lojalność klientów - wiadomości i porady tematyczne
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
11:56 17.05.2018
... tego rodzaju marketingu, co przekłada się na stale zwiększającą się liczbę polskich marek, które wabią klientów działaniami multisensorycznymi – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. W walce o klientów firmy coraz częściej stosują nietypowe formy reklamy i promocji, czyli tzw. ambient marketing. Działania te powinny ...
Tematy: sposoby promocji, skuteczna reklama, ambient marketing, marketing -
Chemia budowlana: siłę przebicia ma tylko kilka marek
13:09 01.03.2017
... pomimo intensywnego rozwoju budownictwa mieszkaniowego i korzystnej koniunktury, chemia budowlana staje się rynkiem zdominowanym przez zaledwie kilku wiodących producentów. Lojalność klientów wobec jednej marki uwidacznia się szczególnie w segmencie tynków gipsowych, gdzie wyraźnym liderem jest Knauf, jak również w przypadku wylewek anhydrytowych ...
Tematy: chemia budowlana, materiały budowlane, chemia budowlana producenci, lojalność klientów -
Banki promują nielojalność
12:57 21.09.2016
... klienci instytucji, będziemy mogli korzystać z promocyjnych ofert. Banków, które gorzej traktują stałych klientów jest bardzo wiele. Dla przykładu, w Idea Banku na trzymiesięcznej lokacie nowy ... To, co szczególnie dotyka seniorów, to gorsze traktowanie klientów, którzy nie korzystają z nowoczesnych technologii. Znacznie wyższe oprocentowanie można ...
Tematy: oferta banków, bankowość elektroniczna, usługi bankowe, lojalność klientów -
Banki muszą zrozumieć pokolenie Y
10:33 22.06.2016
... bezpośrednim Postęp technologiczny spowoduje, że część stanowisk zniknie. Z kolei pracownicy sprzedaży coraz częściej będą korzystać z tabletów czy aplikacji przy obsłudze klientów. Wzrośnie liczba etatów dla osób wprowadzających nowe technologie. Aż 47% zawodów w gospodarkach rozwiniętych w najbliższych 20 latach może zostać zautomatyzowana. Banki ...
Tematy: usługi bankowe, oferta banków, banki, lojalność klientów -
Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y
00:15 20.02.2016
... na mapie wrażeń i doświadczeń Autorzy badania podkreślają, że skoro proces zakupu najczęściej zaczyna się od wyszukiwania informacji w sieci. Procesy zakupowe klientów można porównać do podróży. W jej trakcie klienci doświadczają indywidualnych wrażeń, odbierając rozmaite informacje, bodźce i sygnały – jeszcze zanim pojawią się w sklepie ...
Tematy: sklepy internetowe, handel detaliczny, decyzje zakupowe, preferencje konsumentów -
Bankowość detaliczna traci klientów
14:49 27.04.2015
... na wynikach badań z 32 krajów i globalnych danych zebranych wśród 16 000 klientów bankowości detalicznej (jako część rocznego Wskaźnika Zadowolenia Klienta). Niepokojące zmiany w zachowaniach klientów Oprócz niższych poziomów doświadczeń konsumenckich klientów, raport WRBR stwierdza, że rośnie ich skłonność do rezygnacji ze swoich podstawowych ...
Tematy: usługi bankowe, oferta banków, banki, lojalność klientów -
Pokolenie Y zmienia sektor bankowy
11:05 29.04.2014
... poniżej innych grup wiekowych. Poprawa jakości usług świadczonych dla klientów z Generacji Y będzie również wymagać od banków opracowania strategii dla mediów społecznościowych. Zdecydowana większość (89 proc.) klientów banków założyło już konto w mediach społecznościowych, a ponad 10 proc. klientów twierdzi, że co najmniej raz w tygodniu korzysta ...
Tematy: usługi bankowe, oferta banków, banki, lojalność klientów -
Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?
11:33 10.04.2014
... dające możliwość zaspokojenia aktualnych potrzeb. Na drugim biegunie znajduje się branża finansowa i energetyczna – marki z tych branż są najrzadziej polecane przez klientów. Branże najchętniej polecane przez konsumentów charakteryzuje również największy odsetek promotorów (galerie, muzea: 54%, teatr i kino: 45%, wyszukiwanie i ogłoszenia: 41 ...
Tematy: badania konsumentów, marki, marka, lojalność klientów -
Lojalność klientów bankowości coraz mniejsza
11:20 06.12.2013
... najnowszego raportu Bain & Company „Lojalność klientów w bankowości detalicznej” wynika, że bankom coraz trudniej pozyskać nowych klientów. Wyniki wskazują także na niewykorzystany potencjał wzmocnienia relacji z istniejącymi klientami oraz szanse na ich przejęcie od konkurencji. Coraz mniej klientów otwiera nowe konta bankowe. W krajach wysoko ...
Tematy: oferta banków, usługi bankowe, przeniesienie konta, przeniesienie rachunku -
Programy lojalnościowe: wolimy korzyści materialne
00:55 20.10.2013
... bonu na zakupy. W ciągu ostatniego roku widać niewielki wzrost odsetka osób aktywnych w programach. Jednocześnie uczestnicy programów lojalnościowych przyznają, że ich lojalność w stosunku do marki, z której programu korzystają ma głównie charakter transakcyjny – wynika z najnowszego Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia. Odsetek ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, lojalność klientów, badania konsumentów