reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Etyka w reklamie
13:04 06.10.2005
... postrzegało reklamę Media Markt jako obraźliwą lub potencjalnie obraźliwą, jednak tylko 14% respondentów poczuło się osobiście obrażonymi (32% uważało, że reklama może obrażać inne osoby). Sondaż wykazał ponadto, że aż 52% badanych nie zgadza się na wprowadzenie zakazu emisji reklamy Media ...
Tematy: etyka w reklamie, reklama, marketing, akcje reklamowe -
POS TV w ARBOmedia
00:01 05.08.2005
System POS TV to sieć monitorów na których emitowane są wizualne materiały reklamowe - plansze, animacje oraz spoty. Sieć monitorów tworzy system komunikacji marketingowej, a swym zasięgiem obejmuje takie punkty sprzedaży jak stacje benzynowe, hipermarkety, apteki, kluby, salony prasowe oraz taksówki. Jest to nowy i cieszący się rosnącą ...
Tematy: POS TV, ARBOmedia, reklama, nośniki reklamy -
Marketing
15:30 01.08.2005
Zespół działań mających na celu zidentyfikowanie i zaspokojenie potrzeb klientów.
Tematy: reklama, Marketing -
DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results
22:49 30.07.2005
... do oceny jej rezultatów. Zasadniczo jest złożony z trzech części. Bada oddziaływania na konsumentów poszczególnych czynników kampanii promocyjnej (nazwa towaru, opakowanie, reklama itp.). Czynniki te konfrontuje z czynnikami przeciwnymi (zakłócającymi kampanię promocyjną) np. konkurencją. W tym celu tworzy odpowiednie grupy nabywców. Celem badania ...
Tematy: reklama, marketing, DAGMAR, Defining Advertising Goals for Measured Advertisin -
Branding
22:05 30.07.2005
Budowanie marki poprzez trwałą kampanię z wykorzystaniem obecnego wizerunku firmy.
Tematy: marka, reklama, Branding -
Rynek mediów i reklamy VII 2005
11:17 21.07.2005
Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ...
Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex -
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
13:38 09.04.2005
Co zrobić w epoce spadku efektywności telewizji jako medium, rosnącego clutteru, fragmentaryzacji kanałów komunikacji, coraz większej odporności konsumentów na przekaz reklamowy? Wiele już powiedziano w kwestii treści komunikacji w reklamie. Racja, że to, co mamy do przekazania i sposób, w jaki to czynimy, decyduje o jej skuteczności. Każdy z nas ...
Tematy: skuteczność kampanii reklamowej, marketing, reklama, kampanie reklamowe -
Fałszywa darmowa reklama
00:05 01.04.2005
Do UOKiK napływa coraz więcej skarg na działalność zagranicznych firm wysyłkowych, które przesyłają do polskich przedsiębiorców oferty rzekomo darmowej reklamy, nie informując, że w rzeczywistości wiąże się ona z kosztami. Urząd przestrzega przed tego rodzaju praktykami. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na udzielenie odpowiedzi i wypełnienie ...
Tematy: reklama, marketing, firmy wysyłkowe, Tele Verzeichnis Verlag -
Reklamy powinny być cool
13:12 17.03.2005
... odrobina humoru, choćby nawet miał to być czarny humor. Kanonem jest tu amerykańska reklama piłek tenisowych. Stojący na dachu wysokościowca producent spuszcza trzy piłki tenisowe i ... będzie się już dużo trudniej odbić, a to znaczy, że jest do niczego. Reklama zrobiła tak duże wrażenie, że pewien fundusz emerytalny ukradł pomysł na film o trenowaniu ...
Tematy: reklama, marketing, kampanie reklamowe, kreowanie marki -
Fiat największym reklamodawcą
12:18 26.01.2005
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w grudniu firma Fiat Auto Poland - informuje Instytut Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar, powołując się na dane firmy Expert-Monitor. Fiat Auto Poland został również liderem zestawienia motoryzacyjnych wydatków reklamowych za cały 2004 rok. ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, branża motoryzacyjna
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- cyberprzestępcy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- cyberataki
- ataki hakerów
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- banki
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei