eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama
  • Reklamodawcy wracają do Internetu

    Reklamodawcy wracają do Internetu

    13:48 17.05.2004

    Amerykański rynek reklamy internetowej notuje znaczne ożywienie. Według ekspertów, firmy z USA mogą w tym roku wydać na reklamę w Sieci więcej, niż w rekordowym roku 2000. Dużą rolę w poprawie sytuacji na rynku odegrał zastrzyk finansowy związany z nasileniem internetowych kampanii koncernów motoryzacyjnych i wytwórni filmowych. eMarketer szacuje, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, internet
  • Internet i Mobile 2003

    Internet i Mobile 2003

    00:01 01.05.2004

    Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB Polska) opublikował obszerny raport poruszający najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem Internetu oraz rozwiązaniami technologii mobilnych. 90 stronicowy raport dołączono do majowego wydania magazynu Brief. Analiza zagadnień zawartych w raporcie ma na celu określić miejsce ... WIĘCEJ

    Tematy: internet, technologie mobilne, reklama, reklama internetowa
  • Wydatki na reklamę - III 2004

    Wydatki na reklamę - III 2004

    13:31 15.04.2004

    Jak podaje firma badawcza Expert Monitor w marcu 2004 r. wydatki na reklamę w mediach wyniosły ponad 1 011 mln złotych. Tak duży wzrost w stosunku do poprzedniego miesiąca, w połączeniu z ogólną tendencją związaną z początkiem roku, pozwala na optymistyczne prognozy. Najprawdopodobniej już w kwietniu rynek reklamowy pobije kolejny rekord wydatków ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama
  • ARBOzasięg kontra portale

    ARBOzasięg kontra portale

    13:55 07.04.2004

    Sieć reklamy internetowej ARBOmedia wprowadza na rynek nowy produkt reklamowy - ARBOzasięg. Opiera się on na kampaniach realizowanych w modelu Run On Network w sieci ARBOmedia, z gwarantowanym dotarciem do określonej liczby unikalnych użytkowników, w określonym czasie. Propozycja ARBOmedia różni się od konkurencyjnych pakietów zasięgowych obecnych ... WIĘCEJ

    Tematy: arbozasięg, arbomedia, reklama internetowa, reklama w internecie
  • Wydatki na reklamę - II 2004

    Wydatki na reklamę - II 2004

    00:01 12.03.2004

    Jak donosi firma badawcza Expert Monitor, w lutym wydatki na reklamę w Telewizji wyniosły 439 996 067 zł, tj. około 80 mln zł więcej (+22%) w porównaniu do miesiąca poprzedniego i o ponad 20 mln złotych (-4,3%) mniej niż w lutym 2003 roku. Tradycyjnie w pierwszych miesiącach roku obserwujemy wzrost wydatków w telewizji - jednak tegoroczny wzrost ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, wydatki na reklamę
  • Jaki jest polski konsument

    Jaki jest polski konsument

    11:53 11.03.2004

    Jakimi jesteśmy konsumentami? Gdzie robimy zakupy i na co przeznaczamy pieniądze? Jakie są nasze postawy wobec reklamy? Czy uważamy, że jest jej za dużo? I czy mamy do niej zaufanie? Jakie towary powinno się reklamować, a jakich nie? Między innymi na te pytania odpowiada pierwsze w Polsce niekomercyjne badanie socjologiczne postaw konsumenckich ... WIĘCEJ

    Tematy: badania konsumentów, polscy konsumenci, reklama
  • Denerwujące reklamy

    Denerwujące reklamy

    14:58 08.03.2004

    W ciągu ostatniej dekady obserwujemy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego. Według badania Ipsos-ASI [wym.: ipsos ei-es-ai] z lutego br. już blisko połowa (47%) Polaków w wieku w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna
  • Reklama w sieci jest skuteczna

    Reklama w sieci jest skuteczna

    11:01 18.02.2004

    ... te, które nie miały z nią kontaktu. Porównanie wyników ankiet wypełnionych przez te dwie grupy respondentów dało odpowiedź, jaki wpływ miała reklama świąteczna na postrzeganie marki Braun wśród internautów.WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama w internecie, badania reklamy
  • Cztery kółka na szklanym ekranie

    Cztery kółka na szklanym ekranie

    00:01 04.02.2004

    ... na reklamę samochodów osobowych (ponad 248 mln zł) oraz paliw, olejów i smarów (prawie 40 mln zł). Natomiast znacznie mniej pochłonęła reklama stacji benzynowych (ok. 17 mln zł), opon (ok. 13 mln zł) oraz samochodów ciężarowych i dostawczych (ok. 12 mln zł).WIĘCEJ

    Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna
  • Koniec pop-upów?

    Koniec pop-upów?

    10:20 20.01.2004

    ... oczekuje zapowiadanej na lato "łaty" Service Pack 2 dla Windowsa XP. Doda ona możliwość blokowania pop-upów do standardowych opcji Internet Explorera. Reklama internetowa przeżywa trudne chwile: coraz więcej krajów (w tym Polska) stosuje prawne obostrzenia dotyczące rozsyłania reklam pocztą elektroniczną, a Internauci coraz skuteczniej ... WIĘCEJ

    Tematy: pop-up, reklama, reklama internetowa, reklama pop-up

poprzednia  

1 ... 20 ... 30 ... 36 37 38

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: