eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › customer experience
  • Zwrot towaru buduje lojalność klienta?

    Zwrot towaru buduje lojalność klienta?

    00:45 05.01.2019

    ... , tacy jak Zappos czy Ikea, wykorzystują to zjawisko na swoją korzyść, wliczając doświadczenie oddania towaru jako jeden z kluczowych aspektów całościowego customer experience w sklepie. Portal DlaHandlu podaje, że 66% klientów dokonuje zakupów po sprawdzeniu polityki zwrotów w sklepie, a 15% porzuca sprzedawcę, jeśli zasady są ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • 3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy

    3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy

    09:58 07.12.2018

    ... doświadczeń zakupowych zapewnianych przez dostawców. Chodzi zarówno o doświadczenia w kontaktach z samą firmą, jak i jej produktami i usługami. Ogół tych doświadczeń (tzw. Customer Experience) jest przez klientów rozumiany dwojako: z jednej strony są to indywidualne wrażenia w całym procesie sprzedaży i obsługi po zakupie (i to dotyczy bardzo ... WIĘCEJ

    Tematy: rozwój firmy, customer experience, innowacyjność
  • Customer experience równie ważny jak sam produkt

    Customer experience równie ważny jak sam produkt

    10:05 28.11.2018

    ... z produktem. W przeciwnym razie o budowę konsumenckiej lojalności może być niezwykle trudno. Potwierdzeniem tego jest opracowany przez Salesforce raport "Trends in Integrated Customer Experience". Wynika z niego, że aż 57% klientów gotowych jest przejść do konkurencji, jeśli ta zagwarantuje im lepsze doświadczenia lub zachowa się ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, elacje z klientami
  • Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX

    Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX

    11:22 11.10.2018

    ... pomaga Jednym z najważniejszych zagadnień w sektorze handlu detalicznego jest obecnie customer experience (CX), czyli doświadczenie konsumenta. Jest to jego subiektywna ... , ale szansę. Sprzedaż on-line może bowiem w znaczący sposób dopełniać customer experience. - Nasze rozmowy podważyły mit, że z zakupów w internecie w Polsce korzystają tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: handel detaliczny, customer experience, galerie handlowe, centrum handlowe
  • Rekrutacja wpływa na zachowania konsumentów?

    Rekrutacja wpływa na zachowania konsumentów?

    13:11 01.10.2018

    Wprawdzie o customer experience, czyli doświadczeniach klienta, zwykło mówić się przeważnie w kontekście zakupów, to jednak wyraźnie widać, że ma ono znaczenie również na innych ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, decyzje zakupowe, zachowania konsumentów, candidate experience
  • Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?

    Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?

    13:23 28.09.2018

    ... więcej, a jedną z nich są nieruchomości handlowe. Eksperci JLL wraz z agencją Freebee przyjrzeli się, jakich trendów UX możemy spodziewać się w galeriach. „Customer experience w sektorze nieruchomości handlowych to wypadkowa wielu punktów kontaktu klienta podczas interakcji z konkretną marką, niezależnie od tego, czy jest to punkt ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, galerie handlowe, centrum handlowe, doświadczenia zakupowe
  • Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom

    Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom

    12:54 31.07.2018

    ... wysokich technologii, w tym sztucznej inteligencji, silnego wzrostu aplikacji mobilnych do obsługi sprzedaży, stosowania wskaźników bezpośrednio powiązanych z customer’s experience. Obok Customer Satisfaction Score (CSAT) rośnie wykorzystanie pomiarów w zakresie NPS, przepływu leadów (pipeline), ogólnej wartości klienta (CLV), Raport ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż, strategia sprzedażowa, customer experience, rozwój firmy
  • Customer experience podnosi przychody

    Customer experience podnosi przychody

    12:22 13.07.2018

    ... poddane doświadczenia w kontaktach z markami, ich produktami oraz proces zakupu i obsługi klienta. Na podstawie stworzonej przez KPMG metodyki Sześciu Filarów Customer Experience ankietowani wybrali firmy, które najlepiej zarządzają doświadczeniami klientów. Konsumenci pochodzili z 14 różnych krajów: Australii, Chin, Danii, Francji, Włoch, Indii ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Walka o customer experience musi trwać

    Walka o customer experience musi trwać

    12:38 09.07.2018

    ... zacieśniania współpracy marketingu z innymi działami (zwłaszcza ze sprzedażą i serwisem). Customer experience wyróżnia działy marketingu firm z grupy high performers na tle underperformers. High performers 1,9 razy częściej uznają customer experience za kluczowy wyróżnik konkurencyjności, a także 3,9 razy częściej prowadzą inicjatywy związane ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?

    Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?

    10:31 01.06.2018

    ... rosnących wymagań w kategoriach problemów - wystarczy, że zwrócą uwagę na customer experience i uczynią ze zwrotu towaru magnes, którym przyciągać będą kupujących ... doświadczenia zakupowe. Zwroty jako doświadczenie zakupowe Doświadczenie zakupowe, czyli customer experience (CX), to spojrzenie na proces zakupowy z perspektywy psychologicznej, ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: