eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › customer experience
  • Customer experience podnosi przychody

    Customer experience podnosi przychody

    12:22 13.07.2018

    ... poddane doświadczenia w kontaktach z markami, ich produktami oraz proces zakupu i obsługi klienta. Na podstawie stworzonej przez KPMG metodyki Sześciu Filarów Customer Experience ankietowani wybrali firmy, które najlepiej zarządzają doświadczeniami klientów. Konsumenci pochodzili z 14 różnych krajów: Australii, Chin, Danii, Francji, Włoch, Indii ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Walka o customer experience musi trwać

    Walka o customer experience musi trwać

    12:38 09.07.2018

    ... zacieśniania współpracy marketingu z innymi działami (zwłaszcza ze sprzedażą i serwisem). Customer experience wyróżnia działy marketingu firm z grupy high performers na tle underperformers. High performers 1,9 razy częściej uznają customer experience za kluczowy wyróżnik konkurencyjności, a także 3,9 razy częściej prowadzą inicjatywy związane ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?

    Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?

    10:31 01.06.2018

    ... rosnących wymagań w kategoriach problemów - wystarczy, że zwrócą uwagę na customer experience i uczynią ze zwrotu towaru magnes, którym przyciągać będą kupujących ... doświadczenia zakupowe. Zwroty jako doświadczenie zakupowe Doświadczenie zakupowe, czyli customer experience (CX), to spojrzenie na proces zakupowy z perspektywy psychologicznej, ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji

    Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji

    09:28 16.05.2018

    Jeszcze do niedawna mówiło się, że e-commerce może stanowić poważne zagrożenie dla handlu stacjonarnego. Dziś tego rodzaju opinie są coraz rzadsze. Na popularności zyskuje natomiast idea tzw. connected stores, a więc połączenia zalet tradycyjnego handlu z potencjałem drzemiącym w kanałach cyfrowych. Opracowany przez Deloitte Digital raport „Retail ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż detaliczna, e-commerce, sklepy stacjonarne, sklepy internetowe
  • 3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu

    3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu

    00:41 24.03.2018

    ... technologia i tzw. CX, czyli customer experience, muszą iść w parze. Dlatego mówimy już nie o samym CX, ale o DCX, Digital Customer Experience. Technologia oferuje nam ... The Disconnected Customer, przygotowany przez ekspertów Capgemini pokazał, że doświadczenie związane z korzystaniem z danego produktu lub usługi, nazywane Customer Experience, ma ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, CX, usługi dla biznesu, jakość obsługi
  • Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?

    Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?

    11:19 20.02.2018

    W dzisiejszych realiach priorytetem konsumentów coraz częściej staje się wygoda. I to właśnie z tego powodu należy być przygotowanym, że podział na handel internetowy i stacjonarny będzie ulegał coraz większemu zatarciu, a cała branża traktowana będzie jako omnichannel - twierdzi Konrad Hrabia, Operational Director z firmy Modis. Jego zdaniem ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, e-commerce, handel detaliczny, customer experience
  • Marketing 6.0 zmienia świat zakupów

    Marketing 6.0 zmienia świat zakupów

    09:30 20.11.2017

    Ostatnie badania Forrester Research nie pozostawiają złudzeń: prowadzenie marketingu w oparciu o dane odnośnie konsumentów nadal nastręcza trudności. Problemy z jego efektywnością deklaruje aż 95% firm z Europy i USA. Jednocześnie niemal 9 na 10 z nich zapewnia, że inwestuje w technologie, które poprawiać mają doświadczenia klientów. Jasne się ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing 6.0, skuteczność reklamy, customer experience
  • Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia

    Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia

    13:48 10.10.2017

    ... , że przyjemna, markowa atmosfera w sklepie, skłoniłaby ich do pozostania i robienia zakupów w sklepie dłużej. Czytaj także: - Jak zostać królem customer experience? - Po co nam Customer Journey Mapping? W niemal wszystkich przypadkach na całym świecie, osoby pomiędzy 18. a 24. rokiem życia ocenili “atmosferę i doznania” jako ważniejsze ... WIĘCEJ

    Tematy: handel detaliczny, zachowania konsumentów, in-store experience, customer experience
  • W FMCG liczy się jakość produktu oraz customer experience

    W FMCG liczy się jakość produktu oraz customer experience

    10:47 05.10.2017

    ... danych, dzięki której firmy produkcyjne i handlowe są w stanie w bardziej efektywny sposób odpowiadać na potrzeby konsumentów oraz pozytywnie przekładać się na customer experience, czyli sumę wszystkich doświadczeń klienta. Powyższe działania prowadzą do zdobywania zaufania i lojalności coraz szerszych grup konsumenckich, co zostało wskazane jako ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, FMCG, dobra konsumpcyjne, rozwój firmy
  • 6 sposobów na usprawnienie customer experience

    6 sposobów na usprawnienie customer experience

    10:46 03.10.2017

    ... podczas robienia zakupów przez Internet. Customer experience: 3 razy TAK Do 2020 r. customer experience ma stać ... customer experience, chcąc zdobyć lojalnych klientów, powinny pamiętać o kilku zasadach budowania CX w kanałach mobile – podpowiada Marek Safiejko, 9bits. Jak zdobyć lojalnych klientów, czyli 6 sposobów na usprawnienie customer experience ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, e-commerce, zakupy przez internet, zakupy online

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.