lojalność klientów - wiadomości i porady tematyczne
-
Marketing - troska o klienta
13:23 05.06.2006
... kartę klienta. Zastosowanie tej metody może skutecznie wykluczyć niektórych z kręgu twoich klientów. Tym samym liczba niezadowolonych, a wkrótce byłych klientów, może skutecznie zniwelować zyski, które uzyskałeś dzięki wprowadzeniu kart. Połechtaj próżność klientów Rozdawanie prezentów czy zapraszanie na kolacje to tak naprawdę małe, powszechnie ...
Tematy: relacje z klientem, obsługa klienta, lojalność klientów, kontakty z klientami -
Skuteczna reklama w interncie
11:35 24.02.2006
Która z form reklamy w internecie pozwala na wzrost świadomości marki i produktu? Która tak wpływa na lojalność konsumentów, że zwiększa powracalność użytkowników na stronę www i relatywnie wydłuża spędzany na niej czas? Która wyraźnie wygrywa w tych sferach oddziaływania w ...
Tematy: e-marketing, marketing internetowy, advergaming, gry reklamowe -
Zarządzanie tożsamością firmy
23:24 21.11.2004
... odsunięcie od marki. Przed takim problemem wciąż stoi Telekomunikacja Polska, która ze względu na praktyki monopolistyczne utraciła zaufanie i lojalność klientów. Liberalizacja ustawy o łączności spowodowała wzrost liczby niezależnych operatorów, oferujących tańsze i bardziej przyjazne dla konsumenta usługi telekomunikacyjne. W zaistniałej sytuacji ...
Tematy: firmy, zarządzanie tożsamością firmy, produktu, lojalność klientów -
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
00:31 25.06.2004
... - kompleksową i sprawną obsługę, - wzajemną komunikację z innymi użytkownikami, a przede wszystkim: - traktować klienta jak niepowtarzalną osobowość. Rejestracja Aby zdobyć lojalność klientów należy zaoferować im prostą i szybką rejestrację i uproszczenie procedur związanych z dokonywaniem powtórnych zakupów. Klienci, po zarejestrowaniu się, nigdy ...
Tematy: kampanie promocyjne, marketing internetowy, relacje z klientem, lojalność klientów -
Polskie programy lojalnościowe
00:09 20.05.2004
... na nagrody - Karty klienta – rabatowa karta stałego klienta, dostęp do dodatkowych usług - Kluby klienta – budowanie społeczności wokół firmy spośród stałych klientów, którym oferuje się dodatkowe usługi; o przynależności do klubu decyduje wielkość dokonanych zakupów lub/i staż klienta - Couponing – przekazywanie konsumentom talonów umożliwiających ...
Tematy: lojalność klientów, polskie programy lojalnościowe