-
Zarządzanie projektem - analiza słabych stron
12:14 08.04.2009
... straty spadnie na ciebie. Jak radzi Richard Jones w swojej książce „Zarządzanie projektami” (Wydawnictwo MT Biznes, 2009), aby wykryć poważne problemy w projekcie, ... musi uwzględniać pozostałe zajęcia członków zespołu, takie jak: (1) inne projekty, (2) zarządzanie, (3) spotkania, (4) urlopy i święta, (5) szkolenia. Zapytaj swoich podwładnych, czy ...
Tematy: zarządzanie projektami, zarządzanie, zarządzanie projektem -
Zarządzanie firmą: zapewnienie ciągłości działania
13:59 24.02.2009
... informacji na temat zarządzania ryzykiem operacyjnym (na temat m.in. bezpieczeństwa środowiskowego, pracy, informacji i ciągłości działania) znajdziesz w książce „Zarządzanie ryzykiem operacyjnym” pod redakcją Iwony Staniec i Janusza Zawiły-Niedźwieckiego (Wydawnictwo C.H. Beck, 2009). Książkę znajdziesz w księgarni www.ksiegarnia.beck.pl ...
Tematy: zarządzanie firmą, działanie przedsiębiorstwa, zarządzanie, kierowanie firmą -
Skuteczne zarządzanie firmą
14:10 10.12.2008
... . Do tego celu świetnie nadaje się wydana właśnie książka „Zrozumieć zarządzanie” E. Kirejczyka (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008). Przedstawia ona 295 pytań związanych z całym ... wiedzę na temat zarządzania firmą, ludźmi, zasobami i procesami, znajdziesz w książce „Zrozumieć zarządzanie” E. Kirejczyka (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008). Książkę znajdziesz ...
Tematy: zarządzanie firmą, zarządzanie, kierowanie firmą -
Zarządzanie biznesem: strategiczne nie-planowanie
13:05 04.08.2008
Teoria strategicznego nie-planowania jest odrzucana przez większość racjonalnie myślących menedżerów. Jej motto "najpierw działaj, potem planuj" stoi w sprzeczności z ugruntowaną praktyką zarządzania biznesem. Jest ona jednak wokół nas dostatecznie długo, że w pewnym momencie zrobi to samo co inne ukryte trendy w historii - wybuchnie i stanie się ...
Tematy: zarządzanie firmą, kierowanie firmą, zarządzanie, planowanie w zarządzaniu -
Współczesny dyrektor: koordynowanie zespołu
13:40 14.02.2008
Koordynacja polega na tym, iż przełożony nie troszczy się o potrzeby emocjonalne pracowników, ponieważ ktoś inny potrzeby te realizuje (firma jako system lub sam pracownik). Koordynatorem nie może być ktoś, kto nie wywołuje żadnych uczuć u podwładnych i z kim stosunki wyprane są z osobistych akcentów. W stosunku koordynacji autorytet osobisty ...
Tematy: zarządzanie personelem, zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi, organizacja pracy -
Jak podejmować dobre decyzje finansowe?
13:12 10.12.2007
Życie każdego przedsiębiorcy składa się z wielu niespodzianek i nagłych sytuacji, które wymagają szybkiej decyzji. Często w grę wchodzą pieniądze i są to zwykle pieniądze z własnej kieszeni. Oto kilka przykładów jak można podjąć dobre decyzje, które nie uszczuplą finansów firmy. Przykład 1 Firma otrzymała do zapłaty dwie faktury za dostawy ...
Tematy: decyzje finansowe, zarządzanie finansami, płynność finansowa, analiza finansowa -
Gartner: 6 porad dla dyrektorów IT
13:50 16.05.2007
Podczas gdy dyrektorzy działów IT ciągle borykają się z rosnącymi wymaganiami ze strony organizacji, Gartner zidentyfikował sześć praktyk, w wyniku których tracą oni czas, a których powinni unikać, po to, aby skupić się na kluczowych zagadnieniach i zmaksymalizować swoje znaczenie dla przedsiębiorstwa. Odrzucenie lub zmiana przyjętych zachowań ...
Tematy: dyrektorzy działów IT, zarządzanie, błędy polskich menedżerów, błędy w zarządzaniu -
Jak być wielkim szefem
10:02 30.03.2006
... ich aktualność, przydatność i uczciwość. Przegląda je wszystkie, patrząc, czy czasami nie przeszkadzają w biznesie. Szefowie zarządzają ludźmi, a nie zegarami czy kalendarzami. Zarządzanie ludźmi wymaga zdrowego rozsądku, nie obszernych regulaminów. Bo gdyby rzeczywiście można było opracować regulamin dotyczący każdej sytuacji, szef nie byłby ...
Tematy: szef, zarządzanie, regulamin, kierownik -
Książki biznesowe
13:11 12.03.2005
Nikt chyba nie policzył ile wydaje się w naszym kraju książek na tematy biznesowe. Ja tego nie zrobiłem również, ale przeglądając aktualne oferty kilku czołowych wydawców tego rynku, chwyciłem się za głowę. To jest co najmniej sto pozycji rocznie! Przez piętnastolecie, musiało się uzbierać z półtora tysiąca. No, ale nie wiem tego na pewno, tylko ...
Tematy: zarządzanie, business, biznes, literatura biznesowa -
Zanim dopadnie Cię kryzys
13:40 20.05.2004
... oraz konsekwencji prawnych? - Czy obecnie prowadzone działania prawne przez organizację lub przeciwko niej mogą mieć kłopotliwe lub szkodliwe skutki w przyszłości? Zarządzanie reputacją - Gdybyśmy zapytali 30 klientów co myślą o Twojej organizacji, co według Ciebie by powiedzieli? (W czasie prawdziwego audytu naprawdę zapytamy klientów ...
Tematy: zarządzanie kryzysowe, zarządzanie, kryzys
Podobne tematy:
- płynność finansowa
- biznes
- zarządzanie firmą
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie pracownikami
- kadra zarządzająca
- zarządzanie personelem
- organizacja pracy
- zarządzanie zespołem
- szef
- menedżer
- lider
- zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie
- kryzys
- business
- przywództwo
- zarządzanie różnorodnością
- zarządzanie finansami
- zarządzanie ryzykiem
- zarządzanie czasem