eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › customer experience
  • Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji

    Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji

    Jeszcze do niedawna mówiło się, że e-commerce może stanowić poważne zagrożenie dla handlu stacjonarnego. Dziś tego rodzaju opinie są coraz rzadsze. Na popularności zyskuje natomiast idea tzw. connected stores, a więc połączenia zalet tradycyjnego handlu z potencjałem drzemiącym w kanałach cyfrowych. Opracowany przez Deloitte Digital raport „Retail ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż detaliczna, e-commerce, sklepy stacjonarne, sklepy internetowe
  • 3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu

    3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu

    ... technologia i tzw. CX, czyli customer experience, muszą iść w parze. Dlatego mówimy już nie o samym CX, ale o DCX, Digital Customer Experience. Technologia oferuje nam ... The Disconnected Customer, przygotowany przez ekspertów Capgemini pokazał, że doświadczenie związane z korzystaniem z danego produktu lub usługi, nazywane Customer Experience, ma ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, CX, usługi dla biznesu, jakość obsługi
  • Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?

    Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?

    W dzisiejszych realiach priorytetem konsumentów coraz częściej staje się wygoda. I to właśnie z tego powodu należy być przygotowanym, że podział na handel internetowy i stacjonarny będzie ulegał coraz większemu zatarciu, a cała branża traktowana będzie jako omnichannel - twierdzi Konrad Hrabia, Operational Director z firmy Modis. Jego zdaniem ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, e-commerce, handel detaliczny, customer experience
  • Marketing 6.0 zmienia świat zakupów

    Marketing 6.0 zmienia świat zakupów

    Ostatnie badania Forrester Research nie pozostawiają złudzeń: prowadzenie marketingu w oparciu o dane odnośnie konsumentów nadal nastręcza trudności. Problemy z jego efektywnością deklaruje aż 95% firm z Europy i USA. Jednocześnie niemal 9 na 10 z nich zapewnia, że inwestuje w technologie, które poprawiać mają doświadczenia klientów. Jasne się ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing 6.0, skuteczność reklamy, customer experience
  • Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia

    Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia

    ... , że przyjemna, markowa atmosfera w sklepie, skłoniłaby ich do pozostania i robienia zakupów w sklepie dłużej. Czytaj także: - Jak zostać królem customer experience? - Po co nam Customer Journey Mapping? W niemal wszystkich przypadkach na całym świecie, osoby pomiędzy 18. a 24. rokiem życia ocenili “atmosferę i doznania” jako ważniejsze ... WIĘCEJ

    Tematy: handel detaliczny, zachowania konsumentów, in-store experience, customer experience
  • W FMCG liczy się jakość produktu oraz customer experience

    W FMCG liczy się jakość produktu oraz customer experience

    ... danych, dzięki której firmy produkcyjne i handlowe są w stanie w bardziej efektywny sposób odpowiadać na potrzeby konsumentów oraz pozytywnie przekładać się na customer experience, czyli sumę wszystkich doświadczeń klienta. Powyższe działania prowadzą do zdobywania zaufania i lojalności coraz szerszych grup konsumenckich, co zostało wskazane jako ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, FMCG, dobra konsumpcyjne, rozwój firmy
  • 6 sposobów na usprawnienie customer experience

    6 sposobów na usprawnienie customer experience

    ... podczas robienia zakupów przez Internet. Customer experience: 3 razy TAK Do 2020 r. customer experience ma stać ... customer experience, chcąc zdobyć lojalnych klientów, powinny pamiętać o kilku zasadach budowania CX w kanałach mobile – podpowiada Marek Safiejko, 9bits. Jak zdobyć lojalnych klientów, czyli 6 sposobów na usprawnienie customer experience ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, e-commerce, zakupy przez internet, zakupy online
  • Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?

    Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?

    Jakość obsługi na bardzo wysokim poziomie. Operatorzy komórkowi oraz kablowi powinni zdawać sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach nie ma właściwie nic ważniejszego. Powinni też pamiętać, że o lojalności klienta przesądzają w znacznej mierze jego doświadczenia z marką, w tym przede wszystkim realizacja jego potrzeb i wymagań. A tych ostatnich ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, usługi elektroniczne, operatorzy kablowi, telekomy
  • 3 gorące trendy w e-commerce

    3 gorące trendy w e-commerce

    Pnące się w górę wymagania klientów, coraz niższa lojalność, spadające marże, a do tego masa produktów i niezwykle silna konkurencja. To warunki, w których działają przedstawiciele współczesnej branży e-commerce. W takich realiach kwestią niemal pierwszoplanową staje się zagwarantowanie kupującym jak najlepszych doświadczeń. Jednocześnie trzeba ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, jak podnieść sprzedaż, obsługa klienta, sklep internetowy
  • Jak zostać królem customer experience?

    Jak zostać królem customer experience?

    ... , a tym samym zdobywać przewagę na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Czytaj także: - 7 branż, które czeka rewolucja customer service - Po co nam Customer Journey Mapping? Wiarygodność kluczem do customer experience Z analiz KPMG wynika, że filarem kluczowym dla klienta w Polsce jest wiarygodność w kontekście budowania zaufania i dotrzymywania ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.