reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
13:19 31.03.2020
... iż nie stanowią one materiału redakcyjnego.” Oznaczenie może mieć różną formę. Może to być „Artykuł sponsorowany”, „Reklama”, „Informacja handlowa”… Jeśli nie przekonuje nas argument prawny i przyjdzie nam do głowy pomysł tego ... . Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@ ...
Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy -
13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu
14:15 17.03.2020
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Linki dofollow i nofollow - jakie są różnice i czy linki nofollow mają sens?
16:13 23.02.2020
... w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: linki sponsorowane, reklama internetowa, artykuł sponsorowany, marketing internetowy -
Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display
12:23 07.02.2020
... . Viewable Viewtime) nieco się podniósł. Bardzo dobry wynik zanotowała natomiast reklama internetowa wideo, której widoczność wzrosła 69 do 74%. Jako najbardziej popularne ... swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama internetowa jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
09:27 05.11.2019
... łamach mediów społecznościowych. Duży wpływ na tempo, w jakim rozwija się rynek, nadal wywiera internetowa reklama wideo oraz reklama sprzedawana w modelu programmatic. Ogólny obraz rynku także nie uległ przemianie - liderką pozostaje reklama graficzna, która odpowiada za niemal połówkę tortu reklamowego online, marketing w wyszukiwarkach pozyskuje ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019
11:10 29.10.2019
... , Country Manager w Meetrics Poland. Informacje o badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 procent jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej 1 sekundę (dla ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze
17:33 13.10.2019
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate
14:44 24.09.2019
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
11:13 28.08.2019
... kluczowych czynników rozwojowych należy wskazać na reklamę w urządzeniach mobilnych, która zanotowała wzrost o 20%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o 35%), reklama w social media (+21%) oraz wideo online (+17%). Istotnej zmianie nie uległ udział poszczególnych branż w wydatkach reklamowych online ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle
12:20 23.08.2019
... reklam) w podziale na reklamę desktop display, mobile display i wideo. Nowością najnowszej edycji opracowania są również rankingi przyczyn decydujących o tym, że reklama online pozostaje niewidoczna dla odbiorców. Jak wynika z raportu “Meetrics Benchmark Report Q2/2019” wskaźnik Viewability reklam online w Polsce po trzech kolejnych ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- sztuczna inteligencja
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe