eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › budowanie marki
  • Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?

    Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?

    00:44 30.07.2014

    Podstawową relacją pomiędzy klientem a daną marką jest zaufanie, a najważniejszym kapitałem, który może zdobyć firma jest renoma. Oba te czynniki budowane są przez lata, ciężką i rzetelną pracą. Żadna, nawet najdroższa kampania reklamowa, nie jest w stanie przyspieszyć tego procesu. Można jednak go ułatwić. Prowadzenie bloga eksperckiego to ... WIĘCEJ

    Tematy: pisanie bloga, blog ekspercki, blog firmowy, blog
  • Budowanie świadomości marki w social media

    Budowanie świadomości marki w social media

    13:50 23.04.2014

    ... zmienisz nieco punkt widzenia i zastanowisz się, co w rzeczywistości wpływa na sukces marki, będziesz w stanie przygotować znakomite treści, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów. W tym artykule zaprezentujemy, w jaki sposób zacząć budowanie zaangażowania odbiorców za pomocą czterech prostych kroków. 1) Twórz treści dla jasno określonej ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, marka, budowanie społeczności, media społecznościowe
  • Blog firmowy: skuteczny instrument w PR

    Blog firmowy: skuteczny instrument w PR

    12:08 10.03.2014

    ... także doskonałe miejsce do prezentacji materiałów zdjęciowych i filmowych z imprez i wydarzeń z zakresu CSR, których sponsorem lub inicjatorem była firma. budować siłę marki Poprzez publikację archiwalnych artykułów i zdjęć można opowiedzieć historię przedsiębiorstwa. To także idealne miejsce do przedstawienia nie tylko własnego doświadczenia, ale ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, blog, blogi, PR
  • Budowanie osobistej marki

    Budowanie osobistej marki

    10:31 19.11.2013

    ... w kącie i czeka, aż ktoś ją zauważy? Podstawowym celem budowania osobistej marki (tyczy się to również każdego innego brandu) jest zakodowanie w ... strategia HR-owa pod hasłem „employer branding” ma na celu nieustanne budowanie marki pracodawcy z wyboru (employer of choice). Chcą przyciągnąć najlepszych pracowników, być rozpoznawalni, zakorzenić ... WIĘCEJ

    Tematy: netwoking, marka, osobista marka, strategie networkingowe
  • Wartość dodana marki nie tylko materialna

    Wartość dodana marki nie tylko materialna

    10:04 18.04.2013

    ... rynku. Trzecim, kluczowym powodem wpływającym na postrzeganie wartości dodanej jest bardzo wysoka konkurencyjność marek między sobą. Powoduje ona budowanie dodatkowych składników uzupełniających podstawową użyteczność marki, tyle tylko że nie są one już czymś wyjątkowym – stanowią w zasadzie standard. Przeciętny klient ma w portfelu pakiet ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, wizerunek marki, promowanie marki
  • Polscy internauci a konkursy na Facebooku

    Polscy internauci a konkursy na Facebooku

    00:20 15.11.2012

    ... reakcję, to prawdziwym wyzwaniem jest zaangażowanie tych, na których nam zależy” – dodaje Jarosław Kowalski Client Service Manager w IIBR. O projekcie syndykatowym „Marki w serwisach społecznościowych” Badanie ilościowe zostało zrealizowane metodą CAWI okresie czerwiec-lipiec 2012 na próbie 1200 osób posiadających konto na przynajmniej jednym ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing internetowy, marketing społecznościowy, Facebook, budowanie marki
  • Problemy z nazwami marek

    Problemy z nazwami marek

    14:04 28.12.2011

    ... powiązania z koncernem z Cupertino. Producent uważa się za właściciela praw do marki i nazwy produktów na chińskim rynku, a sprzedaż w Chinach iPada w traktuje jako naruszenie ... a szybko „wymyślona” nazwa BlackBerry 10, używa chronionej na rzecz firm marki i na pewno nie będzie stanowiła problemu prawnego. Gorzej będzie z jej marketingowym ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa marki, nazwa produktu, projektowanie nazw, wizerunek marki
  • Jak rozwijać posiadane portfolio ofertowe?

    Jak rozwijać posiadane portfolio ofertowe?

    12:44 11.07.2011

    ... przez akwizycje – poszukujemy wtedy ofert pasujących do naszego portfela, uzupełniającego białe plamy i niezagospodarowane nisze. Zarządzanie portfolio ofertowym i budowanie architektury marki oparte jest na procescesie analizowania całego rynku. Ocena poszczególnych segmentów rynku z perspektywy ilości klientów, poziomu cen, oczekiwań klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia portfolio, portfolio ofertowe, budowanie świadomości marki, budowanie marki
  • Branding - budowanie marki

    Branding - budowanie marki

    13:18 07.06.2011

    ... lojalnych klientów w procesie zakupowym silnej marki. Przy decyzjach zakupowych prawie zawsze brane są pod uwagę marki dobrze znane i kojarzone. Silne marki są polecane i rekomendowane przez klientów. W przypadku silnej marki konsumenci łatwiej i szybciej akceptują nowe inicjatywy i oferty danej marki. Ryzyko wprowadzenia nowego produktu pod nową ... WIĘCEJ

    Tematy: branding, budowanie świadomości marki, budowanie marki, marka
  • Strategia marketingowo-rynkowa

    Strategia marketingowo-rynkowa

    13:57 12.04.2011

    ... tej korzyści konsumentom. Dlatego żeby działać prorynkowo, należy być blisko swoich klientów. Należy permanentnie analizować swój łańcuch dostaw i wartości funkcjonalne marki. Polskie przedsiębiorstwa muszą zapomnieć o nawyku sprzedawania tego, co się wyprodukuje. Marketing jako wiedza jest dzisiaj o wiele bardziej potrzebny niż wielu ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, strategia firmy, strategia sprzedaży, budowanie marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: