reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
10:00 04.08.2017
Można szacować, że odsetek osób, które odwiedzają sklepy internetowe i opuszczają je bez dokonania zakupu sięga aż do 98%. Biorąc pod uwagę powyższe, skutecznym sposobem na ich konwersję może być retargeting. Jego algorytm skupia się bowiem wyłącznie na tych potencjalnych kupujących, którzy już kiedyś zainteresowali się danymi produktami. Jak ...
Tematy: retargeting, reklama online, reklama internetowa, strategie marketingowe -
"Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?
12:50 03.08.2017
Internetowa reklama wideo zdobywa wśród reklamodawców coraz większą popularność. Chętnie z tego rodzaju promocji korzysta m.in. branża turystyczna. Z analizy firmy Gemius wynika, że ...
Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa -
Reklama wideo z piwem w roli głównej
10:31 05.07.2017
Internetowa reklama wideo stała się popularną formą promocji. W maju bieżącego roku spoty wyemitowane tylko i wyłącznie ... branży zobaczyło 15,7 mln widzów, a więc aż 57,3 proc. polskich internautów. Piwo z połową wyświetleń całej branży Reklama wideo online stoi piwem. Spoty promujące napój z pianką odnotowały 81,5 mln odtworzeń, a więc niemal połowę ...
Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
11:45 20.06.2017
... i kategorie Lwia część budżetu (96%), który branża farmaceutyczna przeznaczyła na reklamę w I kwartale br., posłużyła promocji farmaceutyków i parafarmaceutyków. 3% nakładów stanowiła reklama usług zdrowotnych (41% wzrostu rdr) a za 1% odpowiadała promocja sprzętu medycznego. Po raz kolejny już branża farmaceutyczna najchętniej promowała środki ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Jak bloger płaci podatek dochodowy z prowadzenia bloga?
10:42 15.06.2017
... reklamowych, jest umową nienazwaną, której nie można wprost przypisać cech umowy najmu czy dzierżawy. Wnioski takie wyciągały z tego, że strona internetowa nie jest przedmiotem materialnym, czyli rzeczą, przy czym trudno ją uznać też za prawo. Udostępniając „kawałek” miejsca na swojej stronie ...
Tematy: podatek od najmu, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, ryczałt od przychodów z najmu, skala podatkowa -
Która reklama wideo przykuwa uwagę?
14:42 13.06.2017
Internetowa reklama wideo stała się popularną formą promocji. Analiza firmy Gemius pokazuje, że spoty emitowane przez sektor handlowy obejrzała ponad połowa polskich ...
Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa -
Kto ogląda reklamy wideo banków?
00:44 26.03.2017
Internetowa reklama wideo stała się popularną formą promocji. W czwartym kwartale minionego roku ... cały czwarty kwartał niemal równie intensywnie promował znane z telewizji spoty z serii „moje ING” ─ wyjaśnia Sułkiewicz. Bankowa reklama wideo króluje na Fejsie W rankingu wydawców, na stronach których reklamy wideo banków odtwarzano najwięcej razy, ...
Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
13:16 02.01.2017
... zatem dziwnego, że reklamodawcy z branży farmaceutycznej podnoszą wydatki właśnie na reklamę w tym medium. Ta kategoria jest bardzo silnie reprezentowana - co 5 reklama w bloku reklamowym należy do farmacji, a w styczniu co 3, co stanowi 20% udział GRP kategorii w rynku reklamy. Dodatkowo, branżę charakteryzuje generyczność komunikatów ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
11:43 28.10.2016
... Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska. W pierwszym półroczu 2016 roku reklama cyfrowa utrzymała dwucyfrowy wzrost, dzięki czemu jej wartość osiągnęła ... , Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?
12:10 04.08.2016
Programmatic to najszybciej rozwijający się trend branży internetowej, związany nie tylko wyłącznie ze sprzedażą reklam. W Polsce na razie 24% marketerów zna jego działanie, jednak należy spodziewać się, że ta tendencja wkrótce ulegnie zmianie. Za kilka lat prawie połowa reklam będzie sprzedawana w technologii programmatic. W czym tkwi przewaga ...
Tematy: programmatic, reklama online, reklama internetowa, skuteczna reklama
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- sztuczna inteligencja
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe