lojalność klientów - wiadomości i porady tematyczne
-
Niska lojalność klientów sektora bankowego
10:13 02.05.2013
... dopasowane do potrzeb klientów oraz oferować im spersonalizowane produkty. Jak wskazuje raport Capgemini, 85,5 proc. zadowolonych klientów, ma poczucie, że bank dopasowuje produkt do ich wymagań, a 85,3 proc. - że produkty są spójne w różnych kanałach- tak tradycyjnych jak i mobilnych jednocześnie. Lojalność a satysfakcja klientów Wyższa świadomość ...
Tematy: usługi bankowe, oferta banków, przeniesienie konta, przeniesienie rachunku -
Programy lojalnościowe a ochrona danych osobowych
00:29 09.03.2013
... widzenia organizatora takiego konkursu to często najtańsza i najszybsza metoda na stworzenie własnej bazy klientów. Koszt organizatora w takim konkursie to najczęściej jakiś mały sprzęt RTV lub voucher ... miejscu, a zyskiem może być baza danych osobowych 10 000 potencjalnych klientów. Oczywiście nie ma w tym nic złego dopóki dane te będą zgromadzone ...
Tematy: programy lojalnościowe, ochrona danych osobowych, ochrona danych, dane osobowe -
Nieuczciwe reklamy bankowe irytują Polaków
12:56 25.05.2012
... Węgry), to jeszcze bardziej na czoło wysuwamy się, gdy pojawia się pytanie o lojalność. W całej historii relacji z bankiem na przeniesienie podstawowego konta do innego banku ... instytucji finansowych, jak i poprawę lojalności klientów, wpłynęłoby zaangażowanie doradców finansowych w edukację klientów, oferowanie licznych materiałów edukacyjnych ...
Tematy: bankowość, banki, rynek bankowy, reklamy -
Polscy konsumenci a programy lojalnościowe
12:35 14.05.2012
Prawie połowa Polaków twierdzi, że nic nie jest w stanie zachęcić ich do brania udziału w konsumenckich programach lojalnościowych - tak wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network. Program lojalnościowy jako długotrwała strategia marketingowa budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientami jest ogromnym wyzwaniem dla ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, lojalność klientów, badania konsumentów -
Budowanie lojalności klientów to podstawa
00:16 12.12.2011
... % planuje zwiększyć swoje kompetencje technologiczne, natomiast 10% proc. – wiedzę na temat finansów. Najistotniejsze dla sukcesu zawodowego wciąż pozostają: zrozumienie potrzeb klientów (79%), twórcze myślenie (76%) oraz rozpoznanie trendów rynkowych (72%). Zaledwie dla 49% dyrektorów marketingu w Polsce zdolności przywódcze mają wpływ na ...
Tematy: marketing, lojalność klientów, strategia marketingowa, działania marketingowe -
Klienci banków coraz mniej lojalni
11:51 05.04.2011
... jedną trzecią wszystkich posiadaczy RORów, oba banki stanowiły naturalny rezerwuar potencjalnych klientów dla pozostałych banków. Różnica między tymi bankami polegała na tym, że ... tę stratę przyciągając podobną liczbę klientów z innych banków, o tyle bankowi Pekao SA wiodło się nieco gorzej – znacząco mniej klientów deklarowało w tym czasie ...
Tematy: lojalność klientów, banki, zachowania klientów, przeniesienie konta -
Obsługa klienta: Internet i Web 2.0
10:06 26.07.2010
... kanałach i dążyć do poprawy usług w oparciu o zdefiniowane, długoterminowe plany działań i opinie klientów. Wprowadzenie nowej strategii obsługi klienta stanowić będzie znaczne wzmocnienie inicjatyw operatora na rzecz zmniejszenia zjawiska migracji klientów do innych operatorów. Dane: "Potrzeba lepszej obsługi klienta" została wybrana jako kluczowy ...
Tematy: obsługa klienta, lojalność klientów, relacje z klientem, jakość obsługi klienta -
Polski konsument lubi promocje
10:48 20.07.2010
... Środkowo-Wschodniej znamy się na cenach i najczęściej zauważamy ich zmianę. W tym względzie pilniejsi od Polaków są Węgrzy (95 procent dobrze zorientowanych klientów), jednak nad Wisłą zaledwie 5 procent mniej nie zwraca uwagi na metki na towarach. Sugerujemy się też promocjami. Trzy czwarte polskich ...
Tematy: polscy konsumenci, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, badania konsumentów -
Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy
12:52 09.06.2010
... się na to narzędzie marketingowe. Niedoszacowanie liczby korzystających z systemu, skutkujące wyczerpaniem się nagród, problem z obsługą dużej ilości klientów czy inne kłopoty organizacyjne zniechęcają klientów. Warto zastanowić się wcześniej nad ewentualnymi problemami w przyszłości, aby uniknąć takich sytuacji. Nagradzanie nie tych co trzeba ...
Tematy: programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, polskie programy lojalnościowe, program lojalnościowy -
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
11:44 17.05.2010
... większość marketerów w oderwaniu od rzeczywistości segregowała klientów wg psychografii lub demografii. Dokonywała się ... klientów nie przychodzi ze skargą, tylko po prostu odchodzi 65% klientów tracisz przez ich złe doświadczenie z Twoją firmą 75% tych doświadczeń nie jest związanych z produktem, najpowszechniejszym powodem odchodzenia klientów ...
Tematy: zachowania konsumentów, marketing, lojalność klientów, badania konsumenckie