TelePolska: 2 mln na reklamę
2004-10-31 00:03
Przeczytaj także: Idealny operator komórkowy według Polaków
Firma oferuje obecnie usługi dla biznesu w warszawskiej strefie numeracyjnej, ale od marca przyszłego roku obejmie 2/3 Polski. Spółka podpisuje obecnie umowy z TP SA na udostępnienie nowych punktów styku, których do końca tego roku będzie miała 8.Z technicznego punktu widzenia TelePolska może przyjąć rolę operatora ogólnopolskiego już na początku roku. Brakuje jej natomiast silnego wizerunku marki. Właśnie kampania medialna ma podnieść wskaźniki rozpoznawalności.
Dla wsparcia kampanii firma poważnie przebudowuje stronę internetową, która, obok relacji bezpośrednich, będzie jednym ze strategicznych narzędzi komunikowania z otoczeniem biznesowym i mediowym. Serwis będzie gotowy pod koniec stycznia.
Inną poważną inwestycją 2005 roku jest rozwój dostępu radiowego. Poprzez e-Telko (spółkę córkę) Holding TelePolska jest właścicielem koncesji na dostęp radiowy. TelePolska negocjuje zakup technologii, której cena waha się od kilku do kilkunastu milionów złotych. Obecnymi dostawcami tego typu technologii na rynku polskim są m.in. Marconi, Alcatel, Ericsson, Alvarion, AirSpan, Alcatel, Lucent Technologies, Siemens.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Ulga sponsoringowa - jakie korzyści podatkowe?
-
Ulga na wsparcie kultury. Kto i kiedy może skorzystać z ulgi na sponsoring?
-
Polski Ład: dla kogo ulga na sponsoring?
-
Reklama cyfrowa lokomotywą rynku
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
-
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu
-
Karty podarunkowe od firmy nie zawsze trafią do kosztów?
-
Co i za ile reklamuje branża finansowa?