eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › atmosfera w pracy
  • Stres a sen oczami Polaków

    Stres a sen oczami Polaków

    12:34 15.11.2012

    ... , że stres wywołują w Polakach różne czynniki. Najczęściej są one związane z miejscem pracy – respondenci badania TNS Polska wskazywali, że stresuje ich presja, nadmiar obowiązków, obawa przed utratą zatrudnienia czy nieprzyjemna atmosfera w miejscu pracy (łącznie 34% wskazań). Jako częsty powód odczuwanego stresu podawano również problemy ... WIĘCEJ

    Tematy: czas wolny, metody spędzania wolnego czasu, odpoczynek, relaks
  • Konflikty w pracy warto rozwiązywać

    Konflikty w pracy warto rozwiązywać

    00:17 25.08.2012

    ... . 3. Miej świadomość następstw konfliktów Pierwsza z konsekwencji konfliktu w pracy to na pewno wysoka rotacja pracowników. Nie bez powodu to jedna z podstawowych przyczyn zmiany pracy - trudno jest bowiem efektywnie wykonywać swoje zadania, kiedy w zespole panuje napięta atmosfera. Dodatkowo możemy spotkać się ze zwiększoną liczbą zwolnień ... WIĘCEJ

    Tematy: pracownicy, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami
  • Polacy zbyt zmęczeni na czas wolny

    Polacy zbyt zmęczeni na czas wolny

    00:45 13.08.2012

    ... , aby korzystać z czasu wolnego po pracy - wynika z sondy przeprowadzonej przez portal rynekpracy.pl. 22 procent użytkowników odczuwa takie zmęczenie ... . Użytkownikom portalu rynakpracy.pl zadano pytanie, jak często czują się zbyt zmęczeni po pracy, aby móc korzystać z czasu wolnego w domu. Prawie 44% z nich odpowiedziało, że często towarzyszy ... WIĘCEJ

    Tematy: tendencje na rynku pracy, pracownicy, atmosfera w pracy, satysfakcja z pracy
  • Nuda w pracy męczy Polaków najbardziej

    Nuda w pracy męczy Polaków najbardziej

    13:38 19.06.2012

    ... pracy? Serwis pracy Praca.pl postanowił zapytać rodaków, czego w swojej pracy nie lubią najbardziej. Nuda w pracy Dla największej części ankietowanych w kwietniu 2012 r. przez Praca.pl 880 Polaków najgorszą częścią pracy są nudne zadania. Rutyna zabija nas w pracy powoli, ale skutecznie. Z czego bierze się nuda w pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: tendencje na rynku pracy, pracownicy, atmosfera w pracy, satysfakcja z pracy
  • Atmosfera w pracy ma znaczenie

    Atmosfera w pracy ma znaczenie

    13:45 21.03.2012

    ... , coacha i psychologa biznesu: - Atmosfera w pracy jest ważna ponieważ większość życia spędzamy w środowisku zawodowym. Do pracy przychodzimy nie tylko, by zarabiać i spełniać się zawodowo, ale także po to, by zaspakajać swoje potrzeby społeczne, na przykład nawiązywać relacje z innym. Dodatkowo, jeśli atmosfera w pracy jest dobra i czas, który ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, sytuacja na rynku pracy, pracownicy
  • Asertywność w pracy

    Asertywność w pracy

    10:34 31.10.2011

    ... swoich potrzeb wprost. Ich tłumienie i znoszenie nieprzyjemnej sytuacji prowadzi w środowisku pracy do konfliktów, a także odbija się niekorzystnie na samej pracy.” - wyjaśnia prezes Praca.pl, Krzysztof Kirejczyk.„Pracownik, który ma irytującego kolegę z pracy jest stale zdenerwowany, odczuwa większy stres, a gromadzona złość na kolegę może ... WIĘCEJ

    Tematy: asertywność, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami
  • Wykorzystywanie w pracy - powiedz nie

    Wykorzystywanie w pracy - powiedz nie

    08:10 06.10.2011

    ... posłuszeństwa? Czas powiedzieć STOP. Nie daj zrobić z siebie ofiary. W każdym zakładzie pracy jest ktoś, kto stara się bardziej niż inni, bierze na siebie mnóstwo ... czegoś robić i potrzebowali zastępstwa?" - pyta Izabela Kielczyk. Odbudowywanie swojej asertywności w pracy wymaga wysiłku i może skutkować tym, że nasi koledzy czy przełożeni zmienią do ... WIĘCEJ

    Tematy: praca, asertywność, atmosfera w pracy, pracownicy
  • Atmosfera w pracy zależy od szefa

    Atmosfera w pracy zależy od szefa

    10:12 31.08.2011

    ... że atmosfera w pracy może powodować frustrację. Na tę odpowiedź wskazało 46 proc. respondentów. 26 proc. ankietowanych uznało, iż atmosfera jest kluczową sprawą. Mniej osób uważa, że atmosfera w pracy wpływa tylko na stosunki między pracownikami, nie zaś na zaangażowanie (18 proc.). Natomiast dla najmniejszej ilości ankietowanych atmosfera w pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, atmosfera w pracy, praca, atmosfera w firmie
  • Atmosfera w pracy często jest zła

    Atmosfera w pracy często jest zła

    10:17 26.11.2010

    ... uważa, iż atmosfera w ich pracy jest zła. Kolejne 26 proc. respondentów jest zdania, że atmosfera w ich firmie jest nie do zniesienia. Najczęściej winą jesteśmy skłonni obarczyć szefa i swoich współpracowników, natomiast rzadziej zastanawiamy się nad własnym zachowaniem. Dlaczego jesteśmy niezadowoleni z atmosfery w naszych zakładach pracy i w jaki ... WIĘCEJ

    Tematy: badania pracowników, satysfakcja z pracy, atmosfera w pracy, praca
  • Jak ważna jest atmosfera w pracy?

    Jak ważna jest atmosfera w pracy?

    10:19 01.07.2010

    ... stwierdziło, że atmosfera w pracy wpływa wyłącznie na stosunki między pracownikami, a nie na ich lojalność wobec pracodawcy. Dla 4 proc. ankietowanych atmosfera w pracy nie ma żadnego znaczenia. Uciekniemy z firmy, w której jest źle Badanie szybkopraca.pl wskazuje również, że atmosfera w firmie może być przyczyną dobrowolnej rezygnacji z pracy - 65 ... WIĘCEJ

    Tematy: badania pracowników, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: