reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Sprzedaż w dół, reklama w górę
00:01 21.12.2004
Poziom listopadowych wydatków poniesionych przez producentów samochodów osobowych na reklamę w mediach potwierdza widoczną od kilku ostatnich miesięcy tendencję. Polacy kupują coraz mniej nowych pojazdów, zaś producenci przeznaczają coraz większe kwoty na reklamy, mające zachęcić niezdecydowanych klientów. W listopadzie wydatki producentów i ...
Tematy: sprzedaż samochodów, reklama, branża samochodowa, wydatki na reklamę -
SHELL ma sieć reklamy POS TV
00:21 14.12.2004
Od początku grudnia 2004 roku, na mocy podpisanej umowy, międzynarodowy dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska stał się wyłącznym sprzedawcą powierzchni reklamowej sieci monitorów LCD zlokalizowanych na stacjach benzynowych SHELL. Sieć monitorów LCD to nowoczesny system komunikacji marketingowej w punktach sprzedaży detalicznej określany mianem POS ...
Tematy: ARBOmedia Polska, SHELL, POS TV, reklama -
Telewizja w e-mailu
00:01 09.12.2004
Internet dynamicznie wkroczył w nasze codzienne życie. Według ostatniego raportu Jupiter Research, coraz częściej rezygnujemy z oglądania telewizji na rzecz surfowania po sieci. W takiej sytuacji reklamodawcy zauważają, że Internet to coraz lepsze narzędzie komunikacji i sposób dotarcia do potencjalnych konsumentów z ofertą czy usługą, którą mają ...
Tematy: reklama, reklamy telewizyjne, VideoMail, telewizyjny spot reklamowy -
Skuteczny e-mail marketing
00:21 26.11.2004
Skrzynka mailowa każdego Internauty zapełnia się każdego dnia sporą ilością wiadomości. Wiele z nich to elektroniczne listy reklamowe. Z kolei spora ich część to przekazy niechciane. Odrzucane, kasowane od razu po pojawieniu się ich na liście odebranych wiadomości. To one, tzw. spamy, odpowiadają zazwyczaj za mylne przekonanie o e-mail marketingu ...
Tematy: maile reklamowe, promocja, reklama, e-mail marketing -
USA: zakaz omijania reklam
13:58 23.11.2004
Amerykański Kongres rozważa wprowadzenie przepisu, który zabraniałby wykorzystywania oferowanej przez nowoczesne odtwarzacze DVD funkcji "omijania" reklam. Pod wpływem lobby filmowego, do Aktu Ochrony Własności Intelektualnej mają trafić nowe zapisy, które mają "związać ręce" firmom produkującym sprzęt pozwalający przewijać reklamy. Zgłoszony ...
Tematy: reklama, odtwarzacze DVD, przewijanie reklam, filmy -
Motoryzacyjni reklamodawcy
00:07 19.11.2004
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w październiku firma Skoda Auto Polska - wynika z monitoringu firmy analitycznej Expert-Monitor. Wydatki czeskiego producenta na reklamę w Polsce wyniosły 14 mln 478 tysięcy złotych, co stanowi 16,8 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, reklama samochodów, branża samochodowa -
TelePolska: 2 mln na reklamę
00:03 31.10.2004
TelePolska, alternatywny operator telekomunikacyjny, wyda w lutym i marcu nowego roku 2 miliony zł na kampanię wizerunkową oraz kilka do kilkunastu milionów w rozwój dostępu radiowego. Firma oferuje obecnie usługi dla biznesu w warszawskiej strefie numeracyjnej, ale od marca przyszłego roku obejmie 2/3 Polski. Spółka podpisuje obecnie umowy z TP ...
Tematy: reklama, operatorzy telekomunikacyjni, TelePolska, wydatki na reklamę -
Spoty radiowe w Internecie
00:45 28.10.2004
Od 25 października sieć Ad.net jako pierwsza na polskim rynku proponuje swoim klientom RadioSpot - nową formę reklamy pozwalającą na emitowanie spotów radiowych w Internecie. Pomysł na RadioSpot powstał dzięki współpracy z internetowym Radiem Friko. Obecnie Ad.net może zaproponować swoim klientom reklamę internetową wykorzystującą ich spoty ...
Tematy: spoty radiowe, reklama, radio internetowe, Ad.net -
Kreatywna kampania LUKAS Bank
00:22 26.10.2004
Pod hasłem "Bank dla ludzi, którzy nie lubią czekać" wystartowała internetowa kampania reklamowa poświęcona wybranym produktom i usługom LUKAS Banku. Poza agencją OS3, która odpowiedzialna była za kreację kampanii i serwisu, w realizacji projektu uczestniczyła także agencja reklamowa Brain (odpowiedzialna za przygotowanie całego konceptu "Bank dla ...
Tematy: LUKAS Bank, OS3, kampanie reklamowe, reklama -
Product placement w grach
00:05 24.10.2004
Młodzi ludzie, korzystający intensywnie z komputerów i internetu, coraz rzadziej oglądają telewizję – to coraz powszechniejszy, szczególnie w USA, trend. Dlatego reklamodawcy, próbując dotrzeć do tej grupy wiekowej, chętnie umieszczają swoje produkty w grach wideo – medium, z którym styczność ma większość kilkunasto- i dwudziestokilkulatków. Teraz ...
Tematy: skuteczność reklamy, gry wideo, reklama, gry komputerowe
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- cyberprzestępcy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- cyberataki
- ataki hakerów
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- banki
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei