistości + marki

    Wybór znanej osoby, która byłaby odpowiednia dla danej marki, jest zadaniem niełatwym. W tego typu "pary" inwestuje się niejednokrotnie miliony złotych, dlatego trafny wybór ma ogromne znaczenie zarówno dla marek, jak i dla reprezentujących je sławnych osób. 16 czerwca 2010 r. MillwardBrown SMG/KRC ogłosił wyniki badania marek i znanych osób Cebra ... WIĘCEJ

    Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.