-
"Lovemark" - czyli kreowanie marki oparte na emocjach
11:28 29.07.2007
... zadbać o to, aby naszą markę z konsumentem połączył miłosny pakt. Jeżeli konsument obdarzy nas tym najważniejszym ze wszystkich uczuć, zostanie zawiązana lojalność ponad rozsądkiem, czyli bardzo lukratywny dla właściciela marki pakt z konsumentem. Trzeba jednak pamiętać starając się przekształcić wiązkę emocji, jaką jest ...
Tematy: marka, marki, lovemark, kreowanie marki -
(Nie)lojalność polskich klientów
01:12 02.04.2007
... lojalność, o ile tylko będzie odpowiednio potraktowanych. Badanie BMC to bardzo aktualne przypomnienie, że usługi skierowane do klientów są najważniejszymi procesami biznesowymi.” Polskie banki uzyskują negatywny wynik testu NPS Indeks Migracji Klientów ...
Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klientów, preferencje konsumentów -
Niska jakość usług w sklepach obuwniczych
00:54 20.02.2007
... . Firma INTERNATIONAL SERVICE CHECK® postanowiła natomiast sprawdzić, jak szansę na dodatkową sprzedaż wykorzystują sieci markowych sklepów z obuwiem. Czy dbają o swoich klientów? Czy starają się oferować usługi o wysokim standardzie? Firma wykorzystuje technikę Mystery Shopping (Tajemniczy Klient), polegającą na obserwacji usług przez niezależnych ...
Tematy: obsługa klientów, lojalność klientów, relacje z klientem, preferencje konsumentów -
Lojalność klienta coraz cenniejsza
00:12 30.11.2006
... ludzie często opłacają z funduszy służbowych, zaś nagrody zbierają na swoje prywatne karty. Znacznie skromniej prezentują się katalogi z upominkami dla wiernych klientów stacji benzynowych, sklepów czy sieci komórkowych. Ekonomiczne kalkulacje są bezwzględne - osoba zostawiająca w danej firmie 2-3 tysiące zł rocznie może liczyć ...
Tematy: lojalność klientów, programy lojalnościowe, wspieranie sprzedaży -
Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów
12:22 07.06.2006
... klientów ciągle rośnie, ale tylko za sprawą nowych klientów, których pozyskanie jest stosunkowo drogie. Czy w takim wypadku budowanie lojalności ma sens? Czy jak zaczniemy budować lojalność, to procent utraconych klientów ...
Tematy: lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, poziom satysfakcji klienta -
Marketing - troska o klienta
13:23 05.06.2006
... kartę klienta. Zastosowanie tej metody może skutecznie wykluczyć niektórych z kręgu twoich klientów. Tym samym liczba niezadowolonych, a wkrótce byłych klientów, może skutecznie zniwelować zyski, które uzyskałeś dzięki wprowadzeniu kart. Połechtaj próżność klientów Rozdawanie prezentów czy zapraszanie na kolacje to tak naprawdę małe, powszechnie ...
Tematy: relacje z klientem, obsługa klienta, lojalność klientów, kontakty z klientami -
Skuteczna reklama w interncie
11:35 24.02.2006
Która z form reklamy w internecie pozwala na wzrost świadomości marki i produktu? Która tak wpływa na lojalność konsumentów, że zwiększa powracalność użytkowników na stronę www i relatywnie wydłuża spędzany na niej czas? Która wyraźnie wygrywa w tych sferach oddziaływania w ...
Tematy: e-marketing, marketing internetowy, advergaming, gry reklamowe -
Zarządzanie tożsamością firmy
23:24 21.11.2004
... odsunięcie od marki. Przed takim problemem wciąż stoi Telekomunikacja Polska, która ze względu na praktyki monopolistyczne utraciła zaufanie i lojalność klientów. Liberalizacja ustawy o łączności spowodowała wzrost liczby niezależnych operatorów, oferujących tańsze i bardziej przyjazne dla konsumenta usługi telekomunikacyjne. W zaistniałej sytuacji ...
Tematy: firmy, zarządzanie tożsamością firmy, produktu, lojalność klientów -
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
00:31 25.06.2004
... - kompleksową i sprawną obsługę, - wzajemną komunikację z innymi użytkownikami, a przede wszystkim: - traktować klienta jak niepowtarzalną osobowość. Rejestracja Aby zdobyć lojalność klientów należy zaoferować im prostą i szybką rejestrację i uproszczenie procedur związanych z dokonywaniem powtórnych zakupów. Klienci, po zarejestrowaniu się, nigdy ...
Tematy: kampanie promocyjne, marketing internetowy, relacje z klientem, lojalność klientów -
Polskie programy lojalnościowe
00:09 20.05.2004
... na nagrody - Karty klienta – rabatowa karta stałego klienta, dostęp do dodatkowych usług - Kluby klienta – budowanie społeczności wokół firmy spośród stałych klientów, którym oferuje się dodatkowe usługi; o przynależności do klubu decyduje wielkość dokonanych zakupów lub/i staż klienta - Couponing – przekazywanie konsumentom talonów umożliwiających ...
Tematy: lojalność klientów, polskie programy lojalnościowe