eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama internetowa

reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne

  • Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?

    Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?

    15:51 09.03.2019

    ... wynikające. Korzyści z publikacji artykułu sponsorowanego W wielu sytuacjach wartościowe treści, które nie są nachalną reklamą produktów, sprawdzają się dużo lepiej niż reklama bannerowa, poprzez którą coraz trudniej dotrzeć do potencjalnych klientów. Artykuł sponsorowany promuje firmę i jej produkty w sposób nienachalny, atrakcyjny dla użytkownika ...

    Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy
  • Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018

    Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018

    10:56 05.03.2019

    ... i barterowy. W badaniu uwzględniono przychody: Aegis Media, Agora, Cormedia, CS Group (częściowo szacowane), Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska, Havas Media, IDG, Infor Ekspert (częściowo szacowane ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    13:48 28.02.2019

    ... się reklamować, by trafić do właściwej grupy odbiorców. Zastanówmy się teraz jakie warto dobrać narzędzia reklamowe w zależności od naszych celów. Reklama firmy – pozytywny wizerunek firmy i budowanie świadomości marki Budowanie świadomości marki, które z języka angielskiego nazywane jest brandingiem, polega na kreowaniu i utrwalaniu ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama
  • Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability

    Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability

    10:08 28.01.2019

    Jak prezentuje się dziś skuteczność reklamy? Reklamodawcy starają się wprawdzie sprostać wymaganiom konsumentów, ale czy odnoszą na tym polu sukcesy? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, a więc viewability? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza z kwartalnych analiz Meetrics - „Viewability Benchmark Report”. ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Widoczność reklamy online nieznacznie w górę

    Widoczność reklamy online nieznacznie w górę

    11:46 09.11.2018

    ... z 14,6 do 16,9 sekundy. Informacje o badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę (dla ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama wideo. Jakie trendy w Europie Wschodniej?

    Reklama wideo. Jakie trendy w Europie Wschodniej?

    12:34 19.10.2018

    Reklama wideo zrewolucjonizowała światowe rynki digital marketingu. W Polsce cały czas pnie się w ... w segmencie reklamy Smart TV liderem jest branża motoryzacyjna z wynikiem 14%. Tak jak w Polsce, również w Europie Wschodniej, reklama wideo jest skuteczna na każdym etapie ścieżki sprzedaży. Format ten zyskał popularność wśród reklamodawców z niemal ...

    Tematy: reklama wideo, reklama internetowa, marketing internetowy
  • Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online

    Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online

    12:00 08.08.2018

    ... , a jego odbiór nie wymagał wysiłku (np. czytania). Trendowi temu podlega również reklama online. Odbiorcy chcą obrazków i to najlepiej ruchomych. Reklamodawcy starają się ... sieci. Nasz wynik Viewability sięgnął 50 procent, a do oznacza, że co druga reklama online jest dla odbiorców niewidzialna. Dla porównania, średnia liczona dla wszystkich ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Trendy w online marketingu 2017/2018

    Trendy w online marketingu 2017/2018

    00:20 04.02.2018

    ... pochodziło 88% jego przychodów reklamowych w 3 kwartale 2017 r. To oczywiście olbrzymi udział, pokazujący ogromną popularność i dynamiczny wzrost tej formy w ostatnich latach. Reklama wideo Wzrost popularności urządzeń mobilnych to czynnik całkowicie związany z wideo. Wideo na Facebooku było w zeszłym roku wszędzie, a zważywszy na jego ...

    Tematy: marketing online, skuteczność reklamy, reklama internetowa, reklama online
  • Ryczałt ewidencjonowany a najem powierzchni na stronie internetowej

    Ryczałt ewidencjonowany a najem powierzchni na stronie internetowej

    13:06 12.01.2018

    Udostępnianie miejsca czy czasu na portalu internetowym w ramach prowadzonej działalności gospodarczej może być opodatkowane ryczałtem ewidencjonowanym - uznał Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w interpretacji indywidualnej z dnia 10.01.2018 r. nr 0115-KDIT3.4011.351.2017.2.PSZ. Jakie wątpliwości wyjaśnił organ podatkowy? Wnioskodawca ...

    Tematy: podatek od najmu, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, ryczałt od przychodów z najmu, skala podatkowa
  • Co 2 reklama online jest niewidzialna

    Co 2 reklama online jest niewidzialna

    12:03 17.11.2017

    30 miliardów. To ilość reklam, która wyświetliła się we wrześniu polskim internautom surfującym w sieci poprzez komputery i laptopy. Okazuje się jednak, że ich skuteczność mogła pozostawiać sporo do życzenia - w polu widzenia użytkowników wyświetlono bowiem zaledwie 52 proc. tych kreacji. Chcesz wiedzieć więcej o viewability? Oto garść informacji ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 20 ... 28

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: