eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › public relations
  • Mechanizm public relations w polityce

    Mechanizm public relations w polityce

    13:02 16.09.2011

    ... być zaliczony do czystej formy politycznego public relations. Jedynie pojmowanie lobbyingu, jako „reprezentanta cudzych interesów, który przekazuje użyteczne informacje służące przyszłym rozstrzygnięciom legislacyjnym, czyli funkcja tzw. public relations officers, jest do przyjęcia dla politycznego public relations, lecz na jej zaadoptowanie na ... WIĘCEJ

    Tematy: public relations, kreowanie wizerunku polityka, marketing polityczny, politycy
  • PR a kreowanie wizerunku polityka i partii politycznej

    PR a kreowanie wizerunku polityka i partii politycznej

    13:36 08.09.2011

    ... polityków. Niezbędna dla politycznego public relations jest także ostatnia czwarta płaszczyzna, która jest związana z różnymi działaniami i przedsięwzięciami medialnymi (informacyjnymi) na rzecz wyeksponowania danej partii politycznej, zdobycia poparcia i zaufania środowisk społecznych. Public relations pomaga w celowym i planowanym tworzeniu ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie wizerunku, kreowanie wizerunku polityka, partie polityczne, wizerunek partii
  • Internetowy Public Relations dla MŚP

    Internetowy Public Relations dla MŚP

    13:57 31.08.2011

    ... korzystają z Internetu jako głównego pola zasięgu. Takie internetowe działania wizerunkowe nazywane są PR’em internetowym – w skrócie ePR-em. Co to takiego? Public Relations w Internecie to umiejętność rozpowszechniania informacji w sieci, a co za tym idzie wpływanie na opinie społeczności internautów. Celem internetowego PR-u jest wykreowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, e-PR, public relations, kreowanie wizerunku
  • Praca w branży PR 2010

    Praca w branży PR 2010

    13:59 20.01.2011

    W 2010 pracodawcy zamieścili w mediach 1831 ofert dla PR-owców. To niespełna 400 więcej niż w ubiegłym roku. Tym samym rynek pracy dla specjalistów od komunikacji zwiększył się aż o 25 proc. Rekordową liczbę ogłoszeń (183) odnotowano w styczniu - wynika z raportu przygotowanego przez serwis PRoto.pl. Najtrudniej o pracę było w listopadzie - ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, oferty pracy, public relations, raport PRoto
  • Branża PR a szkolenia zawodowe

    Branża PR a szkolenia zawodowe

    00:14 04.11.2010

    ... z zakresu budowania strategii Public Relations (64,3%), komunikacji kryzysowej (59,9%) i e-PR (54,9%). Najczęściej wybieraną jako obszar zainteresowań branżą Public Relations było Public Relations w FMCG (55,5%). Badani odpowiadali także na pytanie Na co zwraca Pan/i uwagę, wybierając kurs Public Relations? Na pierwszym miejscu najczęściej ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, rynek pracy specjalistów, badania pracowników
  • Projekty innowacyjne a reklama w Internecie

    Projekty innowacyjne a reklama w Internecie

    13:27 22.10.2010

    Chociaż Polskę od Doliny Krzemowej dzielą tysiące kilometrów odległości i lata przepaści technologicznej - wcale nie musimy wyjeżdżać za ocean, żeby się rozwijać. W Polsce powstaje dziś wiele ciekawych innowacyjnych projektów, które mogą wprowadzić nową jakość w wiele dziedzin naszego życia. Niestety, w wymagającym i przesyconym reklamami ... WIĘCEJ

    Tematy: projekty innowacyjne, reklama, reklama w internecie, reklama internetowa
  • Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie

    Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie

    10:47 01.10.2010

    ... PR zewnętrznego, mając świadomość jego siły i znaczenia. Jednak często zapomina się o fakcie, że dobry PR zaczyna się wewnątrz firmy. Wewnętrzny Public Relations jest bardzo istotny w rozwoju organizacji. Każdy zarządzający wie, a przynajmniej powinien wiedzieć, że siła przedsiębiorstwa tkwi w zasobach ludzkich. Wpływ na przedsiębiorstwo ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w firmie, komunikacja wewnętrzna, intranet, komunikacja interpersonalna
  • Praca w branży PR w 2010 r.

    Praca w branży PR w 2010 r.

    00:11 27.09.2010

    Zarobki są najważniejszą przyczyną wyboru zawodu PR-owca przez mężczyzn. Dla kobiet liczy się możliwość wykazania się kreatywnością oraz moda na ten zawód. Z pracy jednak odchodzą dla...lepszych pieniędzy - takie m.in. wnioski przynosi tegoroczna edycja badania "Motywacje polskich PR-owców", przygotowywanego co roku przez PRoto.pl. Kreatywna praca ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, rynek pracy specjalistów, badania pracowników
  • Branża PR: nastroje w IV kw. 2009

    Branża PR: nastroje w IV kw. 2009

    13:13 19.02.2010

    ... dobrą, a 7 proc. - za bardzo dobrą - wynika z trzeciej fali badania Fahrenheit PR, przeprowadzonego przez firmę Pretendent, redakcję PRoto.pl i Związek Firm Public Relations. Na przestrzeni okresu czerwiec 2009 – styczeń 2010 znacznie zwiększył się odsetek respondentów dostrzegających poprawę sytuacji i rozwój rynku w branży PR. W czerwcu ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, ocena PR, PR Index, Fahrenheit PR
  • Public relations - rynek pracy I 2010

    Public relations - rynek pracy I 2010

    13:44 04.02.2010

    W pierwszym miesiącu 2010 roku ukazała się w mediach rekordowa liczba ofert pracy dla PR-owców - wynika z raportu przygotowanego przez serwis PRoto.pl. Styczeń był świetnym miesiącem dla poszukujących pracy w tej branży, mogli oni przebierać w 183 ofertach. To najwięcej od 2004, od kiedy to serwis PRoto przygotowuje tego rodzaju analizy. ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, rynek pracy specjalistów, oferty pracy, public relations

poprzednia  

1 ... 4 5 6 ... 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: