marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa
01:14 03.09.2007
Nowym mediom nie udało się jeszcze całkowicie zdeklasować mediów tradycyjnych. Podobnie jest z marketingiem dla konsumentów nadal liczą się kampanie wykorzystujące tradycyjne media. Prawie 2/3 respondentów, mając do wyboru magazyn w tradycyjnej, drukowanej formie i w wersji elektronicznej, stawia na tradycję. Preferencje respondentów dotyczące ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, formy reklamy -
Marketing offline wpływa na zachowanie online
08:53 31.08.2007
Marketing offline motywuje konsumentów do poszukiwania informacji o produkcie w sieci i wpływa na ich decyzje zakupowe. W badaniu JupiterResearch 67 proc. respondentów do poszukiwania w ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing offline, reklama telewizyjna -
Marketing mobilny: jak dotrzeć do odbiorcy?
01:25 28.08.2007
Marketerzy wykorzystujący marketing mobilny muszą się zdecydowanie bardziej postarać - sugeruje najnowsze badanie Universal McCann. Aby kampania mobilna odniosła sukces nie wystarczą już sprawdzone ...
Tematy: marketing mobilny, marketing, kampanie reklamowe, użytkownicy telefonów komórkowych -
Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze
01:04 25.08.2007
Stali bywalcy barów zwracają uwagę nie tylko na ilość piwa w kuflu. Okazuje się, że dostrzegają reklamy wyświetlane na ekranach przyczepionych do cyfrowych szaf grających. Arbitron informuje, że rozpoznawalność marki wśród osób odwiedzających bary sięga 43 proc. Firma monitorowała zapamiętywanie marek, których reklamy pojawiały się na monitorach ...
Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów -
Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?
11:00 19.08.2007
... w domu klienta. Jak wiadomo Polacy niechętnie wpuszczają do domu akwizytorów i sztuką komunikacji z klientami będzie odpowiednie „sprzedanie” takiej wizyty w domu. Trudny marketing Problemem dla firm branży energetycznej może okazać się znalezienie pomysłu na przekaz i dotarcie z nim do klienta. Wbrew pozorom - zmiana myślenia ...
Tematy: rynek energetyczny, rynek energii, energia elektryczna, marketing -
Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców
10:41 17.08.2007
71 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat spędza czas w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych. Blisko 40 proc. respondentów, odwiedzających te miejsca, przyznało, że rejestruje zamieszczone wewnątrz nich reklamy - wynika z najnowszych badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor), które na zlecenie agencji Polonia Indoor ...
Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów -
Jaka reklama działa na matki?
01:20 16.11.2006
Zaledwie 20 proc. matek uważa, że reklamodawcy skutecznie do nich docierają ze swoimi przekazami. Okazuje się że podczas podejmowania decyzji zakupowych, większość z nich najchętniej korzysta z rekomendacji i informacji innych mam. 70 proc. matek uważa, iż reklamy nie są adresowane do nich, a 30 proc. podkreśla, że niektóre nawet je obrażają, ...
Tematy: ciąża, matki, preferencje zakupowe, reklama -
Plotka kontra reklama
13:51 04.11.2006
Czy rzeczywiście można tak powiedzieć? A może raczej plotka to też reklama? Umiejętnie wykorzystana, kontrolowana plotka może być nieocenionym elementem kampanii reklamowej. Doskonałym przykładem produktu rozreklamowanego dzięki plotce, bez wykorzystania innych kanałów komunikacji, jest stworzona w latach 60. w USA chusta-nosidełko. Służąc w ...
Tematy: marketing, kampanie reklamowe, marketing szeptany, plotka -
Marketing bezpośredni zwalnia
00:04 04.11.2006
... marketing bezpośredni w Stanach Zjednoczonych zwalnia - wynika z raportu stworzonego przez Direct Marketing Association. Niemniej jednak sprzedaż związana z tym ... Stanach Zjednoczonych, będzie jednak od niego stosunkowo niższy. Według DMA wydatki na marketing bezpośredni w 2007 sięgną 175,2 mld dolarów, co oznacza 5,2 proc. wzrost w porównaniu z 166,5 ...
Tematy: marketing bezpośredni, marketing, wydatki na reklamę, wydatki na marketing -
Skuteczna kampania reklamowa
11:09 11.10.2006
... w samolotach. A przecież to tylko kolejne mutacje (megaprecyzyjnego) outdooru, który jest często dodatkowo uzupełniany o działania ambientowe, marketing bezpośredni, event marketing, sponsoring, produkt placement, POS marketing czy PR. Jak w tym gąszczu, nadmiarze (a może niedomiarze?) danych i kanałów komunikacji zaplanować skuteczną kampanię? Jak ...
Tematy: kampanie reklamowe, reklamy telewizyjne, marketing i reklama, nośniki reklamy
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- opodatkowanie VAT
- banki
- oferty pracy
- nowe technologie
- deweloperzy
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem