-
USA: zakaz omijania reklam
13:58 23.11.2004
Amerykański Kongres rozważa wprowadzenie przepisu, który zabraniałby wykorzystywania oferowanej przez nowoczesne odtwarzacze DVD funkcji "omijania" reklam. Pod wpływem lobby filmowego, do Aktu Ochrony Własności Intelektualnej mają trafić nowe zapisy, które mają "związać ręce" firmom produkującym sprzęt pozwalający przewijać reklamy. Zgłoszony ...
Tematy: reklama, odtwarzacze DVD, przewijanie reklam, filmy -
Motoryzacyjni reklamodawcy
00:07 19.11.2004
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w październiku firma Skoda Auto Polska - wynika z monitoringu firmy analitycznej Expert-Monitor. Wydatki czeskiego producenta na reklamę w Polsce wyniosły 14 mln 478 tysięcy złotych, co stanowi 16,8 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, reklama samochodów, branża samochodowa -
TelePolska: 2 mln na reklamę
00:03 31.10.2004
TelePolska, alternatywny operator telekomunikacyjny, wyda w lutym i marcu nowego roku 2 miliony zł na kampanię wizerunkową oraz kilka do kilkunastu milionów w rozwój dostępu radiowego. Firma oferuje obecnie usługi dla biznesu w warszawskiej strefie numeracyjnej, ale od marca przyszłego roku obejmie 2/3 Polski. Spółka podpisuje obecnie umowy z TP ...
Tematy: reklama, operatorzy telekomunikacyjni, TelePolska, wydatki na reklamę -
Spoty radiowe w Internecie
00:45 28.10.2004
Od 25 października sieć Ad.net jako pierwsza na polskim rynku proponuje swoim klientom RadioSpot - nową formę reklamy pozwalającą na emitowanie spotów radiowych w Internecie. Pomysł na RadioSpot powstał dzięki współpracy z internetowym Radiem Friko. Obecnie Ad.net może zaproponować swoim klientom reklamę internetową wykorzystującą ich spoty ...
Tematy: spoty radiowe, reklama, radio internetowe, Ad.net -
Kreatywna kampania LUKAS Bank
00:22 26.10.2004
Pod hasłem "Bank dla ludzi, którzy nie lubią czekać" wystartowała internetowa kampania reklamowa poświęcona wybranym produktom i usługom LUKAS Banku. Poza agencją OS3, która odpowiedzialna była za kreację kampanii i serwisu, w realizacji projektu uczestniczyła także agencja reklamowa Brain (odpowiedzialna za przygotowanie całego konceptu "Bank dla ...
Tematy: LUKAS Bank, OS3, kampanie reklamowe, reklama -
Product placement w grach
00:05 24.10.2004
Młodzi ludzie, korzystający intensywnie z komputerów i internetu, coraz rzadziej oglądają telewizję – to coraz powszechniejszy, szczególnie w USA, trend. Dlatego reklamodawcy, próbując dotrzeć do tej grupy wiekowej, chętnie umieszczają swoje produkty w grach wideo – medium, z którym styczność ma większość kilkunasto- i dwudziestokilkulatków. Teraz ...
Tematy: skuteczność reklamy, gry wideo, reklama, gry komputerowe -
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
20:02 23.10.2004
... Wedgewood do sesji obrazującej artykuł poświęcony sposobom pięknego nakrywania stołów wywołuje w konsumentach oglądających zdjęcia większe pragnienie zakupu niż tradycyjna całostronicowa reklama wykupiona przez producenta w tym samym piśmie. Trzeba jednak w tym miejscu jeszcze raz podkreślić, że kluczem do sukcesu w wykorzystywaniu technik, takich ...
Tematy: marki luksusowe, reklama, promocja marki, zwyczaje konsumentów -
Klient złapany w sieć
14:48 22.09.2004
... docelową czy to produktu, czy też marki i nikt nie twierdzi, że taka reklama nie jest skuteczna. Możemy jednak wymagać czegoś więcej od medium XXI wieku ... " mu produktu. Nic w tym nowego? No tak, nie zapominajmy jednak o tym, że nasza reklama pojawia się nie w momencie odwiedzania przez rzeczonego wędkarza strony z opisem skutecznego połowu ryb, czy ...
Tematy: reklama, kampanie reklamowe, targetowanie reklamy, planowanie kampanii reklamowych w Internecie -
Muzeum banerów
01:03 24.08.2004
Większość internautów unika reklam. Jednak nieliczne osoby, które z upodobaniem oglądają banery, może jednak zainteresować strona BannerReport.com - największe archiwum takich materiałów dostępne w sieci. Jak się okazuje, podobnie jak reklamy telewizyjne, również banery mają swoich zagorzałych fanów. Niewątpliwe należy do nich projektantka stron ...
Tematy: reklama internetowa, bannery, reklama, internet -
Nowość w reklamie internetowej
14:39 20.08.2004
Nowa forma reklamowa przygotowana przez ARBOmedia wraz z Szortal Media Technologies to bezpośredni odpowiednik standardowego spotu telewizyjnego w warunkach internetowych. "VIDEOstitial to pierwszy produkt reklamowy jaki demonstrujemy na rynku w ramach długofalowego projektu ARBOtelewizja. Naszym zamierzeniem jest przybliżenie, uproszczenie i ...
Tematy: reklama, internet, reklama internetowa, VIDEOstitial
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- inwestycje mieszkaniowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- usługi bankowe
- deweloperzy