atmosfera w pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
Atmosfera w pracy: jak radzić sobie z trudnym szefem?
09:23 29.05.2013
... paranoi. Pewne zachowania takich osób mogą znacznie utrudnić funkcjonowanie w pracy. Najczęściej wskazywane wykroczenia kadry zarządzającej to: kłamstwo, straszenie ( ... co narusza nasze granice. Określ siebie jako pracownika Ważną częścią dobrego samopoczucia w pracy jest spokój kompetencyjny, gdy wiesz, że wykonujesz swoją pracę dobrze. Dopóki ...
Tematy: rynek pracy, atmosfera w pracy, praca, atmosfera w firmie -
Po co asertywność w pracy?
00:33 31.03.2013
... aby poznać i zrozumieć swoje oczekiwania, mocne i słabsze strony oraz umieją komunikować się asertywnie, wówczas porozumienie i skuteczna reakcja w momencie kryzysu lub pracy pod presją czasu będą łatwiejsze. Bez umiejętności konstruktywnego komunikowania się relacje w firmie i osiągana przez pracowników efektywność przeważnie pozostawiają wiele do ...
Tematy: asertywność, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami -
Rywalizacja w pracy: typy graczy
00:12 15.12.2012
... pozycji w firmie. Może to być rozsiewanie plotek, schlebianie szefowi czy wykonywanie pracy swoich współpracowników bez ich wiedzy. W biurze możemy natknąć się na ... naszym miejscu pracy nagminnie mamy do czynienia z „politycznymi zagraniami”, a nie mamy możliwości zmiany pracy, musimy starać się być ponad to - skupić się na wynikach naszej pracy i ...
Tematy: gry w pracy, manipulacja w pracy, manipulacja, rywalizacja w pracy -
Stres a sen oczami Polaków
12:34 15.11.2012
... , że stres wywołują w Polakach różne czynniki. Najczęściej są one związane z miejscem pracy – respondenci badania TNS Polska wskazywali, że stresuje ich presja, nadmiar obowiązków, obawa przed utratą zatrudnienia czy nieprzyjemna atmosfera w miejscu pracy (łącznie 34% wskazań). Jako częsty powód odczuwanego stresu podawano również problemy ...
Tematy: czas wolny, metody spędzania wolnego czasu, odpoczynek, relaks -
Konflikty w pracy warto rozwiązywać
00:17 25.08.2012
... . 3. Miej świadomość następstw konfliktów Pierwsza z konsekwencji konfliktu w pracy to na pewno wysoka rotacja pracowników. Nie bez powodu to jedna z podstawowych przyczyn zmiany pracy - trudno jest bowiem efektywnie wykonywać swoje zadania, kiedy w zespole panuje napięta atmosfera. Dodatkowo możemy spotkać się ze zwiększoną liczbą zwolnień ...
Tematy: pracownicy, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami -
Polacy zbyt zmęczeni na czas wolny
00:45 13.08.2012
... , aby korzystać z czasu wolnego po pracy - wynika z sondy przeprowadzonej przez portal rynekpracy.pl. 22 procent użytkowników odczuwa takie zmęczenie ... . Użytkownikom portalu rynakpracy.pl zadano pytanie, jak często czują się zbyt zmęczeni po pracy, aby móc korzystać z czasu wolnego w domu. Prawie 44% z nich odpowiedziało, że często towarzyszy ...
Tematy: tendencje na rynku pracy, pracownicy, atmosfera w pracy, satysfakcja z pracy -
Nuda w pracy męczy Polaków najbardziej
13:38 19.06.2012
... pracy? Serwis pracy Praca.pl postanowił zapytać rodaków, czego w swojej pracy nie lubią najbardziej. Nuda w pracy Dla największej części ankietowanych w kwietniu 2012 r. przez Praca.pl 880 Polaków najgorszą częścią pracy są nudne zadania. Rutyna zabija nas w pracy powoli, ale skutecznie. Z czego bierze się nuda w pracy ...
Tematy: tendencje na rynku pracy, pracownicy, atmosfera w pracy, satysfakcja z pracy -
Atmosfera w pracy ma znaczenie
13:45 21.03.2012
... , coacha i psychologa biznesu: - Atmosfera w pracy jest ważna ponieważ większość życia spędzamy w środowisku zawodowym. Do pracy przychodzimy nie tylko, by zarabiać i spełniać się zawodowo, ale także po to, by zaspakajać swoje potrzeby społeczne, na przykład nawiązywać relacje z innym. Dodatkowo, jeśli atmosfera w pracy jest dobra i czas, który ...
Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, sytuacja na rynku pracy, pracownicy -
Asertywność w pracy
10:34 31.10.2011
... swoich potrzeb wprost. Ich tłumienie i znoszenie nieprzyjemnej sytuacji prowadzi w środowisku pracy do konfliktów, a także odbija się niekorzystnie na samej pracy.” - wyjaśnia prezes Praca.pl, Krzysztof Kirejczyk.„Pracownik, który ma irytującego kolegę z pracy jest stale zdenerwowany, odczuwa większy stres, a gromadzona złość na kolegę może ...
Tematy: asertywność, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami -
Wykorzystywanie w pracy - powiedz nie
08:10 06.10.2011
... posłuszeństwa? Czas powiedzieć STOP. Nie daj zrobić z siebie ofiary. W każdym zakładzie pracy jest ktoś, kto stara się bardziej niż inni, bierze na siebie mnóstwo ... czegoś robić i potrzebowali zastępstwa?" - pyta Izabela Kielczyk. Odbudowywanie swojej asertywności w pracy wymaga wysiłku i może skutkować tym, że nasi koledzy czy przełożeni zmienią do ...
Tematy: praca, asertywność, atmosfera w pracy, pracownicy
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- powierzchnie biurowe
- wysokość wynagrodzenia
- sytuacja na rynku pracy
- rekrutacja
- zarobki
- praca
- pandemia
- zmiana pracy
- kariera zawodowa
- obowiązki pracodawcy
- badania pracowników
- pracownicy
- studenci
- urlop wypoczynkowy
- rozwój firmy
- rynek pracy specjalistów