eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing

marketing - wiadomości i porady tematyczne

  • Product placement w grach wideo

    Product placement w grach wideo

    11:47 28.06.2006

    ... pokaźna, nawet jeśli porównamy ją z kosztem produkcji całej gry. Podobnie jak na rynku filmowym Entertainment Marketing Association (EMA)15, na rynku elektronicznej rozrywki United Talent Agency, Massie Inc. i wiele innych ... Piotr Ratajczyk pracuje w Katedrze Marketingu Produktu AE Poznań. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...

    Tematy: product placement, gry wideo, marketing internetowy, marketing
  • Pięć błędów marketingu internetowego

    Pięć błędów marketingu internetowego

    00:04 26.04.2006

    ... Internecie nie jest wyjątkiem. Niemal każdy błąd jako możesz popełnić w sieci wywodzi się z podstawowego założenia, że projektowanie i budowanie strony internetowej, marketing Twojego produktu/usługi i mierzenie efektów są osobnymi, oddzielonymi od siebie działaniami. Najlepiej byłoby, gdyby Twoi graficy, projektanci IT, programiści, konsultanci ds ...

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing sieciowy, reklama w internecie
  • Tanio tylko w reklamie

    Tanio tylko w reklamie

    14:07 18.04.2006

    Obietnice łatwego kredytu, wysoko oprocentowanej lokaty czy darmowych rozmów telefonicznych to tylko zagrywka marketingowa, sposób w jaki firmy wabią klientów - czytamy w "Rzeczpospolitej". Jako przykład stosowanej filozofii dziennik cytuje przedstawiciela jednego z operatorów, który w czasie prezentacji nowych abonamentów powiedział: "Nowe taryfy ...

    Tematy: Reklama, reklamy, marketing, chwyt marketingowy
  • Jak zostać mistrzem marketingu

    Jak zostać mistrzem marketingu

    01:16 17.03.2006

    ... środowiska jest marketing. Pojęcie to od 15 lat robi w Polsce zawrotną karierę. W księgarniach można znaleźć bogaty wybór książek: ... reklamy, posłuchaj sloganów, przyjrzyj się napisom na ciężarówkach. Ciągle ktoś coś "zmienia" i "robi różnicę". To marketing nie tylko leniwy, ale i krótkowzroczny. Czy autorzy tych reklam nie zauważyli, że skoro każdy ...

    Tematy: marketing, techniki sprzedaży, klienci, klient
  • Opakowanie - niemy sprzedawca

    Opakowanie - niemy sprzedawca

    13:50 25.01.2006

    ... artykuł. Kinga Szydzińska pracuje jako Strategic Project Manager w firmie FDT. kontakt: k.szydzinska@fdt.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce

    Tematy: opakowanie produktu, zarządzanie produktem, opakowanie, promocja produktów
  • Czas na integrację

    Czas na integrację

    10:23 14.12.2005

    ... Czajkowska -Więcaszek jest specjalistą ds. marketingu interaktywnego w firmie Webtel – Interactive Solutions. kontakt: kcw@webtel.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce

    Tematy: integracja systemów informatycznych, integracja, platforma reklamowa, marketing
  • Marketing mobilny w Australii

    Marketing mobilny w Australii

    15:11 09.10.2005

    ... zrobić” wykorzystując marketing mobilny, bez brania pod uwagę innych opcji i praw rządzących przedsiębiorstwem. Strategie marketingu mobilnego Dla firmy iTouch Australia mobilny marketing ... butelek i zamieszanie spowodowane przedłużeniem oferty - z końca marca do 30 kwietnia. Marketing mobilny to wielki rynek nie tylko w Australii, ale również na ...

    Tematy: marketing mobilny, marketing
  • Etyka w reklamie

    Etyka w reklamie

    13:04 06.10.2005

    O etyce w reklamie oraz możliwości zwalczania nieuczciwego i sprzecznego z dobrymi obyczajami przekazu komercyjnego na drodze samoregulacji dyskutowali w siedzibie "Rzeczpospolitej" przedstawiciele Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Europejskiego Stowarzyszenia Norm w Reklamie, środowisk akademickich, a także organizacji zrzeszających ...

    Tematy: etyka w reklamie, reklama, marketing, akcje reklamowe
  • Marketing

    Marketing

    15:30 01.08.2005

    Zespół działań mających na celu zidentyfikowanie i zaspokojenie potrzeb klientów.

    Tematy: reklama, marketing
  • DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results

    DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results

    22:49 30.07.2005

    Model określania celów reklamy służący do oceny jej rezultatów. Zasadniczo jest złożony z trzech części. Bada oddziaływania na konsumentów poszczególnych czynników kampanii promocyjnej (nazwa towaru, opakowanie, reklama itp.). Czynniki te konfrontuje z czynnikami przeciwnymi (zakłócającymi kampanię promocyjną) np. konkurencją. W tym celu tworzy ...

    Tematy: reklama, marketing, DAGMAR, Defining Advertising Goals for Measured Advertisin

poprzednia  

1 ... 10 ... 17 18 19 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: