eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › budowanie marki
  • Gościnne blogowanie. Czy warto publikować artykuły na stronach partnerów?

    Gościnne blogowanie. Czy warto publikować artykuły na stronach partnerów?

    13:11 13.11.2018

    ... napisz, kim jesteś i jakie masz doświadczenie. Przekonaj adresata, że publikacja Twojego artykułu przyniesie jego firmie wymierne korzyści. Pamiętaj, że szanowane marki dbają o jakość publikowanych treści, więc artykuły gościnne pojawiające się na ich blogach muszą być na jak najwyższym poziomie. Podczas pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, prowadzenie bloga, blogowanie, blog ekspercki
  • Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    10:10 17.01.2018

    ... („przyjęto zgłoszenie”). Model jest następujący: jeżeli internauta chce czegoś konkretnego od marki, pisze posta na jej fanpage i czeka na odpowiedź. Tyle tylko, że w CRM ... się, jakie słowa wyróżniają komentarze na Facebooku, na które marki odpowiadają najszybciej. Okazało się, że szybszej reakcji doczekują się komentarze, które zawierają emocjonalne ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, komunikacja z klientem, budowanie marki, monitoring mediów
  • Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami

    Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami

    10:38 12.06.2017

    ... budowanie marki, utrzymają klienta tylko wtedy, jeśli ten produkt zaoferują im bezpłatnie. – Upraszczając, można powiedzieć, że ta opłata to premia, którą klient jest w stanie zapłacić za wysiłki, jakie bank włożył w budowanie marki ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie marki, budowanie wizerunku, wizerunek marki, banki
  • Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?

    Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?

    12:15 30.05.2017

    ... , czyli jak Cię piszą, tak Cię widzą „Wyniki badania wskazują na rosnącą rolę mediów, tak tradycyjnych, jak i nowoczesnych w kształtowaniu wizerunku marki pracodawcy. To pokazuje wagę trafnej strategii komunikacji firmy” – komentuje Agnieszka Wójcik, menedżer ds. badań rynkowych w Antal. To wyzwanie, ponieważ w porównaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: poszukiwanie pracy, opinie o pracodawcy, wizerunek pracodawcy, reputacja firmy
  • Masz sklep internetowy? Oto 10 błędów, przez które tracisz klientów

    Masz sklep internetowy? Oto 10 błędów, przez które tracisz klientów

    11:17 21.02.2017

    ... , którym powinien sprostać współczesny sklep internetowy. Szybka dostawa, wysoka jakość realizacji zamówienia czy sprawne rozpatrywanie reklamacji to tylko niektóre z nich. Budowanie marki w e-commerce nie jest sprawą najprostszą. W dzisiejszych czasach opiera się ono przede wszystkim na pracy nad wiarygodnością oraz zaufaniem klientów. Presja ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy przez internet, sklepy internetowe, opinie o sklepach, budowanie marki
  • Zarządzanie marką pracodawcy: konieczność czy nie?

    Zarządzanie marką pracodawcy: konieczność czy nie?

    11:41 26.07.2016

    Budowanie marki pracodawcy naprawdę się opłaca. Tak wynika z badania zrealizowanego przez serwis Praca.pl, które pokazało, że poszukujący zatrudnienia chętniej aplikują na ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek pracodawcy, reputacja firmy, opinie o pracodawcy, budowanie marki
  • Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?

    Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?

    00:44 30.07.2014

    Podstawową relacją pomiędzy klientem a daną marką jest zaufanie, a najważniejszym kapitałem, który może zdobyć firma jest renoma. Oba te czynniki budowane są przez lata, ciężką i rzetelną pracą. Żadna, nawet najdroższa kampania reklamowa, nie jest w stanie przyspieszyć tego procesu. Można jednak go ułatwić. Prowadzenie bloga eksperckiego to ... WIĘCEJ

    Tematy: pisanie bloga, blog ekspercki, blog firmowy, blog
  • Budowanie świadomości marki w social media

    Budowanie świadomości marki w social media

    13:50 23.04.2014

    ... zmienisz nieco punkt widzenia i zastanowisz się, co w rzeczywistości wpływa na sukces marki, będziesz w stanie przygotować znakomite treści, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów. W tym artykule zaprezentujemy, w jaki sposób zacząć budowanie zaangażowania odbiorców za pomocą czterech prostych kroków. 1) Twórz treści dla jasno określonej ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, marka, budowanie społeczności, media społecznościowe
  • Blog firmowy: skuteczny instrument w PR

    Blog firmowy: skuteczny instrument w PR

    12:08 10.03.2014

    ... także doskonałe miejsce do prezentacji materiałów zdjęciowych i filmowych z imprez i wydarzeń z zakresu CSR, których sponsorem lub inicjatorem była firma. budować siłę marki Poprzez publikację archiwalnych artykułów i zdjęć można opowiedzieć historię przedsiębiorstwa. To także idealne miejsce do przedstawienia nie tylko własnego doświadczenia, ale ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, blog, blogi, PR
  • Budowanie osobistej marki

    Budowanie osobistej marki

    10:31 19.11.2013

    ... w kącie i czeka, aż ktoś ją zauważy? Podstawowym celem budowania osobistej marki (tyczy się to również każdego innego brandu) jest zakodowanie w ... strategia HR-owa pod hasłem „employer branding” ma na celu nieustanne budowanie marki pracodawcy z wyboru (employer of choice). Chcą przyciągnąć najlepszych pracowników, być rozpoznawalni, zakorzenić ... WIĘCEJ

    Tematy: netwoking, marka, osobista marka, strategie networkingowe

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.