marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Firmy europejskie i marketing
00:03 15.05.2005
... bardziej ograniczony niż w USA; • Europejscy szefowie działów marketingu preferują tradycyjne media do osiągania różnorodnych celów marketingowych, natomiast firmy z USA stosują marketing internetowy do pozyskiwania nowych klientów i przywiązywania ich do marki i produktu (tzw. trial & repeat); • Firmy europejskie koncentrują się silniej na ...
Tematy: Internet w marketingu, firmy europejskie, marketing -
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
09:27 02.05.2005
... wszystkich reklamy word-of-mouth... Zjawisko angażowania konsumenta w proces powstawania produktów i usług oraz w zarządzanie marką z całą pewnością będzie przybierało na sile. Marketing przyszłości nie będzie miał nic wspólnego z wciąż dzisiaj popularną formułą monologu przedsiębiorstwa skierowanego do konsumentów. Obowiązującą formułą stanie się ...
Tematy: marketing, przewaga konkurencyjna, potrzeby wyższego rzędu, rozwój przedsiębiorstwa -
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
13:38 09.04.2005
... zauważyć, co przed chwilą napisałem – „budować markę”. To ciekawe, że marketing zaczął posługiwać się pewnymi wskaźnikami, które są trudno przekładalne na wartości ... brandu? Tu wchodzimy w ślepą uliczkę. Do czego jednak zmierzam? Współczesny marketing, tworząc swój metajęzyk i metodologię położył nacisk na wskaźniki, których zadaniem jest zrobienie ...
Tematy: skuteczność kampanii reklamowej, marketing, reklama, kampanie reklamowe -
Fałszywa darmowa reklama
00:05 01.04.2005
Do UOKiK napływa coraz więcej skarg na działalność zagranicznych firm wysyłkowych, które przesyłają do polskich przedsiębiorców oferty rzekomo darmowej reklamy, nie informując, że w rzeczywistości wiąże się ona z kosztami. Urząd przestrzega przed tego rodzaju praktykami. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na udzielenie odpowiedzi i wypełnienie ...
Tematy: reklama, marketing, firmy wysyłkowe, Tele Verzeichnis Verlag -
Reklamy powinny być cool
13:12 17.03.2005
... . Mirosław Laszczak jest wykładowcą Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym. kontakt: miroslawlaszczak@wp.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
Tematy: reklama, marketing, kampanie reklamowe, kreowanie marki -
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
00:03 10.02.2005
... , angliści postanowili wykorzystać tę niszę rynkową i skupić swą uwagę wyłącznie na grupie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Artykuł jest fragmentem książki "Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw" wydanej przez BL Info Polska Sp. z o.o. Bratumiła Pawłowska jest pracownikiem wydawnictwa BL Info Polska i zajmuje się ...
Tematy: grupy nabywców, nisza rynkowa, segmentacja rynku, MSP -
Marketing na diecie
20:07 14.11.2004
... działania. 2. Nie rzucaj wszystkiego na jedną szalę. Nie przeznaczaj całego budżetu na jedną spektakularną akcję lub formę komunikacji, na przykład, marketing bezpośredni. Jest to kosztowne, mało skuteczne i nie motywuje do szukania nowych form komunikacji. 3. Pomyśl, "Co będę z tego miał?"Tak właśnie ...
Tematy: marketing, komunikacja marketingowa, plan marketingowy -
eSperto - marketing i zabawa
00:01 11.11.2004
... marketingowym archiwum i nie jest natrętny - jak się nim nie interesujemy, grzecznie... zasypia. Mówimy o nowym narzędziu marketingu desktopowego, udostępnionym przez Wydawnictwo Marketing w Praktyce na stronach portalu firmowego portalu. Postać eSperto stworzyła Agencja Interaktywna Adv.pl. Aplikacje typu screen mate, popularne w krajach, gdzie ...
Tematy: Adv.pl, screen mate, marketing, eSperto -
Blog jako narzędzie marketingowe
12:44 30.09.2004
... specjalistą w zakresie e-PR oraz badaczem zjawiska wirtualnych społeczności i społeczeństwa informacyjnego, kontakt: grzegorz.mazurek@k2.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
Tematy: blogi, marketing, narzędzia marketingowe, wirtualne dzienniki -
PRL w marketingu
13:39 30.08.2004
Mogłoby się wydawać, że propaganda serwowana nam przez PRL odeszła już dawno do lamusa i nikt za nią nie tęskni. Tymczasem okazało się, że motywy socjalistyczne doskonale odnalazły swoje miejsce w reklamie i święcą triumfy popularności. Jak to się stało? Reklamodawcą, który zdecydował się podjąć ryzyko i wykorzystać na szeroką skalę elementy ...
Tematy: marketing, socjalizm, NetArt, onet.pl
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- opodatkowanie VAT
- banki
- oferty pracy
- nowe technologie
- deweloperzy
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem