reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
12:33 09.12.2015
W nadchodzącym roku wydatki na reklamę w naszym kraju mają być o 3,2 procenta wyższe niż w roku bieżącym - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group. Z kolei globalne wydatki mają wspiąć się o 4,7 procenta, co byłoby wynikiem o 0,8 p.proc. wyższym od osiągniętego na koniec tego roku. Okazuje się również, że głównym motorem wzrostu globalnych ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Promocja w internecie: lepszy Twitter czy Facebook?
12:41 29.10.2015
O ile jeszcze przed kilku laty Facebook zdecydowanie święcił triumfy jako główny kanał komunikacji, o tyle obecnie jego wybór nie musi być wcale tak oczywisty. W szranki ze społecznościowym gigantem staje bowiem Twitter. Nie chodzi jednak o to, aby zdecydować się wyłącznie na jeden z nich - idealnym rozwiązaniem wydaje się być zaistnienie w obu ...
Tematy: Twitter, Facebook, komunikacja w sieci, social media -
Reklama w internecie: przychody z najmu czy umowy zlecenie?
13:32 09.10.2015
Przychody z udostępnienia miejsca na stronie internetowej uzyskiwane poza działalnością gospodarczą należy kwalifikować do przychodów z tzw. najmu prywatnego a nie działalności wykonywanej osobiście - uznał Minister Finansów w interpretacji indywidualnej z dnia 19.08.2015 r. nr DD9/033/628/BRT/2014/RWPD-125424. Jakie wątpliwości wyjaśnił organ ...
Tematy: podatek od najmu, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, ryczałt od przychodów z najmu, skala podatkowa -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
13:39 22.07.2015
... styczeń – marzec 2014 o 2%. 19% nakładów – ponad 50 milionów złotych – kosztowała sektor reklama radiowa. Ich wysokość wzrosła o 37% w stosunku do IV kwartału 2014 roku ... kampaniach wykorzystywano portale horyzontalne – Onet.pl, Wp.pl i Gazeta.pl. Reklama w magazynach kosztowała ponad 21 milionów (8% całości), a w gazetach ponad 5 milionów (2%). ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Reklama w Internecie górą
11:54 25.05.2015
2/3 polskich przebadanych przez ARC Rynek i Opinia reprezentantów sektora małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje, że prowadzi działania reklamowe. Wydaje się, że badani zdają sobie sprawę z potęgi Internetu, ponieważ najczęściej wybieraną przez nich formą reklamy jest pozycjonowanie własnej strony internetowej (69 proc. wskazań). Dla ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
5 grzechów głównych w e-marketingu
00:46 23.05.2015
... kampanii reklamy osobistej – nawet 1 proc., w zależności od branży. Oznacza to, że reklama osobista ma ponad dwukrotnie większą klikalność od „zwykłej” reklamy! Grzech drugi – masowa ... imionami. Podobnie powinno postępować się w internecie – klient lubi czuć, że dana reklama jest skierowana właśnie do niego, np. gdy otrzymuje zniżkę z okazji urodzin ...
Tematy: reklama internetowa, e-marketing, marketing online, reklama w internecie -
Reklama osobista – zabójca spamu
12:59 29.04.2015
... informacje na nasz temat trafiają do reklamodawców. Tradycyjna reklama internetowa wyświetlana jest zazwyczaj każdemu użytkownikowi sieci. Inaczej jest w przypadku reklamy osobistej. Model zakupu reklamy oparty na systemie aukcyjnym, czyli Real-Time Bidding oznacza, że reklama dociera w czasie rzeczywistym do konkretnego internauty. – W tym modelu ...
Tematy: reklama osobista, programmatic marketing, pliki cookies, marketing online -
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
11:00 21.04.2015
... nakładów – 21% (ponad 38 milionów złotych) – kosztowała firmy z tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota nieznacznie wyższa niż w 2013 roku. Firmy lokowały największe ... (3%). Po 2% firmy zainwestowały w takie kanały jak gazety i radio, a 3% kosztowała reklama kinowa. Obserwowany duży udział luksusowych magazynów kobiecych w torcie reklamowym ...
Tematy: branża modowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Landing page: mała litera przyciąga uwagę
14:26 20.04.2015
Dlaczego nazwy lotnisk, ulic i drogowskazy z nazwami miast na autostradach pisane są małymi literami? Warto wiedzieć, bo takie same zasady obowiązują na landing pages, których celem jest zbieranie leadów. Na landing page trafiają użytkownicy, którzy wskutek działań marketingowych wykonali określoną czynność, np. kliknęli w baner, link sponsorowany ...
Tematy: landing page, landing pages, marketing, marketing internetowy -
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
15:11 13.04.2015
... kliknięcia/mc), a „zumbą” – mieszkańcy Krakowa (800 wyświetleń i 239 prognozowanych kliknięć/mc). W Gdańsku warto promować „nordic-walking”, którego reklama może być wyświetlona 825 osobom i kliknięta przez 342 potencjalnych klientów. Reklama doprecyzowana geograficznie Na koniec specjaliści z Blink.pl sprawdzili, jak będą kształtować się ceny za ...
Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- sztuczna inteligencja
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe