eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › budowanie marki
  • Architektura marek i strategie portfolio ofertowego

    Architektura marek i strategie portfolio ofertowego

    13:53 30.03.2011

    Jak prezentować złożoną ofertę? Jak wykorzystać architekturę portfela marek, submarek i linii ofertowych i asortymentów do realizacji celów biznesowych? Budowanie architektury marki dla firm z szerokim portfolio ofertowym jest jedną z bardziej skomplikowanych strategii. Z drugiej zaś strony, pozwala firmom na ekspansję i rozwój rynkowy, ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie marki, strategia portfolio, budowanie świadomości marki, marki
  • Strategie marketingowe: rozszerzanie marek

    Strategie marketingowe: rozszerzanie marek

    13:06 26.01.2011

    ... poradę architekta wnętrz. Ten sposób rozszerzania podnosi sprzedaż korzystając z wypracowanej wcześniej kompetencji – np. kanału dystrybucji. Niekiedy wiąże się z wprowadzeniem nowej marki. Kiedy w 1995 r. Amazon.com startował jako księgarnia internetowa, stał się objawieniem. Jednak zamiast żmudnego zwiększania przychodów ze sprzedaży książek, co ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marki, marka, budowanie marki
  • Personal branding: kreowanie wizerunku firmy

    Personal branding: kreowanie wizerunku firmy

    12:11 31.08.2010

    ... konsekwentną strategią budowania marki, budują wrażenie posiadania przewagi nad konkurencją, co w rezultacie skutkuje zapamiętaniem firm przez grupę docelową. Personal branding proponuje takie rozwiązania jak CSR (Corporate Social Responsibility), różnego rodzaju programy edukacyjne, czy też employer branding (budowanie wizerunku dobrego pracodawcy ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie marki, personal branding, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy
  • Skuteczne zarządzanie marką

    Skuteczne zarządzanie marką

    00:04 16.08.2010

    ... . Chodzi tu o zaufanie i pozytywne doświadczenia związane z marką, o dobrą reputację i dobre imię. To tłumaczy, dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym elementem jest zrozumiałe portfolio marki (to, czym się marka zajmuje). Klienci kupują, gdy rozumieją – zrozumienie jest akceptacją oferty. Wartość dodana ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, strategia marketingowa, wizerunek marki
  • Wartość finansowa marki

    Wartość finansowa marki

    13:26 26.07.2010

    ... docelowego. Ponadto, w przypadku źle obmyślonego planu i niedostatecznej koordynacji można zarzucić rynek produktami tej samej marki, co grozi „rozwodnieniem” marki. Zakup / sprzedaż marki Sposób zakupu lub sprzedaży marki zależy od celów marketingowych i finansowych przedsiębiorstwa. Transakcje dokonywane na markach oraz na pojedynczych znakach ... WIĘCEJ

    Tematy: wartość marki, marki, marka, promocja marki
  • Budowanie marki w gestii dyrektora marketingu

    Budowanie marki w gestii dyrektora marketingu

    11:57 16.07.2010

    ... , żeby zwrot z wydatków na promocję i budowanie marki znalazły odzwierciedlenie w księgach. Warto również zadbać o lepsze raportowanie wartości marki wobec otoczenia. Można to osiągnąć dzięki obszerniejszym notatkom dołączonym do corocznych raportów, uwzględniających takie wskaźniki jak wartość marki, jej udział w rynku oraz zwrot z wydatków ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie marki, dyrektor marketingu, budowanie świadomości marki, kreowanie marki
  • Budowanie marki: jakich błędów unikać?

    Budowanie marki: jakich błędów unikać?

    11:05 30.04.2010

    ... przyszłości. Tymczasem budowanie silnej marki, jak podpowiadają obserwacje najskuteczniejszych firm, nie polega na zarządzaniu obietnicą składaną klientom, lecz na skutecznym wdrożeniu tej obietnicy w życie. Nie jest to możliwe bez silnego i stałego wsparcia ścisłego kierownictwa. Całkowitej odpowiedzialności za budowanie marki nie można delegować ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, budowanie świadomości marki, kreowanie marki

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: