eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyatmosfera w pracy

atmosfera w pracy - wiadomości i porady tematyczne

  • 10 czynników atrakcyjności pracodawcy

    10 czynników atrakcyjności pracodawcy

    11:40 19.05.2017

    ... dla tej pierwszej grupy czynniki – przyjemna atmosfera pracy i równowaga między pracą a życiem zawodowym – w ocenie respondentów rzadko są ważnymi aspektami dla firm. Przedsiębiorcy bardziej skupiają się na zagwarantowaniu dobrej sytuacji finansowej firmy, zaoferowaniu najnowszych technologii w miejscu pracy, czy dobrej reputacji spółki. Dopiero na ...

    Tematy: Randstad Award, sytuacja na rynku pracy, pracownicy, badania pracowników
  • Praca w zespole: wyzwaniem jest różnorodność

    Praca w zespole: wyzwaniem jest różnorodność

    00:50 29.03.2017

    ... że ich uwagi nie spotkają się z obojętnością. Czytaj także: - 7 sposobów na efektywną komunikację interpersonalną w pracy - Dobra atmosfera w pracy i inspirujące biuro. Tego chcą Polacy Jednak dobra atmosfera i budowanie pozytywnych relacji nie wystarczą, jeśli brakuje jasnego podziału obowiązków oraz procedur porządkujących współpracę. – Dobre ...

    Tematy: praca zespołowa, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, komunikacja w pracy
  • Dobra atmosfera w pracy i inspirujące biuro. Tego chcą Polacy

    Dobra atmosfera w pracy i inspirujące biuro. Tego chcą Polacy

    10:34 21.03.2017

    ... spędzają 3-5 h dziennie. Efektywność w pracy Atmosfera w pracy bez wątpienia wpływa na efektywność. Ta ostatnia najczęściej jednak jest osiągana poprzez dobrze sprecyzowane zadania do wykonania (65%). Kolejnymi aspektami, dzięki którym Polacy są efektywni w pracy są: możliwość wyznaczania sobie samemu tempa pracy (61%) oraz praca w lubianym przez ...

    Tematy: atmosfera w pracy, warunki pracy, biuro
  • Są sposoby na stres w pracy

    Są sposoby na stres w pracy

    09:52 15.11.2016

    ... sobie ze stresem! Poznaj 5 sposobów na jego zredukowanie - Stres w pracy: najczęstsze powody Stres w pracy bardzo łatwo może odbić się negatywnie na naszym życiu prywatnym, prowadzić ... w stanie uniknąć stresu, jeśli jego przyczyną nie jest nasze nastawienie, a atmosfera w pracy. W takim momencie wiele zależy od działań podejmowanych przez pracodawcę. ...

    Tematy: stres w pracy, atmosfera w pracy, jak radzić sobie ze stresem
  • 12 sposobów na to, aby atmosfera w pracy stała się nieznośna

    12 sposobów na to, aby atmosfera w pracy stała się nieznośna

    00:41 06.11.2016

    Atmosfera w pracy jest kluczowym czynnikiem wpływającym na satysfakcję z zatrudnienia, a co ... Czytaj także: - 3 typy toksycznych współpracowników - 7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy 4. Życie bez tajemnic Niektórzy pracownicy zapominają, iż w pracy należy zachowywać się profesjonalnie, a biuro to miejsce spotkań biznesowych a nie gabinet ...

    Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, kontakty interpersonalne, tematy tabu
  • 7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy

    7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy

    10:15 08.08.2016

    ... codziennych obowiązków, projekty, stres. Żeby taka machina funkcjonowała, każdy musi się dostosować i trochę pilnować.” – mówi Bartosz Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl. Pewnych rzeczy nie trzeba tłumaczyć. Jasne, że głupim pomysłem jest podgrzewanie ryby we wspólnej mikrofalówce lub paplanie z sąsiadem ...

    Tematy: praca, atmosfera w pracy, relacje w pracy
  • Oto miejsca, w których praca da ci szczęście

    Oto miejsca, w których praca da ci szczęście

    10:07 15.07.2016

    ... do pracy, jak się okazuje, jest Rosja z notą bliską 6,5 pkt. Rozczarowująca dla marzących o karierze w bogatych krajach arabskich może być pozycja Kataru, Arabii Saudyjskiej czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Satysfakcję pracowników oceniono w tych państwach na mniej niż 6 punktów w dziesięciostopniowej skali - Pieniądze, atmosfera, fajny ...

    Tematy: satysfakcja z pracy, atmosfera w pracy, zadowolenie z pracy, idealne miejsce pracy
  • 6 sposobów, jak rozpoznać złego pracodawcę

    6 sposobów, jak rozpoznać złego pracodawcę

    00:15 30.06.2016

    ... witają się ciepło są odprężeni? Jeśli nie, atmosfera pracy nie jest zdrowa. Zadania z gwiazdką „W czasie rozmowy zwracajmy uwagę na dodatkowe zadania poza wyszczególnionymi w opisie stanowiska, na które aplikujemy.” – radzi Bartosz Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl. Wiadomo, że nadgodziny zdarzają się wszędzie ...

    Tematy: pracodawca, rozmowa kwalifikacyjna, rekrutacja, atmosfera w pracy
  • Czego pokolenie Y oczekuje od pracodawcy?

    Czego pokolenie Y oczekuje od pracodawcy?

    10:34 20.05.2016

    ... człowieka, akceptacją tego, że może być różny od Ciebie – mieć inne tempo pracy, inaczej dobierać argumenty w rozmowie, inaczej niż Ty postrzegać terminy, potrzebować więcej ... precyzuj swoje oczekiwania - nie zakładaj z góry, że coś jest oczywiste. Z doświadczenia pracy z liderami i ich zespołami widzę, że to jedno ze źródeł konfliktów - przyjęcie ...

    Tematy: pokolenie Y, młodzi na rynku pracy, rynek pracy, Millenialsi
  • 3 typy toksycznych współpracowników

    3 typy toksycznych współpracowników

    00:20 12.05.2016

    ... toksycznemu wpływowi”. – mówi Bartosz Struzik, ekspert międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl Maruda Marudzenie jest zaraźliwe. Osoba, która na wszystko mówi ... To jakby cofnąć się w czasie do podstawówki. Plotkarze funkcjonują w każdej pracy, bywają zupełnie nieszkodliwi, ale też i niebezpieczni. Zdecydowanie najmądrzej unikać ...

    Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, współpracownicy, plotki w pracy

poprzednia  

1 ... 5 6 7 ... 11

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: