eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyatmosfera w pracy

atmosfera w pracy - wiadomości i porady tematyczne

  • Większość Polaków odczuwa szczęście w pracy. Na czele stawki Amerykanie

    Większość Polaków odczuwa szczęście w pracy. Na czele stawki Amerykanie

    10:49 05.12.2019

    ... najniższe w Wielkiej Brytanii (2,7 na 4). Zazwyczaj, ludzie chcą mieć poczucie celu oraz osiągać wyznaczone założenia i wyniki. W Polsce i Izraelu 22% pracowników poszukuje w pracy możliwości rozwoju osobistego, natomiast w USA i Europie Zachodniej tylko 12%. Aby poziom szczęścia i zaangażowania wzrósł, firmy muszą słuchać swoich pracowników. Około ...

    Tematy: pracownicy, tendencje na rynku pracy, atmosfera w pracy, satysfakcja z pracy
  • Relacje interpersonalne. Z kim wolimy pracować?

    Relacje interpersonalne. Z kim wolimy pracować?

    09:09 05.12.2019

    ... , że może współpracować z osobami w wieku senioralnym, a jedynie 32 proc. taką gotowość wyraża w przypadku osób niepełnoletnich. Aktywność zawodowa i zmieniające się środowisko pracy pozwala wykształcić otwartość na różnorodność kadry zatrudnionej w danej firmie. Im szybciej będziemy w stanie odnaleźć się w takim środowisku, tym łatwiej będzie ...

    Tematy: rynek pracy, pracownicy, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne
  • Jak znaleźć odpowiedniego pracownika produkcji?

    Jak znaleźć odpowiedniego pracownika produkcji?

    12:58 13.06.2019

    ... osób poszukujących zatrudnienia w produkcji poprzez OLX Praca, kluczowymi kwestiami są: wynagrodzenie ( 4,5 w 5-stopniowej skali) oraz dobra atmosfera w pracy (3,8 pkt). Na kolejnych pozycjach uplasowały się godziny pracy, możliwości rozwoju kariery oraz lokalizacja (po 2,9 pkt). Wniosek jest jasny - podkreślajmy w ofercie zasady wynagrodzenia ...

    Tematy: rynek pracy, pracownicy produkcji, pracownik produkcji, atmosfera w pracy
  • Atmosfera w pracy, czyli osamotnienie wśród technologii

    Atmosfera w pracy, czyli osamotnienie wśród technologii

    09:42 27.05.2019

    ... Poland. CORAZ WAŻNIEJSZA ATMOSFERA W PRACY W sytuacji, gdy w wielu branżach trudno jest pozyskać i zatrzymać kompetentnego pracownika, budowanie dobrej atmosfery pracy powinno skupić szczególną uwagę pracodawców. Jeśli w życiu zawodowym brakuje komfortu psychicznego i poczucia przynależności, to pracownik rozpoczyna rozważania nad zmianą pracy. Jak ...

    Tematy: atmosfera w pracy, komunikacja w firmie, relacje interpersonalne
  • W firmach produkcyjnych liczy się atmosfera w pracy

    W firmach produkcyjnych liczy się atmosfera w pracy

    11:10 20.05.2019

    ... znaczeniu przekonanych jest 65% osób pracujących w Polsce oraz 80% pracowników z zagranicy. Paradoksalnie ludzie wskazują, że najważniejsza jest dla nich atmosfera w pracy oraz docenianie przez przełożonego, a więc bardziej psychologiczne uwarunkowania - komentuje wyniki badań dr hab. Kamil Minkner, prof. Uniwersytetu Opolskiego. - Oczywiście ...

    Tematy: rynek pracy, pracownicy produkcji, atmosfera w pracy, wynagrodzenie
  • Nie pensja, ale rozwój zawodowy? Co liczy się w pracy?

    Nie pensja, ale rozwój zawodowy? Co liczy się w pracy?

    10:59 14.05.2019

    ... % respondentów. Nieco ważniejsza niż ostatnio okazała się natomiast przyjazna atmosfera w pracy, na którą wskazuje obecnie 51% respondentów. Najbardziej wyraźna zmiana ... zatrudnienia, dla osób z wykształceniem podstawowym większe znaczenie ma przyjazna atmosfera w miejscu pracy. Absolwenci uczelni wyżej niż inne grupy plasują natomiast rozwój ...

    Tematy: sytuacja na rynku pracy, pracownicy, badania pracowników, work-life balance
  • Sport i problemy osobiste, czyli Polaków rozmowy w pracy

    Sport i problemy osobiste, czyli Polaków rozmowy w pracy

    00:35 19.01.2019

    ... , w tym rodzinnych, uczuciowych i zdrowotnych. Takiej odpowiedź udzieliło przeszło ¾ badanych (76 proc.). Aż 65 proc. kobiet przyznało również, że w pracy chętnie rozmawia o… pracy. Podium zamknęły tematy „kuchenne” z rezultatem 63 proc. Z proponowanych odpowiedzi (możliwość wielokrotnego wyboru), najmniej głosów oddanych zostało z kolei na tematy ...

    Tematy: praca, rozmowy w pracy, kontakty interpersonalne, atmosfera w pracy
  • Well being - to się opłaca!

    Well being - to się opłaca!

    00:40 10.01.2019

    ... przecenienia zwłaszcza w naszej branży, w której realizujemy duże projekty, wymagające pracy zespołowej” – wyjaśnia Prezes Zarządu firmy Quercus. Nie bez znaczenia jest też atmosfera panująca w pracy – mniej formalna sprzyja budowaniu pozytywnych relacji w zespole. Luźna atmosfera, mówienie sobie na „Ty”, wspólne obchodzenie urodzin (tort i prezent ...

    Tematy: work-life balance, well-being, efektywność pracy, motywowanie pracowników
  • Toksyczny szef może zniszczyć nawet najlepszą organizację

    Toksyczny szef może zniszczyć nawet najlepszą organizację

    11:17 24.09.2018

    ... o wykwalifikowanego pracownika, to będzie musiała zapewnić mu dobrą atmosferę pracy i podtrzymywać motywację do efektywnego działania. W takim środowisku najważniejszą rolę odgrywać ... szybko ją zniszczyć. Nawet w zdrowych organizacjach posiadających wzorową kulturę pracy może istnieć toksyczny szef. Najczęściej spotykany typ osoby zarządzającej, ...

    Tematy: zaangażowanie w pracę, rozwój firmy, atmosfera w pracy, dobry szef
  • Co robić, gdy spada satysfakcja z pracy?

    Co robić, gdy spada satysfakcja z pracy?

    10:31 14.09.2018

    ... ani dla firmy. Jak wynika z badania zrealizowanego przez Hays Poland, satysfakcja z pracy w największej mierze uzależniona jest od dobrej atmosfery oraz pozytywnych relacji z kolegami i przełożonymi. Aby jednak te ostatnie rzeczywiście były zdrowe, a atmosfera w zespole motywowała do działań, należy zadbać o respektowanie prostych zasad, jak ...

    Tematy: rynek pracy, pracownicy, satysfakcja z pracy, kariera zawodowa

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 10 ... 11

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: