eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › lojalność klientów
  • Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta

    Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta

    07:15 11.07.2009

    ... przyszedł czas, aby klienci testowi przyjrzeli się bliżej firmom oferującym usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu. Tajemniczy klient w swoim żywiole Spośród klientów testowych, zarejestrowanych w bazie International Service Check, zostały wybrane te osoby, które wyraziły zainteresowanie zakupem lub zmianą dostawcy szerokopasmowego dostępu do ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Lojalność klientów - rodzaje

    Lojalność klientów - rodzaje

    14:07 28.01.2009

    ... jest zdobyć lojalność ze względu na miejsce oraz na personel. Te typy lojalności nie decydują jednak o długoterminowej lojalności, dlatego po ich uzyskaniu warto szybko rozpocząć budowanie lojalności względem innych obiektów. Więcej informacji i wskazówek jak z zyskiem budować lojalność klientów znajdziesz w książce „Lojalność klientów. Modele ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, lojalność, kreowanie marki
  • Jakość obsługi klienta u jubilera

    Jakość obsługi klienta u jubilera

    00:03 20.12.2008

    ... oraz druga pani - blondynka w sweterku) i nie padło żadne pytanie." W większości przypadków (75 proc.) sprzedawcy starali się jednak aktywnie badać preferencje klientów. Natomiast kiedy w grę wchodziła konsultacja dotycząca produktu nie przeznaczonego dla klienta testowego, tylko prezentu dla partnerki/partnera, to pracownicy zadawali pytania ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Programy lojalnościowe w stagnacji

    Programy lojalnościowe w stagnacji

    14:04 01.12.2008

    ... wadą jest systematyczność, a 30% ich uczestników można nazwać aktywnymi - programy lojalnościowe - budują przede wszystkim lojalność "kupioną", nie "emocjonalną" - pokazuje raport ARC Rynek i Opinia "BTL Monitor 2008". Lojalność wobec marki jest dla polskiego konsumenta trudna w świecie, który oferuje tyle możliwości. Stagnacja to odpowiednie ... WIĘCEJ

    Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, lojalność klientów, wspieranie sprzedaży
  • Kawiarnie a jakość obsługi klienta

    Kawiarnie a jakość obsługi klienta

    01:06 16.11.2008

    ... klientów testowych wygląd kawiarni zachęcał do jej odwiedzenia, a 93,8 proc. klientów określiło ją jako czystą i zadbaną. Czasami jednak pierwsze wrażenie pozostawiało wiele do myślenia. Jeden z klientów ... dla 12,5 proc. klientów szybkość obsługi była nieakceptowalna, a 9,4 proc. osób miało wrażenie, że obsługa innych klientów nie szła sprawnie. ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, obsługa klienta
  • Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji

    Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji

    13:43 18.09.2008

    ... absolutnie nie buduje lojalności. Jeśli więc chcesz mieć lojalnych klientów, musisz mieć i właściwe podejście, sprawny system. Jeśli chcesz poznać inne motywy lojalności klientów, ciekawe informacje na ten temat znajdziesz w książce „Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar” Wiesława Urbana i Dariusza Siemieniako (Wydawnictwo Naukowe ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klienta, kontakty z klientami
  • Programy lojalnościowe przyszłością banków?

    Programy lojalnościowe przyszłością banków?

    10:54 21.04.2008

    ... lojalnych klientów, pokazują wyniki badań z całego świata. Z tych przeprowadzanych przez BAI Research w USA wynika, że lojalni klienci banku mają o 24 proc. większe depozyty i o 14 proc. większe wykorzystanie kredytów niż średnia krajowa. Z kolei 83 proc. klientów przeniosłoby oszczędności do banku, który nagradza lojalność – wynika ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, programy lojalnościowe, lojalność klientów, klienci banków
  • Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne

    Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne

    12:37 18.03.2008

    Kobiety są zdecydowanie mniej lojalne niż mężczyźni - przynajmniej w sferze zakupów. Mężczyźni częściej przywiązują się do marek i trudniej promocją zachęcić ich do zmian. Kobieca część konsumentów chętniej "poluje" na okazje. Niemal 50% konsumentów tylko wyjątkowa promocja jest w stanie oderwać od ulubionego produktu. Instytut ARC Rynek i Opinia ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe
  • Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta

    Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta

    01:29 27.11.2007

    ... poniżej 25 lat (10%), następnie osoby powyżej 46 roku życia (3,3%). Panie stanowiły 70% ogółu klientów testowych, panowie – 30%. Średni wiek towarzyszącego rodzicom dziecka wynosił 4,1 roku; 56,7% małych klientów testowych stanowili chłopcy, 43,3% – dziewczynki. Dostosowana specjalnie do potrzeb sklepów z artykułami dziecięcymi ankieta składała ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klientów, relacje z klientem, lojalność klientów, jakość usług w sklepach
  • Przywództwo a cele efektywnej firmy

    Przywództwo a cele efektywnej firmy

    12:59 06.08.2007

    ... . Te trzy element stanowią optymalny cel działania i decydują o wielkości lub przeciętności. Przywódcy efektywnych organizacji wiedzą, że ich wynik zależy od klientów, pracowników i inwestorów. Bycie dostawcą z wyboru staje się coraz bardziej wymagającym zadaniem. Niespodziewane pojawianie się nowych graczy rynkowych sprawia, że konkurencja ... WIĘCEJ

    Tematy: efektywna praca, organizacja pracy, motywowanie pracowników, lojalność klientów

poprzednia  

1 ... 4 5 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: