eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama internetowa

reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne

  • Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?

    Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?

    10:52 05.08.2019

    ... niej mamy. Jak często korzystać z reklamy? Zadbajmy o to, by reklamować się odpowiednio często i powtarzać nasze działania reklamowe z określoną częstotliwością. Jednorazowa reklama nawet w najlepszym czasie antenowym w telewizji, to strata pieniędzy. Bez powtarzalności jest tylko informacją, a to o wiele za mało, by wypromować produkt ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama
  • Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    15:11 21.07.2019

    ... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    10:49 16.06.2019

    ... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem

    Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem

    17:45 09.06.2019

    ... stosunku do nas. W ten sposób nasza oferta będzie za nimi podążać i delikatnie przypominać o sobie. Zazwyczaj taka reklama ma formę graficzną, może też być w postaci tekstowej. W jakich sytuacjach remarketing jest przydatny – przykłady Najprostszą ... skrojone na miarę akcje specjalne. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama ...

    Tematy: remarketing, Google AdWords, marketing automation, spersonalizowana reklama
  • Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad

    Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad

    18:50 02.06.2019

    ... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.

    10:58 09.05.2019

    ... wartość przekroczyła rekordową granicę 1,2 mld zł przy dynamice wzrostu sięgającej 35%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o prawie 40%), wideo online (+32%) oraz reklama w social media (+22%). Branża reklamy internetowej nieustannie ewoluuje. Przejście z mediów cyfrowych na mobilne było przełomowym ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu

    Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu

    05:45 12.04.2019

    ... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?

    Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?

    12:39 25.03.2019

    ... . Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej oraz przygotowaniu kreacji i tytułu maila. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?

    Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?

    11:17 20.03.2019

    ... do firm z konkretnej branży ale nawet do osób zajmujących w nich konkretne stanowiska. Przykłady Przykład 1. Reklama sklepu internetowego z zabawkami Prowadzimy sklep internetowy z zabawkami dla małych dzieci. Aby dotrzeć do grupy, ... właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama ...

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?

    Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?

    15:03 15.03.2019

    ... i dopasowanie do potrzeb użytkownika. W tej formie zazwyczaj mogą pojawić się 3 linki. Mają one oznaczenie „reklama” lecz swym wyglądem prawie nie różnią się od linków organicznych (naturalnych). Link sponsorowany zazwyczaj ma ... Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@ ...

    Tematy: linki sponsorowane, reklama internetowa, artykuł sponsorowany, marketing internetowy

poprzednia  

1 ... 7 8 9 ... 20 ... 28

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: