eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama

reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Rynek mediów i reklamy 2008-2012

    Rynek mediów i reklamy 2008-2012

    01:37 25.06.2008

    ... , wzbogacające ofertę dostępnych nośników reklamy zewnętrznej i generujące więcej przychodów dzięki możliwości wyświetlania wielu reklam stanowić będą siłę napędową reklamy zewnętrznej. Reklama zewnętrzna stanie się segmentem rosnącym w tempie 6,2 proc., z poziomu 10,4 mld dol. w 2007 r. do 14,1 mld dol. w 2012 r. Polski rynek reklamy ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe

    Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe

    09:36 12.12.2007

    Chociaż więcej informacji odbieramy poprzez zmysł wzroku, myślimy i porozumiewamy się za pomocą języka. Wiara ludzi w siłę słowa znalazła swoje odzwierciedlenie w wielu religiach, podaniach, przysłowiach. W starożytności istniały specjalne szkoły uczące retoryki czyli sztuki krasomówstwa. Dziś jedną z dziedzin, w których słowo może być skutecznym ...

    Tematy: reklama, marketing, komunikacja marketingowa, nazwa handlowa
  • Sponsoring za usługi reklamowe a koszty podatkowe

    Sponsoring za usługi reklamowe a koszty podatkowe

    12:39 19.10.2007

    Rozpatrzmy następujący przykład: Firma pierwsza sponsoruje drugą firmę. W zamian ta druga świadczy na rzecz pierwszej usługi reklamowe, takie jak np. wywieszenie banera z logo tej firmy. Czy firma pierwsza może zaliczyć poniesione wydatki do kosztów uzyskania przychodów oraz jak taką transakcję udokumentować? Odpowiedź: Tak, wydatek ten można ...

    Tematy: podatkowe, koszty uzyskania przychodów, przychody podatkowe, sponsoring
  • Rynek reklamy: spada udział telewizji

    Rynek reklamy: spada udział telewizji

    01:31 07.10.2007

    Udział telewizji w globalnym rynku reklamowym osiągnie w przyszłym roku 38,2 proc. - wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych ...

    Tematy: reklama telewizyjna, reklama, rynek reklamy, rynek reklamowy
  • Bluetooth marketing, czyli reklama w komórce

    Bluetooth marketing, czyli reklama w komórce

    00:27 18.09.2007

    Użytkownicy telefonów komórkowych są łakomym kąskiem dla reklamodawców. Teraz staną się dużo łatwiejszym targetem niż dotychczas, dzięki wykorzystaniu w marketingu technologii Bluetooth. Firmy z branży mediów i reklamy odkryły, że wykorzystując technologię Bluetooth można skłonić osobę, która wybiera się na zakupy np. do poznania oferty ...

    Tematy: Bluetooth marketing, reklama w komórce, reklamy w telefonie komórkowym, reklama
  • Reklama zapachowa w prasie

    Reklama zapachowa w prasie

    11:11 06.09.2007

    Treść czy grafika już niedługo mogą przestać decydować o skuteczności reklamy prasowej. Najistotniejszy może stać się zapach. Pachnąca reklama już wkrótce pojawi się w amerykańskim dzienniku The Los Angeles Times. Będzie promować nowy film familijny "Mr. Magorium’s Wonder Emporium". Wystarczy ...

    Tematy: reklama, formy reklamy, reklama w prasie, reklama prasowa
  • Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze

    Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze

    01:04 25.08.2007

    ... kampanię offline prowadzoną w barach i pubach z kampanią online i dzięki temu wzmocnić przekaz. Wysoka rozpoznawalność marki wśród "barowiczów" jest wystarczającym potwierdzeniem, że reklama w barze może być efektywna.

    Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów
  • Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców

    Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców

    10:41 17.08.2007

    71 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat spędza czas w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych. Blisko 40 proc. respondentów, odwiedzających te miejsca, przyznało, że rejestruje zamieszczone wewnątrz nich reklamy - wynika z najnowszych badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor), które na zlecenie agencji Polonia Indoor ...

    Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów
  • Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki

    Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki

    00:08 11.08.2007

    ... wpływa na rozpoznawalność i ocenę samej reklamy, które zwiększyły się odpowiednio o 41 i 69 proc. Niezależnie od tego, jakich kategorii produktów dotyczy reklama w podobny sposób motywuje do zakupów. Reklamy z dziedziny motoryzacji zwiększyły liczbę decyzji o zakupie produktu o 69 proc., a z dziedziny technologii o 70 proc ...

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, advergaming, gry komputerowe
  • Reklama w Second Life przyszłością marketingu

    Reklama w Second Life przyszłością marketingu

    12:03 31.07.2007

    Second Life to nie tylko świat awatarów. Możemy w nim spotkać rzeczywiste firmy, które zdecydowały się i tam zaistnieć, wietrząc zysk. Ich marketerzy są w awangardzie, skoro wirtualny świat przenika do prawdziwego życia - czemu nie odwrotnie. Hiroyashi Koba z Second Life budzi się zwykle po 22:00. Zaraz po przebudzeniu wygląda przez okno – widok z ...

    Tematy: Second Life, świat wirtualny, gry online, gry komputerowe

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 32 33 34 ... 40 ... 41

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: