atmosfera w pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
Są sposoby na stres w pracy
09:52 15.11.2016
... sobie ze stresem! Poznaj 5 sposobów na jego zredukowanie - Stres w pracy: najczęstsze powody Stres w pracy bardzo łatwo może odbić się negatywnie na naszym życiu prywatnym, prowadzić ... w stanie uniknąć stresu, jeśli jego przyczyną nie jest nasze nastawienie, a atmosfera w pracy. W takim momencie wiele zależy od działań podejmowanych przez pracodawcę. ...
Tematy: stres w pracy, atmosfera w pracy, jak radzić sobie ze stresem -
12 sposobów na to, aby atmosfera w pracy stała się nieznośna
00:41 06.11.2016
Atmosfera w pracy jest kluczowym czynnikiem wpływającym na satysfakcję z zatrudnienia, a co ... Czytaj także: - 3 typy toksycznych współpracowników - 7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy 4. Życie bez tajemnic Niektórzy pracownicy zapominają, iż w pracy należy zachowywać się profesjonalnie, a biuro to miejsce spotkań biznesowych a nie gabinet ...
Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, kontakty interpersonalne, tematy tabu -
7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy
10:15 08.08.2016
... codziennych obowiązków, projekty, stres. Żeby taka machina funkcjonowała, każdy musi się dostosować i trochę pilnować.” – mówi Bartosz Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl. Pewnych rzeczy nie trzeba tłumaczyć. Jasne, że głupim pomysłem jest podgrzewanie ryby we wspólnej mikrofalówce lub paplanie z sąsiadem ...
Tematy: praca, atmosfera w pracy, relacje w pracy -
Oto miejsca, w których praca da ci szczęście
10:07 15.07.2016
... do pracy, jak się okazuje, jest Rosja z notą bliską 6,5 pkt. Rozczarowująca dla marzących o karierze w bogatych krajach arabskich może być pozycja Kataru, Arabii Saudyjskiej czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Satysfakcję pracowników oceniono w tych państwach na mniej niż 6 punktów w dziesięciostopniowej skali - Pieniądze, atmosfera, fajny ...
Tematy: satysfakcja z pracy, atmosfera w pracy, zadowolenie z pracy, idealne miejsce pracy -
6 sposobów, jak rozpoznać złego pracodawcę
00:15 30.06.2016
... witają się ciepło są odprężeni? Jeśli nie, atmosfera pracy nie jest zdrowa. Zadania z gwiazdką „W czasie rozmowy zwracajmy uwagę na dodatkowe zadania poza wyszczególnionymi w opisie stanowiska, na które aplikujemy.” – radzi Bartosz Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl. Wiadomo, że nadgodziny zdarzają się wszędzie ...
Tematy: pracodawca, rozmowa kwalifikacyjna, rekrutacja, atmosfera w pracy -
Czego pokolenie Y oczekuje od pracodawcy?
10:34 20.05.2016
... człowieka, akceptacją tego, że może być różny od Ciebie – mieć inne tempo pracy, inaczej dobierać argumenty w rozmowie, inaczej niż Ty postrzegać terminy, potrzebować więcej ... precyzuj swoje oczekiwania - nie zakładaj z góry, że coś jest oczywiste. Z doświadczenia pracy z liderami i ich zespołami widzę, że to jedno ze źródeł konfliktów - przyjęcie ...
Tematy: pokolenie Y, młodzi na rynku pracy, rynek pracy, Millenialsi -
3 typy toksycznych współpracowników
00:20 12.05.2016
... toksycznemu wpływowi”. – mówi Bartosz Struzik, ekspert międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl Maruda Marudzenie jest zaraźliwe. Osoba, która na wszystko mówi ... To jakby cofnąć się w czasie do podstawówki. Plotkarze funkcjonują w każdej pracy, bywają zupełnie nieszkodliwi, ale też i niebezpieczni. Zdecydowanie najmądrzej unikać ...
Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, współpracownicy, plotki w pracy -
12 zachowań, których nienawidzi każdy szef
13:58 09.05.2016
... skutkuje wzrostem doświadczenia i w konsekwencji – ulepszenia jakości pracy. 3) Brak samodzielności Brak samodzielności w codziennej pracy wiąże się z koniecznością ustanowienia ciągłej kontroli ... 6) Złe zarządzanie czasem W pracy nie funkcjonuje tzw. „eleganckie spóźnienie”. Notoryczne spóźnianie się pracownika do pracy lub na spotkanie biznesowe ...
Tematy: relacje w pracy, jak rozmawiać z szefem, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne -
7 oznak niezadowolenia z pracy
00:30 27.04.2016
... pracy zaczynają odliczać czas do wyjścia Powinno to być alarmujące, zwłaszcza jeżeli wcześniej pracownik wykonywał swoje zadania sumiennie i opuszczał biuro dopiero, gdy udało mu się wszystko dopiąć. Być może stało się coś, co negatywnie wpłynęło na jego motywację – atmosfera w pracy ...
Tematy: zadowolenie z pracy, pracownicy, zarządzanie firmą, warunki pracy -
Kultura organizacyjna nie tylko w gestii szefa
00:16 05.04.2016
... atmosfera – wchodząc do firmy można zauważyć jak współpracownicy odnoszą się do siebie, jak reagują na ciebie, czy panuje rozluźniona atmosfera, czy wszyscy skupiają się na pracy. Im mniej negatywnych zachowań jak narzekanie czy ciągłe podenerwowanie, tym więcej skupienia i wydajnej pracy ... , a tym samym kiepska atmosfera są zazwyczaj wynikiem braku ...
Tematy: kultura organizacyjna, atmosfera w pracy
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- powierzchnie biurowe
- wysokość wynagrodzenia
- sytuacja na rynku pracy
- rekrutacja
- zarobki
- praca
- pandemia
- zmiana pracy
- kariera zawodowa
- obowiązki pracodawcy
- badania pracowników
- pracownicy
- studenci
- rozwój firmy
- rynek pracy specjalistów
- pracownicy z Ukrainy