-
Branding
22:05 30.07.2005
Budowanie marki poprzez trwałą kampanię z wykorzystaniem obecnego wizerunku firmy.
Tematy: marka, reklama, Branding -
Rynek mediów i reklamy VII 2005
11:17 21.07.2005
Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ...
Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex -
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
13:38 09.04.2005
Co zrobić w epoce spadku efektywności telewizji jako medium, rosnącego clutteru, fragmentaryzacji kanałów komunikacji, coraz większej odporności konsumentów na przekaz reklamowy? Wiele już powiedziano w kwestii treści komunikacji w reklamie. Racja, że to, co mamy do przekazania i sposób, w jaki to czynimy, decyduje o jej skuteczności. Każdy z nas ...
Tematy: skuteczność kampanii reklamowej, marketing, reklama, kampanie reklamowe -
Fałszywa darmowa reklama
00:05 01.04.2005
Do UOKiK napływa coraz więcej skarg na działalność zagranicznych firm wysyłkowych, które przesyłają do polskich przedsiębiorców oferty rzekomo darmowej reklamy, nie informując, że w rzeczywistości wiąże się ona z kosztami. Urząd przestrzega przed tego rodzaju praktykami. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na udzielenie odpowiedzi i wypełnienie ...
Tematy: reklama, marketing, firmy wysyłkowe, Tele Verzeichnis Verlag -
Reklamy powinny być cool
13:12 17.03.2005
... odrobina humoru, choćby nawet miał to być czarny humor. Kanonem jest tu amerykańska reklama piłek tenisowych. Stojący na dachu wysokościowca producent spuszcza trzy piłki tenisowe i ... będzie się już dużo trudniej odbić, a to znaczy, że jest do niczego. Reklama zrobiła tak duże wrażenie, że pewien fundusz emerytalny ukradł pomysł na film o trenowaniu ...
Tematy: reklama, marketing, kampanie reklamowe, kreowanie marki -
Fiat największym reklamodawcą
12:18 26.01.2005
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w grudniu firma Fiat Auto Poland - informuje Instytut Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar, powołując się na dane firmy Expert-Monitor. Fiat Auto Poland został również liderem zestawienia motoryzacyjnych wydatków reklamowych za cały 2004 rok. ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, branża motoryzacyjna -
Sprzedaż w dół, reklama w górę
00:01 21.12.2004
Poziom listopadowych wydatków poniesionych przez producentów samochodów osobowych na reklamę w mediach potwierdza widoczną od kilku ostatnich miesięcy tendencję. Polacy kupują coraz mniej nowych pojazdów, zaś producenci przeznaczają coraz większe kwoty na reklamy, mające zachęcić niezdecydowanych klientów. W listopadzie wydatki producentów i ...
Tematy: sprzedaż samochodów, reklama, branża samochodowa, wydatki na reklamę -
SHELL ma sieć reklamy POS TV
00:21 14.12.2004
Od początku grudnia 2004 roku, na mocy podpisanej umowy, międzynarodowy dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska stał się wyłącznym sprzedawcą powierzchni reklamowej sieci monitorów LCD zlokalizowanych na stacjach benzynowych SHELL. Sieć monitorów LCD to nowoczesny system komunikacji marketingowej w punktach sprzedaży detalicznej określany mianem POS ...
Tematy: ARBOmedia Polska, SHELL, POS TV, reklama -
Telewizja w e-mailu
00:01 09.12.2004
Internet dynamicznie wkroczył w nasze codzienne życie. Według ostatniego raportu Jupiter Research, coraz częściej rezygnujemy z oglądania telewizji na rzecz surfowania po sieci. W takiej sytuacji reklamodawcy zauważają, że Internet to coraz lepsze narzędzie komunikacji i sposób dotarcia do potencjalnych konsumentów z ofertą czy usługą, którą mają ...
Tematy: reklama, reklamy telewizyjne, VideoMail, telewizyjny spot reklamowy -
Skuteczny e-mail marketing
00:21 26.11.2004
Skrzynka mailowa każdego Internauty zapełnia się każdego dnia sporą ilością wiadomości. Wiele z nich to elektroniczne listy reklamowe. Z kolei spora ich część to przekazy niechciane. Odrzucane, kasowane od razu po pojawieniu się ich na liście odebranych wiadomości. To one, tzw. spamy, odpowiadają zazwyczaj za mylne przekonanie o e-mail marketingu ...
Tematy: maile reklamowe, promocja, reklama, e-mail marketing
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- inwestycje mieszkaniowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- usługi bankowe
- deweloperzy