-
7 grzechów głównych w PR
02:05 30.07.2004
... tytułów i ich planowanej tematyki to podstawa pracy każdego specjalisty PR. Wprawdzie wszystko zawsze może ulec zmianie, ale umiejętne planowanie działań Public Relations może okazać się bardzo skuteczne - choćby w procesie budowania wizerunku firmy. Znając terminy publikacji raportów, porównań i testów można napisać komplementarny artykuł ...
Tematy: public relations, PR, jak pisać informacje prasowe -
Jak budujemy wizerunek pracodawcy
12:31 08.07.2004
Firmy w sposób szczególny zabiegają o względy najlepszych pracowników i kandydatów. Inwestycje w wizerunek dobrego pracodawcy stają się chlebem powszednim komórek personalnych i public relations. Firma Communication Partners (właściciel portalu pracuj.pl) opublikowała raport z pierwszych polskich badań na ten temat. Po co wydajecie pieniądze na ...
Tematy: pr, public relations, wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy -
Gorzka lekcja PR
12:52 05.04.2004
Tydzień temu znajomy wysłał mi ekscytującą wiadomość. "Napiszą o mojej firmie w (tytuł dużego dziennika)", przeczytałem. Mnie też udzielił się jego entuzjazm. Udzieliłem mu kilku porad jak rozmawiać z dziennikarzem i spokojnie czekałem na artykuł. Kiedy go przeczytałem nie wierzyłem własnym oczom. Doskonale znam firmę kolegi. Ten artykuł nie był ...
Tematy: pr, public relations -
Szefowie doceniają PR
11:13 18.11.2003
... badania zostaną zaprezentowane 28 listopada br. w Hotelu Sheraton w Warszawie na II Ogólnopolskiej Konferencji PUBLICON Biznes, Media, Public Relations, organizowanej przez Związek Firm Public Relations. Tegoroczny PUBLICON jest kontynuacją konferencji, która odbyła się dwa lata temu. Poprzedniemu PUBLICONOWI również towarzyszyły badania instytutu ...
Tematy: public relations, pr
Podobne tematy:
- rynek pracy
- tendencje na rynku pracy
- monitoring mediów
- oferty pracy
- media
- koronawirus
- branża motoryzacyjna
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- Internet
- badania pracowników
- spółki giełdowe
- reklama internetowa
- spółki notowane na GPW
- prasa
- rynek pracy specjalistów
- marketing
- działania marketingowe
- Unia Europejska