eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama
  • Branding

    Branding

    22:05 30.07.2005

    Budowanie marki poprzez trwałą kampanię z wykorzystaniem obecnego wizerunku firmy.WIĘCEJ

    Tematy: marka, reklama, Branding
  • Rynek mediów i reklamy VII 2005

    Rynek mediów i reklamy VII 2005

    11:17 21.07.2005

    Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ... WIĘCEJ

    Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex
  • Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?

    Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?

    13:38 09.04.2005

    Co zrobić w epoce spadku efektywności telewizji jako medium, rosnącego clutteru, fragmentaryzacji kanałów komunikacji, coraz większej odporności konsumentów na przekaz reklamowy? Wiele już powiedziano w kwestii treści komunikacji w reklamie. Racja, że to, co mamy do przekazania i sposób, w jaki to czynimy, decyduje o jej skuteczności. Każdy z nas ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność kampanii reklamowej, marketing, reklama, kampanie reklamowe
  • Fałszywa darmowa reklama

    Fałszywa darmowa reklama

    00:05 01.04.2005

    Do UOKiK napływa coraz więcej skarg na działalność zagranicznych firm wysyłkowych, które przesyłają do polskich przedsiębiorców oferty rzekomo darmowej reklamy, nie informując, że w rzeczywistości wiąże się ona z kosztami. Urząd przestrzega przed tego rodzaju praktykami. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na udzielenie odpowiedzi i wypełnienie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing, firmy wysyłkowe, Tele Verzeichnis Verlag
  • Reklamy powinny być cool

    Reklamy powinny być cool

    13:12 17.03.2005

    ... odrobina humoru, choćby nawet miał to być czarny humor. Kanonem jest tu amerykańska reklama piłek tenisowych. Stojący na dachu wysokościowca producent spuszcza trzy piłki tenisowe i ... będzie się już dużo trudniej odbić, a to znaczy, że jest do niczego. Reklama zrobiła tak duże wrażenie, że pewien fundusz emerytalny ukradł pomysł na film o trenowaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing, kampanie reklamowe, kreowanie marki
  • Fiat największym reklamodawcą

    Fiat największym reklamodawcą

    12:18 26.01.2005

    Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w grudniu firma Fiat Auto Poland - informuje Instytut Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar, powołując się na dane firmy Expert-Monitor. Fiat Auto Poland został również liderem zestawienia motoryzacyjnych wydatków reklamowych za cały 2004 rok. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, branża motoryzacyjna
  • Sprzedaż w dół, reklama w górę

    Sprzedaż w dół, reklama w górę

    00:01 21.12.2004

    Poziom listopadowych wydatków poniesionych przez producentów samochodów osobowych na reklamę w mediach potwierdza widoczną od kilku ostatnich miesięcy tendencję. Polacy kupują coraz mniej nowych pojazdów, zaś producenci przeznaczają coraz większe kwoty na reklamy, mające zachęcić niezdecydowanych klientów. W listopadzie wydatki producentów i ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż samochodów, reklama, branża samochodowa, wydatki na reklamę
  • SHELL ma sieć reklamy POS TV

    SHELL ma sieć reklamy POS TV

    00:21 14.12.2004

    Od początku grudnia 2004 roku, na mocy podpisanej umowy, międzynarodowy dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska stał się wyłącznym sprzedawcą powierzchni reklamowej sieci monitorów LCD zlokalizowanych na stacjach benzynowych SHELL. Sieć monitorów LCD to nowoczesny system komunikacji marketingowej w punktach sprzedaży detalicznej określany mianem POS ... WIĘCEJ

    Tematy: ARBOmedia Polska, SHELL, POS TV, reklama
  • Telewizja w e-mailu

    Telewizja w e-mailu

    00:01 09.12.2004

    Internet dynamicznie wkroczył w nasze codzienne życie. Według ostatniego raportu Jupiter Research, coraz częściej rezygnujemy z oglądania telewizji na rzecz surfowania po sieci. W takiej sytuacji reklamodawcy zauważają, że Internet to coraz lepsze narzędzie komunikacji i sposób dotarcia do potencjalnych konsumentów z ofertą czy usługą, którą mają ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklamy telewizyjne, VideoMail, telewizyjny spot reklamowy
  • Skuteczny e-mail marketing

    Skuteczny e-mail marketing

    00:21 26.11.2004

    Skrzynka mailowa każdego Internauty zapełnia się każdego dnia sporą ilością wiadomości. Wiele z nich to elektroniczne listy reklamowe. Z kolei spora ich część to przekazy niechciane. Odrzucane, kasowane od razu po pojawieniu się ich na liście odebranych wiadomości. To one, tzw. spamy, odpowiadają zazwyczaj za mylne przekonanie o e-mail marketingu ... WIĘCEJ

    Tematy: maile reklamowe, promocja, reklama, e-mail marketing

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 33 34 35 ... 38

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: