-
Smartfony i operatorzy komórkowi w Top Marka 2020. Kto liderem?
11:46 03.11.2020
... - 221 531 pkt. Publikacje na temat marki Honor wykazały bardzo wysoki, drugi w całym rankingu indeks sentymentu – 4,44. Operatorzy komórkowi, czyli wiodący wizerunek Plusa Nowe modele smartfonów oraz oferty to najczęstszy kontekst, w jakim w mediach pojawiały się marki telekomunikacyjne. Operatorzy komórkowi wymieniani są zarówno w mediach ...
Tematy: Top Marka, monitoring mediów, media, marki -
Są wyniki Top Marka 2020. Które marki najsilniejsze w mediach?
12:06 02.11.2020
... pkt oraz Polsat z wynikiem 6 237 772 pkt. Najlepszy wizerunek marki i największe dotarcie Przekaz na temat brandów został poddany również ocenie jakościowej – pozytywny wydźwięk wzmianek zwiększał siłę medialną marki. Najwyższy indeks sentymentu – 4,67 – w top ... bieżącą działalnością marek i zazwyczaj w większym stopniu wpływających na ich wizerunek ...
Tematy: Top Marka, monitoring mediów, media, marki -
Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?
13:27 13.07.2020
... w maju niektóre sieci rozpoczęły bardziej intensywną komunikację: dotyczy to m. in marki Agata, która niemal odrobiła straty z kwietnia (wzrost znajomości reklam o 9%), a także sieci spożywczych ... YouGov BrandIndex pokazują, że komunikacja ma silny wpływ na wizerunek, także w czasie lockdownu. Wygrały te marki, które postawiły na podtrzymanie relacji ...
Tematy: komunikacja z klientem, wizerunek marki, reklama -
Czy postawy wobec pandemii mogą wpływać na wizerunek marki?
13:08 19.05.2020
Wizerunek marki to wypadkowa wielu kwestii. Okazuje się, że na to, jak postrzegają ... Widzimy, że osoby obawiające się koronawirusa szczególnie wysoko oceniają wizerunek marki Empik, Ikea, Castorama i Decathlon; z kolei ci, którzy nie wykazują takich obaw, cenią sobie przede wszystkim marki Media Expert, Media Markt, a dopiero na dalszych miejscach ...
Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki -
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
00:36 25.04.2020
96% organizacji zmieniło swoją komunikację w związku z pandemią. 79% powołało sztaby kryzysowe, a 64% jest przekonanych, że obecna sytuacja przesądzi o trwałych zmianach w komunikowaniu się. Z kolei ponad połowa badanych firm nie traci czasu i już przygotowuje plany i strategie, które mają znaleźć zastosowanie po zakończeniu epidemii. To niektóre ...
Tematy: PR, komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
11:43 17.04.2020
... robią to jednak online. Warto zastanowić się jak przenieść codziennie działania marki w formę zdalną, internetową. Jeśli Twoja firma posiada szczególny program lojalnościowy, bądź newsletter, ... są obecnie główną drogą przekazu informacji. Jeśli wcześniej nie były prowadzone działania marki w social mediach, być może to najlepszy czas, aby je zacząć. ...
Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki -
Jak filozofia Jeana Baudrillarda może poprawić sprzedaż?
14:36 08.10.2019
Jak to jest, że po nowego iPhone ustawiają się kolejki w dniu premiery? Czemu producenci perfum kupują drogą licencję na znaczek Ferrari na swoich produktach? I jak Ty odpowiedzi na te pytania możesz wykorzystać w swoim biznesie? Wydawać by się mogło, że konsumenci kupując różnego rodzaju towary czy usługi chcą zaspokoić swoje obiektywne potrzeby. ...
Tematy: marka, postrzeganie marki, jak podwyższyć sprzedaż, decyzje zakupowe -
Branding, czyli od obietnicy do realnej zmiany świata
10:25 30.07.2019
... na szczeblu marka-konsumenci, jak i wewnętrznie na linii marka-kreujący ją ludzie. Z tego tez względu kolejnym, istotnym w budowaniu świadomości marki krokiem stał się employer branding. - Marki należą do najcenniejszych aktywów firmy więc dostrzeżenie potencjału brandingu w zarządzania zasobami ludzkimi, kolejnego supercennego aktywa organizacji ...
Tematy: employer branding, branding, wizerunek marki, budowanie marki -
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
09:02 28.02.2019
... Łaciate. Ponad połowa marek nie dostarcza treści, które są meaningful Treści, dziś oferują marki, znacznie mijają się z oczekiwaniami odbiorców. Podczas gdy 90% konsumentów oczekuje ... wydarzenia czy inne oparte o wartościowy kontent aktywacje konsumenckie. – Wysokie oceny marki pod kątem meaningfulness przekładają się bezpośrednio na jej wartość ...
Tematy: wizerunek firmy, wizerunek marki, marki, najbardziej znane marki -
Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?
11:07 30.01.2019
... i spersonalizowanej oferty, a nie zarzucania ich skrzynek spamem. Jak powinna dziś wyglądać komunikacja z klientem? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza raport “Komunikacja Marki - Oczekiwania Konsumenta”. Badanie zrealizowane dla SMSAPI przez Agencję Badawczą Biostat wskazuje ścieżki, którymi powinna podążać idealna komunikacja z klientem. Na jego ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki