eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama w grach komputerowych

    Reklama w grach komputerowych

    01:09 08.07.2007

    ... taką formę promocji muszą jednak pamiętać, że format reklamy, który sprawdza się w telewizji czy w internecie może nie sprawdzić się w grze. Reklama w grze musi być innowacyjna i tak oryginalna, jak sama gra.

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, advergaming, gry komputerowe
  • Nowa forma reklamy: spotler w komórce

    Nowa forma reklamy: spotler w komórce

    11:48 25.04.2007

    ... także dokładnie zmierzyć efekty mobilnej kampanii reklamowej. Spotler jako kreacja wizerunkowa Reklama tego typu wyświetla się jako statyczna lub animowana grafika na ... pozyskiwaniem bezpośrednich kontaktów z konsumentami i sprzedażą swoich produktów lub usług. Reklama tego rodzaju składa się z trzech elementów: grafiki, krótkiego tekstu reklamowego ...

    Tematy: spotler, reklamy w telefonie komórkowym, reklama w komórce, reklama
  • Reklama: prasa + internet = sukces

    Reklama: prasa + internet = sukces

    00:57 27.03.2007

    ... o reklamowanym produkcie czy marce. Z najnowszych badań BIGResearch wynika, że 47,2 proc. użytkowników do takich poszukiwań motywuje reklama danego produktu w magazynie, 42,3 proc. - reklama w gazetach codziennych, 42,8 proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie. Internauci najczęściej wyszukują ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, reklama
  • Jaka reklama działa na matki?

    Jaka reklama działa na matki?

    01:20 16.11.2006

    Zaledwie 20 proc. matek uważa, że reklamodawcy skutecznie do nich docierają ze swoimi przekazami. Okazuje się że podczas podejmowania decyzji zakupowych, większość z nich najchętniej korzysta z rekomendacji i informacji innych mam. 70 proc. matek uważa, iż reklamy nie są adresowane do nich, a 30 proc. podkreśla, że niektóre nawet je obrażają, ...

    Tematy: ciąża, matki, preferencje zakupowe, reklama
  • Radio - kolejny cel Google

    Radio - kolejny cel Google

    00:05 10.11.2006

    Rozszerzając swoją działalność w mediach offline, internetowy gigant zamierza dotrzeć do radia. Do końca roku Google rozpocznie testową transmisję reklam poprzez ten kanał - zapowiedział rzecznik koncernu, Michael Mayzel. Reklamodawcy będą mogli zgłosić swoją reklamę do transmisji w wybranym radiu poprzez internetowy system AdWords. Google ...

    Tematy: radio, Google, reklama, reklama radiowa
  • Reklama prasowa przez Google

    Reklama prasowa przez Google

    00:49 08.11.2006

    Google zamierza w tym tygodniu wprowadzić usługę umożliwiającą zakup miejsca reklamowego w ponad pięćdziesięciu dziennikach. Ruch ten wpisuje się w ostatnie wysiłki koncernu, zmierzające do pośredniczenia w sprzedaży reklam również w mediach offline. Przez trzy miesiące testowe usługa Google dostępna będzie dla ponad stu reklamodawców, którzy będą ...

    Tematy: reklama, Google, reklama w prasie, prasa
  • Skuteczna kampania reklamowa

    Skuteczna kampania reklamowa

    11:09 11.10.2006

    ... decyzje zakupowe i pod wpływem jakich czynników. Wszystkie te działania sprawiają, że reklama wychodzi poza przysłowiowe pudełko telewizora, docierając do konsumenta na ... komunikacji wypadają na tym tle o wiele słabiej. Reklama w dziennikach, podobnie jak w magazynach, dociera do ok. 30 proc. Reklama w internecie, podobnie jak outdoor czy transport ...

    Tematy: kampanie reklamowe, reklamy telewizyjne, marketing i reklama, nośniki reklamy
  • Kampania wizerunkowa WP

    Kampania wizerunkowa WP

    13:48 05.09.2006

    4 września ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa portalu Wirtualna Polska. Wszystkie wykorzystane w kampanii hasła i layouty reklamowe nawiązują do sytuacji, w której odbiorca przekazu aktualnie się znajduje. Przewodnim hasłem kampanii WP jest "Internet z widokiem na...". Kampania skierowana jest do osób w wieku 15-24 lata, pochodzących z ...

    Tematy: Wirtualna Polska, wp, wp.pl, portal internetowy
  • Pachnące reklamy

    Pachnące reklamy

    00:04 12.08.2006

    Instytut Psychologii UJ przeprowadził przy współpracy domu mediowego PRO Media House badania na temat roli zapachu w reklamie papierowej. Badani wypowiadali się na temat ulotek dwóch produktów: "racjonalnego" (kuchenka mikrofalowa) i "emocjonalnego" (zegarek damski). W badaniu wykorzystano 6 rodzajów ulotek papierowych - 3 prezentujące produkt " ...

    Tematy: reklama, reklama papierowa, ulotki, ulotki reklamowe
  • Rynek mediów i reklamy VII 2006

    Rynek mediów i reklamy VII 2006

    00:03 27.07.2006

    25 lipca br. w Polskiej Radzie Biznesu odbyło się ogłoszenie wyników XI fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkta i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Utrzymujący się od kilku ...

    Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 33 34 35 ... 40 ... 41

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: