eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › coaching
  • Coaching a strategia firmy

    Coaching a strategia firmy

    14:12 10.06.2009

    ... nowy, istotny wymiar. Aby dowiedzieć się więcej o innych aspektach coachingu, także w odniesieniu do realiów polskich organizacji, wystarczy sięgnąć do publikacji „Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków” pod red. Małgorzaty Sidor -Rządkowskiej (Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009). Publikacja jest dostępna w wielu księgarniach internetowych ... WIĘCEJ

    Tematy: coaching, rozwój pracowników, budowa strategii, zarządzanie personelem
  • Jak poprawić wydajność i jakość pracy kadr?

    Jak poprawić wydajność i jakość pracy kadr?

    11:55 07.05.2009

    ... pracowniczych. Przeciwdziałanie złym zjawiskom pracowniczym: wypalenie zawodowe, zmniejszenie zaangażowania w sprawy firmy. Poprawienie wyników pracy i pobudzanie ambicji zawodowych. Coaching polega na indywidualnym badaniu problemów każdego pracownika i odnajdowaniu najlepszej drogi poprawy jego relacji z pracownikami, pobudzenie do działania ... WIĘCEJ

    Tematy: coaching, wydajność pracownika, wydajność pracy, efektywność pracy
  • Jak zwiększyć efektywność firmy?

    Jak zwiększyć efektywność firmy?

    13:15 09.04.2008

    Podobnie jak w przypadku pojedynczych osób i zespołów, o czym pisałem w poprzednich artykułach z tej serii, organizacje, używając języka ewolucjonistów, wykształcają mechanizmy kompensacyjne pozwalające lepiej sobie radzić w dynamicznym, złożonym, wieloaspektowym i ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym, w którym funkcjonują. Jednak te same ... WIĘCEJ

    Tematy: motywowanie pracowników, coaching, zarządzanie personelem, wydajność pracowników
  • Co to jest coaching?

    Co to jest coaching?

    13:42 05.03.2008

    ... klienta, sprawności interpersonalnej coacha i kontekście sytuacyjnym, w którym dzieje się coaching; Klient „pomaga sobie samemu” – bierze odpowiedzialność za swoją zmianę na ... w gorączce „rozwiązywania problemu”, aczkolwiek doświadczenie pokazuje, że skuteczny i trwały coaching jest prowadzony przez chęć objęcia i zrozumienia tych czynników. Cele ... WIĘCEJ

    Tematy: coaching, motywowanie pracowników, zarządzanie personelem, zarządzanie przez kompetencje
  • Coaching - czy warto jeść tę żabę?

    Coaching - czy warto jeść tę żabę?

    12:28 01.02.2008

    ... coachingu jest wciąż bardzo niejasne, niejednoznaczne i bardzo różnie rozumiane. Z jednej strony coaching jest rozumiany jako forma głębokiej, intymnej pracy nad rozwojem osobistym, z drugiej jako ... działania jako cel nie budzi wątpliwości, pytanie tylko w jaki sposób. Coaching może być traktowany jako narzędzie zarządzania. Są tutaj dwie możliwości ... WIĘCEJ

    Tematy: coaching, motywowanie pracowników, zarządzanie personelem, zarządzanie przez kompetencje
  • Informacje zwrotne i ich rola w pracy zespołu

    Informacje zwrotne i ich rola w pracy zespołu

    13:35 26.06.2007

    Kontynuując kwestie informacji zwrotnych jeszcze jeden mały eksperyment pokazujący nasz sposób radzenia sobie z naturalnymi ograniczeniami, niedoskonałościami percepcji. Proszę wyciągnąć palec wskazujący na wysokość swego wzroku w odległości jakiś 20 cm od siebie. Proszę skoncentrować wzrok na palcu i zamknąć jedno oko. Wyraźnie wówczas widać ile ... WIĘCEJ

    Tematy: motywowanie pracowników, coaching, zarządzanie personelem, zarządzanie przez kompetencje
  • Jak podnosić skuteczność osoby, zespołu, firmy

    Jak podnosić skuteczność osoby, zespołu, firmy

    01:25 28.05.2007

    Kto z Państwa zdaje sobie sprawę że rozglądając się wokół siebie, dosłownie patrząc, nie widzimy wszystkiego? A czy zdają sobie Państwo sprawę, że czytając np. ten tekst nie widzimy do 40% liter? Mimo tego, że wydaje nam się iż widzimy wszystko, tak naprawdę widzimy tylko część, pozostałą cześć "dopowiadamy sobie". Choć obraz otaczającego świata ... WIĘCEJ

    Tematy: motywowanie pracowników, coaching, zarządzanie personelem, zarządzanie przez kompetencje
  • Co to jest coaching?

    Co to jest coaching?

    14:05 22.05.2007

    ... klienta, sprawności interpersonalnej coacha i kontekście sytuacyjnym, w którym dzieje się coaching; Klient „pomaga sobie samemu” – bierze odpowiedzialność za swoją zmianę na ... w gorączce „rozwiązywania problemu”, aczkolwiek doświadczenie pokazuje, że skuteczny i trwały coaching jest prowadzony przez chęć objęcia i zrozumienia tych czynników. Cele ... WIĘCEJ

    Tematy: coaching, zarządzanie personelem, zarządzanie przez kompetencje

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: