-
Mobilna reklama WP
10:22 19.08.2004
... wiadomości tekstowe do 150 znaków kierowane od nadawcy Wirtualna Polska. Reklama może być adresowana do ściśle określonej grupy docelowej. Portal targetuje przekaz według płci, wieku, miejsca zamieszkania, zawodu, wykształcenia, czy zainteresowań. Reklama może trafić do półtora miliona posiadaczy aparatów komórkowych, którzy zgodzili się ...
Tematy: reklama, Wirtualna Polska, sms, WP -
Konkurs na najlepszą reklamę
00:02 06.08.2004
... promocja przełomowych osiągnięć w e-marketingu. Konkurs adresowany jest do firm z całego świata specjalizujących się w tak różnych dziedzinach internetowego rzemiosła jak reklama, optymalizacja i pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, projektowanie stron WWW i wielu innych. W sumie do wyboru jest 5 kategorii i kilkanaście podkategorii. W tym roku ...
Tematy: reklama internetowa, konkurs reklamy, marketing, reklama -
Heyah i dobre obyczaje
11:42 29.07.2004
... ", "Nie jedźcie w góry" może wystąpić na drogę sądową. W ocenie Polskiej Izby Turystyki, która przesłała do Urzędu pismo o podjęcie działań w sprawie – reklama operatora sieci Heyah narusza interes przedsiębiorców turystycznych i turystów oraz zawiera przesłanki wskazujące na to, że jest to przekaz sprzeczny z dobrymi ...
Tematy: Heyah, UOKiK, reklama, dobre obyczaje -
5,6 mld PLN na reklamę
11:58 16.07.2004
W pierwszym półroczu 2004 roku na reklamę w Telewizji, Radiu i Prasie wydano ponad 5,613 mld złotych. To o 400 mln więcej (+7,66%) w porównaniu do I półrocza 2003 rok i o 159 mln więcej (+2,84%) w porównaniu do II półrocza 2003 roku. Porównując pierwsze półrocza ubiegłego i bieżącego roku Telewizja jako jedyne medium zanotowała spadek przychodów. ...
Tematy: reklama, wydatki na reklamę, rynek reklamy, media -
Wydatki na reklamę w TV
00:04 05.07.2004
Jak podaje firma badawcza Expert Monitor wydatki na reklamę w Telewizji w czerwcu wyniosły 584 mln złotych. To niemal identyczny wynik, jaki zanotowaliśmy w czerwcu ubiegłego roku. Aktualna sytuacja wpisuje się w schemat znany z 2001 roku, w którym już w maju nastąpił spadek wydatków na reklamę. Dzięki temu spadek przychodów Telewizji w tym ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama telewizyjna, rynek reklamy, reklama -
Plotka czy rekomendacja
14:53 29.06.2004
Firmy i agencje szukają nowych sposobów by zwrócić uwagę odwiedzających. Pojawiają się nowe kształty banerów (ostatnio skyscrapers, pup-up, pop-under itp). Nadaje im się cech interaktywności, formularzy i sond lub przyciąga animacją i kolorystyką. Pilnie poszukiwane są też metody wyceny ich skuteczności - nie wystarcza CPM i CTR, ale coraz ...
Tematy: pr, reklama, promocja, cpa -
Wydatki na reklamę - V 2004
13:40 22.06.2004
Wydatki na reklamę w maju wyniosły ponad 1155 mln złotych. Należy zauważyć, że aktualna sytuacja na rynku wpisuje się w tendencję znaną z roku 2001. Lata 2001 i 2004 to na razie jedyne okresy, w których już w czerwcu, następuje spadek wydatków reklamowych. Z przymrużeniem oka można powiedzieć, że rynek przestraszył się wypadnięcia poza wykres ( ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama -
Dialog z telewizorem
00:15 22.06.2004
Z końcem 2003 roku do grona konkurentów Telekomunikacji Polskiej reklamujących swoje usługi w telewizji ogólnopolskiej dołączyła Telefonia Dialog, która dotąd skupiała działania marketingowe na terenie swoich regionów koncesyjnych. Netia i Tele2 - dwaj dotychczasowi rywale TP - reklamowali się w telewizji już blisko rok wcześniej (Netia od końca ...
Tematy: wydatki na reklamę, tele2, netia, dialog -
Skuteczny link sponsorowany
13:21 07.06.2004
... doboru słów i grupy docelowej. Istnieją narzędzia, które pozwalają bardzo dokładnie określić, dla jakich słów kluczowych czy fraz ma pojawić się reklama. Mechanizmy stosowane przez wyszukiwarki globalne umożliwiają także zdefiniowanie grup adresatów przekazu na podstawie kraju, z jakiego się łączą i wersji językowej przeglądarki ...
Tematy: marketing, reklama, linki sponsorowane -
NetSprint reklamuje lokalnie
10:27 04.06.2004
Wyszukiwarka NetSprint.pl wprowadziła do swojej oferty Lokalny Link Sponsorowany, pozwalający małym i średnim przedsiębiorcom dotrzeć precyzyjnie ze swoją ofertą do klientów mieszkających w tym samym regionie kraju. Kryterium geograficzne jest szczególnie istotne dla niewielkich firm działających na rynkach lokalnych. Dotychczas wyszukiwarki w ...
Tematy: reklama, linki sponsorowane, netsprint, wyszukiwarki
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- inwestycje mieszkaniowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- usługi bankowe
- deweloperzy