eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › customer experience
  • Marki zaangażowane w cele społeczne są silniejsze

    Marki zaangażowane w cele społeczne są silniejsze

    10:40 11.03.2019

    Jak dowodzi zrealizowane przez Accenture globalne badanie Global Consumer Pulse, niemal 2/3 konsumentów ze wszystkich zakątków świata preferuje kupować towary i usługi firm, które w swej działalności kierują się wartościami etycznymi i okazują wsparcie szczytnym celom. W Polsce odsetek ten sięga 62%, a dodatkowo 56% polskich konsumentów oczekuje, ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie marki, relacje z klientem, customer experience
  • Hotele, czyli nocleg + doświadczenia

    Hotele, czyli nocleg + doświadczenia

    00:44 02.03.2019

    W obecnych realiach doświadczenia konsumentów liczą się jak nigdy wcześniej. Doskonale wiedzą o tym np. przedstawiciele handlu, ale o wrażenia klientów dbać muszą również inne branże. Rynek hotelowy nie jest pod tym względem wyjątkiem. Aplikacje umożliwiające zamówienie room service poprzez emoji, lobby zaprojektowane na wzór kreatywnego coworku ... WIĘCEJ

    Tematy: hotele, rynek hotelowy, customer experience
  • Nie ignoruj customer experience

    Nie ignoruj customer experience

    11:24 05.02.2019

    ... powinno znaleźć się wyżej na liście priorytetów każdej organizacji. Powinna wspierać je cała struktura firmy” – podkreślił Nemo Verbist, Group Executive Customer Experience w Dimension Data. –„Liczne organizacje przyznają, że doświadczenia klientów są bardzo ważne, jednak niewiele podmiotów wyznacza osoby na szczeblu zarządu, odpowiedzialne ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Marketing liderem w budowaniu customer experience

    Marketing liderem w budowaniu customer experience

    13:38 31.01.2019

    ... kluczowe z punktu widzenia klienta. Firmy, które posiądą doskonałość na tym polu, wygrają z resztą rynku – poprzez umiejętne zarządzanie Customer Experience. Wyzwania firm potęguje jeszcze to, że w Customer Experience nie chodzi tylko o właściwą reakcję. Firma musi być przecież aktywna, wychodzić do klientów i ich zdobywać. To oznacza ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, customer experience
  • Coraz bieglejsi w customer experience

    Coraz bieglejsi w customer experience

    09:04 28.01.2019

    ... badań w 20 innych krajach. Podstawą porównań pomiędzy markami, branżami i krajami jest indeks CEE (ang. Customer Experience Excellence). Wskaźnik obliczany jest na podstawie oceny Sześciu FilarówTM Customer Experience z uwzględnieniem ich indywidualnego wpływu na budowę doświadczeń klientów w danym kraju. W przypadku równej wartości wskaźnika CEE ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Trendy w e-commerce na 2019 rok

    Trendy w e-commerce na 2019 rok

    00:44 28.01.2019

    ... . Nie należy się jej bać – warto zacząć z niej korzystać. Customer Experience i personalizacja Customer Experience jest to nic innego jak doświadczenie klienta w styczności z marką. A ... , łączące świat online i offline, tak aby maksymalnie ułatwić klientom customer journej i dać im możliwość wybrania najatrakcyjniejszej drogi. Sklepy internetowe będą ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe technologie, trendy technologiczne, e-commerce, handel internetowy
  • Detaliści muszą inwestować w nowe technologie

    Detaliści muszą inwestować w nowe technologie

    10:38 25.01.2019

    Zamknięcie sklepów Toys R US czy Mothercare to wyraźny dowód, jak bardzo w dzisiejszych czasach liczy się dbałość o cyfrowe doświadczenia konsumentów. Jasne staje się, że współczesny retail nie może polegać już jedynie na tradycyjnych metodach. Potwierdzeniem tego może być badanie zrealizowane przez amerykańską agencję Riverbed - aż 79 proc. jego ... WIĘCEJ

    Tematy: retail, customer experience, doświadczenia zakupowe, zachowania konsumentów
  • Zwrot towaru buduje lojalność klienta?

    Zwrot towaru buduje lojalność klienta?

    00:45 05.01.2019

    ... , tacy jak Zappos czy Ikea, wykorzystują to zjawisko na swoją korzyść, wliczając doświadczenie oddania towaru jako jeden z kluczowych aspektów całościowego customer experience w sklepie. Portal DlaHandlu podaje, że 66% klientów dokonuje zakupów po sprawdzeniu polityki zwrotów w sklepie, a 15% porzuca sprzedawcę, jeśli zasady są ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • 3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy

    3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy

    09:58 07.12.2018

    ... doświadczeń zakupowych zapewnianych przez dostawców. Chodzi zarówno o doświadczenia w kontaktach z samą firmą, jak i jej produktami i usługami. Ogół tych doświadczeń (tzw. Customer Experience) jest przez klientów rozumiany dwojako: z jednej strony są to indywidualne wrażenia w całym procesie sprzedaży i obsługi po zakupie (i to dotyczy bardzo ... WIĘCEJ

    Tematy: rozwój firmy, customer experience, innowacyjność
  • Customer experience równie ważny jak sam produkt

    Customer experience równie ważny jak sam produkt

    10:05 28.11.2018

    ... z produktem. W przeciwnym razie o budowę konsumenckiej lojalności może być niezwykle trudno. Potwierdzeniem tego jest opracowany przez Salesforce raport "Trends in Integrated Customer Experience". Wynika z niego, że aż 57% klientów gotowych jest przejść do konkurencji, jeśli ta zagwarantuje im lepsze doświadczenia lub zachowa się ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, elacje z klientami

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: