eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › wizerunek marki
  • Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?

    Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?

    ... wizerunek marki twojego sklepu. Wizerunek marki Od tego, w jaki sposób klienci odbiorą markę, zależy jej być albo nie być. Jasne staje się zatem, że sukcesem będzie taki wizerunek, który pozostanie w zgodzie z całą koncepcją marki ... WIĘCEJ

    Tematy: handel, sklep detaliczny, wizerunek marki, strategia marki
  • Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami

    Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami

    ... – mówi Andrzej Lachowski, Partner Zarządzający Działem Konsultingu Deloitte. Marki z sektora bankowego porównano z markami motoryzacyjnymi, elektronicznymi, sieciami detalicznymi, stacjami benzynowymi, brandami e-commerce oraz telekomami. Z jednej zatem strony pod uwagę wzięto wizerunek banków na tle pokrewnych sektorów usługowych, a z drugiej ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie marki, budowanie wizerunku, wizerunek marki, banki
  • Instagram, WhatsApp i Spotify, czyli jak rozwścieczyć 2 mld internautów

    Instagram, WhatsApp i Spotify, czyli jak rozwścieczyć 2 mld internautów

    ... wystarczy, aby jej wizerunek mocno podupadł. Doskonałym na to dowodem może być sytuacja z ostatnich dni, kiedy to niespodziewanych przerw ... badanych przedsiębiorstw traci zaufanie klientów. Jednocześnie 40 proc. firm przyznaje, że awarie nadwątlają wizerunek marki, co negatywnie wpływa nie tylko na jej postrzeganie ale też zdolność do utrzymania ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek marki, reputacja marki, Instagram, WhatsApp
  • Masz sklep internetowy? Oto 10 błędów, przez które tracisz klientów

    Masz sklep internetowy? Oto 10 błędów, przez które tracisz klientów

    ... czy sprawne rozpatrywanie reklamacji to tylko niektóre z nich. Budowanie marki w e-commerce nie jest sprawą najprostszą. W dzisiejszych czasach opiera się ... sklepie. Czytaj także: - Skąd się biorą złe opinie o firmach? - Social media. Kreują wizerunek firmy czy generują kryzysy? Haniebna trójka Najczęściej pojawiającym się zarzutem, występującym ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy przez internet, sklepy internetowe, opinie o sklepach, budowanie marki
  • Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy

    Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy

    ... w zakresie innowacji i designu) przyjrzeli się czynnikom, które decydują o tym, że jedne marki bardziej przypadają nam do gustu, a inne mniej. Ocenie poddano przeszło ... komunikację, dostrzegają też marki na polskim rynku. Bardzo dobrze robi to Play, który od lat konsekwentnie kreuje swój wizerunek kreatywnej marki z charakterem i poczuciem humoru ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, wizerunek marki
  • Meaningful Brands 2017: Nivea i Google poprawiają jakość życia

    Meaningful Brands 2017: Nivea i Google poprawiają jakość życia

    ... wizerunek pracodawcy? Wnioski z badania Meaningful Brands 2017 Oczekiwania ludzi wobec marek rosną. Już 75 proc. badanych oczekuje, że marki ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, wizerunek marki, marki, najbardziej znane marki
  • 6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga

    6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga

    ... projektu? Blog musi wpisywać się w szerszą strategię komunikacji i marketingu twojej marki, bo tylko wówczas przyniesie pożądane rezultaty. Powodów jest wiele… choćby ... Polsce w 2015 roku”). By wypromować blog, sięgaj po narzędzia do monitoringu marki i analizuj zasoby internetu, reagując poprzez dodawanie komentarzy zawierających linki odsyłające do ... WIĘCEJ

    Tematy: jak pisać bloga, blog firmowy, wizerunek marki, pisanie bloga
  • Czy banki muszą walczyć o dobre imię?

    Czy banki muszą walczyć o dobre imię?

    Reputacja rodzimego sektora bankowego nie wygląda najgorzej. Zaufania do instytucji finansowych nie są w stanie zachwiać ani doniesienia o upadłości, ani też niekorzystne opinie innych. Za dobrymi opiniami klientów stoją przeważnie ich pozytywne doświadczenia z bankami. To niektóre z wniosków płynących ze zrealizowanego przez TNS Polska badania „ ... WIĘCEJ

    Tematy: zaufanie do banków, banki, sektor bankowy, reputacja marki
  • Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów

    Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów

    ... Intuicyjna i przejrzysta strona Budowanie wiarygodności e-sklepu to również tworzenie wizerunku marki. Wygląd strony sklepu internetowego jest jego wizytówką. Nawet najlepsze ... opcję zapłaty i dostawy. Na tym etapie możemy również zadbać o wizerunek e-sklepu i skorzystać z nowoczesnych płatności online. Przykładem ciekawego rozwiązania są płatności ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, wizerunek marki, sklepy internetowe, e-sklepy
  • Skąd się biorą złe opinie o firmach?

    Skąd się biorą złe opinie o firmach?

    ... firmy i zapewnić jej przewagę ponad konkurencją, wiadomo nie od dziś. Pozytywny wizerunek pracodawcy ma bardzo istotne znaczenie również dla tych, którzy znajdują się ... w renomowanej organizacji to ważny punkt w karierze. Jedynie 8,8 proc. pracowników twierdzi, że wizerunek pracodawcy nie ma dla nich żadnego znaczenia. Tymczasem, złe doświadczenia ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie o firmach, opinie o pracodawcy, wizerunek firmy, reputacja firmy

 

1 2 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.