reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?
15:51 09.03.2019
... wynikające. Korzyści z publikacji artykułu sponsorowanego W wielu sytuacjach wartościowe treści, które nie są nachalną reklamą produktów, sprawdzają się dużo lepiej niż reklama bannerowa, poprzez którą coraz trudniej dotrzeć do potencjalnych klientów. Artykuł sponsorowany promuje firmę i jej produkty w sposób nienachalny, atrakcyjny dla użytkownika ...
Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy -
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
10:56 05.03.2019
... i barterowy. W badaniu uwzględniono przychody: Aegis Media, Agora, Cormedia, CS Group (częściowo szacowane), Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska, Havas Media, IDG, Infor Ekspert (częściowo szacowane ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
13:48 28.02.2019
... się reklamować, by trafić do właściwej grupy odbiorców. Zastanówmy się teraz jakie warto dobrać narzędzia reklamowe w zależności od naszych celów. Reklama firmy – pozytywny wizerunek firmy i budowanie świadomości marki Budowanie świadomości marki, które z języka angielskiego nazywane jest brandingiem, polega na kreowaniu i utrwalaniu ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama -
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
10:08 28.01.2019
Jak prezentuje się dziś skuteczność reklamy? Reklamodawcy starają się wprawdzie sprostać wymaganiom konsumentów, ale czy odnoszą na tym polu sukcesy? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, a więc viewability? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza z kwartalnych analiz Meetrics - „Viewability Benchmark Report”. ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Widoczność reklamy online nieznacznie w górę
11:46 09.11.2018
... z 14,6 do 16,9 sekundy. Informacje o badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę (dla ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama wideo. Jakie trendy w Europie Wschodniej?
12:34 19.10.2018
Reklama wideo zrewolucjonizowała światowe rynki digital marketingu. W Polsce cały czas pnie się w ... w segmencie reklamy Smart TV liderem jest branża motoryzacyjna z wynikiem 14%. Tak jak w Polsce, również w Europie Wschodniej, reklama wideo jest skuteczna na każdym etapie ścieżki sprzedaży. Format ten zyskał popularność wśród reklamodawców z niemal ...
Tematy: reklama wideo, reklama internetowa, marketing internetowy -
Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online
12:00 08.08.2018
... , a jego odbiór nie wymagał wysiłku (np. czytania). Trendowi temu podlega również reklama online. Odbiorcy chcą obrazków i to najlepiej ruchomych. Reklamodawcy starają się ... sieci. Nasz wynik Viewability sięgnął 50 procent, a do oznacza, że co druga reklama online jest dla odbiorców niewidzialna. Dla porównania, średnia liczona dla wszystkich ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Trendy w online marketingu 2017/2018
00:20 04.02.2018
... pochodziło 88% jego przychodów reklamowych w 3 kwartale 2017 r. To oczywiście olbrzymi udział, pokazujący ogromną popularność i dynamiczny wzrost tej formy w ostatnich latach. Reklama wideo Wzrost popularności urządzeń mobilnych to czynnik całkowicie związany z wideo. Wideo na Facebooku było w zeszłym roku wszędzie, a zważywszy na jego ...
Tematy: marketing online, skuteczność reklamy, reklama internetowa, reklama online -
Ryczałt ewidencjonowany a najem powierzchni na stronie internetowej
13:06 12.01.2018
Udostępnianie miejsca czy czasu na portalu internetowym w ramach prowadzonej działalności gospodarczej może być opodatkowane ryczałtem ewidencjonowanym - uznał Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w interpretacji indywidualnej z dnia 10.01.2018 r. nr 0115-KDIT3.4011.351.2017.2.PSZ. Jakie wątpliwości wyjaśnił organ podatkowy? Wnioskodawca ...
Tematy: podatek od najmu, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, ryczałt od przychodów z najmu, skala podatkowa -
Co 2 reklama online jest niewidzialna
12:03 17.11.2017
30 miliardów. To ilość reklam, która wyświetliła się we wrześniu polskim internautom surfującym w sieci poprzez komputery i laptopy. Okazuje się jednak, że ich skuteczność mogła pozostawiać sporo do życzenia - w polu widzenia użytkowników wyświetlono bowiem zaledwie 52 proc. tych kreacji. Chcesz wiedzieć więcej o viewability? Oto garść informacji ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- sztuczna inteligencja
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe