00:22 26.05.2022
... Play M dla Firm zawierającego internet w smartfonie 60 GB z pełną prędkością oraz rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich bez limitu w Polsce i krajach Unii Europejskiej. Standardowa cena usługi to 60 zł netto miesięcznie po rabatach. Kolejne abonamenty dla ...
00:30 24.05.2022
... dla Firm w ofercie biznesowej Play dostępne są również abonamenty z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami, MMS-ami w Polsce i krajach Unii Europejskiej oraz dużymi pakietami internetu w smartfonie: S dla Firm z 20 GB za 45 zł, M dla Firm z 60 GB za 60 zł, L dla Firm ...
00:30 24.11.2021
... i L dla Firm. Dodatkowe benefity w abonamencie dla Firm – bezprzewodowy internet do biura tylko za 10 zł miesięcznie W nowej ofercie Play dla Firm wraz z abonamentem głosowym klienci mogą kupić bezprzewodowy internet do biura z abonamentem w cenie 10 zł miesięcznie za pakiet 200 GB w ofercie M dla Firm lub 300 GB w ofercie L dla Firm. Przy wyborze ...
13:31 30.09.2021
Play przygotował specjalną ofertę dla klientów biznesowych. Teraz mogą oni otrzymać dwie karty SIM i internet stacjonarny 150 Mb/s w cenie 50 zł. Internet stacjonarny dla firm ... 50 zł Operator wprowadza także specjalną ofertę dla klientów biznesowych, którzy zdecydują się przenieść numery do Play. W ramach promocji, użytkownicy otrzymują dwie karty do ...
13:02 19.10.2007
PLAY, multimedialny operator komórkowy, wprowadził ofertę dla średnich i małych klientów biznesowych - PLAY dla Firm. PLAY dla Firm oferuje trzy rodzaje abonamentu oraz telefony multimedialne 3G. Oferta PLAY dla Firm skierowana jest do klientów prowadzących własny, mały bądź średni, biznes. Obowiązują w niej te same płaskie stawki do sieci własnej, ...
Czy deweloperzy wstrzymają inwestycje mieszkaniowe?
Wynagrodzenia w e-commerce w 2021 roku
Mieszkańcy Podkarpacia i Podlasia unikają długów
Główne amerykańskie indeksy giełdowe najwyżej od końca kwietnia
Małe instytucje płatnicze. Jak zostać MIP-em i jakie są jego obowiązki wobec KNF?
Walka z szarą strefą w handlu - znaczne zaostrzenie kar i sankcji
Inwestowanie. Na jakie pułapki marketingowe uważać?