eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing

marketing - wiadomości i porady tematyczne

  • Firmy europejskie i marketing

    Firmy europejskie i marketing

    00:03 15.05.2005

    ... bardziej ograniczony niż w USA; • Europejscy szefowie działów marketingu preferują tradycyjne media do osiągania różnorodnych celów marketingowych, natomiast firmy z USA stosują marketing internetowy do pozyskiwania nowych klientów i przywiązywania ich do marki i produktu (tzw. trial & repeat); • Firmy europejskie koncentrują się silniej na ...

    Tematy: Internet w marketingu, firmy europejskie, marketing
  • Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta

    Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta

    09:27 02.05.2005

    ... wszystkich reklamy word-of-mouth... Zjawisko angażowania konsumenta w proces powstawania produktów i usług oraz w zarządzanie marką z całą pewnością będzie przybierało na sile. Marketing przyszłości nie będzie miał nic wspólnego z wciąż dzisiaj popularną formułą monologu przedsiębiorstwa skierowanego do konsumentów. Obowiązującą formułą stanie się ...

    Tematy: marketing, przewaga konkurencyjna, potrzeby wyższego rzędu, rozwój przedsiębiorstwa
  • Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?

    Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?

    13:38 09.04.2005

    ... zauważyć, co przed chwilą napisałem – „budować markę”. To ciekawe, że marketing zaczął posługiwać się pewnymi wskaźnikami, które są trudno przekładalne na wartości ... brandu? Tu wchodzimy w ślepą uliczkę. Do czego jednak zmierzam? Współczesny marketing, tworząc swój metajęzyk i metodologię położył nacisk na wskaźniki, których zadaniem jest zrobienie ...

    Tematy: skuteczność kampanii reklamowej, marketing, reklama, kampanie reklamowe
  • Fałszywa darmowa reklama

    Fałszywa darmowa reklama

    00:05 01.04.2005

    Do UOKiK napływa coraz więcej skarg na działalność zagranicznych firm wysyłkowych, które przesyłają do polskich przedsiębiorców oferty rzekomo darmowej reklamy, nie informując, że w rzeczywistości wiąże się ona z kosztami. Urząd przestrzega przed tego rodzaju praktykami. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na udzielenie odpowiedzi i wypełnienie ...

    Tematy: reklama, marketing, firmy wysyłkowe, Tele Verzeichnis Verlag
  • Reklamy powinny być cool

    Reklamy powinny być cool

    13:12 17.03.2005

    ... . Mirosław Laszczak jest wykładowcą Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym. kontakt: miroslawlaszczak@wp.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce

    Tematy: reklama, marketing, kampanie reklamowe, kreowanie marki
  • Marketing dla MSP - segmentacja rynku

    Marketing dla MSP - segmentacja rynku

    00:03 10.02.2005

    ... , angliści postanowili wykorzystać tę niszę rynkową i skupić swą uwagę wyłącznie na grupie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Artykuł jest fragmentem książki "Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw" wydanej przez BL Info Polska Sp. z o.o. Bratumiła Pawłowska jest pracownikiem wydawnictwa BL Info Polska i zajmuje się ...

    Tematy: grupy nabywców, nisza rynkowa, segmentacja rynku, MSP
  • Marketing na diecie

    Marketing na diecie

    20:07 14.11.2004

    ... działania. 2. Nie rzucaj wszystkiego na jedną szalę. Nie przeznaczaj całego budżetu na jedną spektakularną akcję lub formę komunikacji, na przykład, marketing bezpośredni. Jest to kosztowne, mało skuteczne i nie motywuje do szukania nowych form komunikacji. 3. Pomyśl, "Co będę z tego miał?"Tak właśnie ...

    Tematy: marketing, komunikacja marketingowa, plan marketingowy
  • eSperto - marketing i zabawa

    eSperto - marketing i zabawa

    00:01 11.11.2004

    ... marketingowym archiwum i nie jest natrętny - jak się nim nie interesujemy, grzecznie... zasypia. Mówimy o nowym narzędziu marketingu desktopowego, udostępnionym przez Wydawnictwo Marketing w Praktyce na stronach portalu firmowego portalu. Postać eSperto stworzyła Agencja Interaktywna Adv.pl. Aplikacje typu screen mate, popularne w krajach, gdzie ...

    Tematy: Adv.pl, screen mate, marketing, eSperto
  • Blog jako narzędzie marketingowe

    Blog jako narzędzie marketingowe

    12:44 30.09.2004

    ... specjalistą w zakresie e-PR oraz badaczem zjawiska wirtualnych społeczności i społeczeństwa informacyjnego, kontakt: grzegorz.mazurek@k2.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce

    Tematy: blogi, marketing, narzędzia marketingowe, wirtualne dzienniki
  • PRL w marketingu

    PRL w marketingu

    13:39 30.08.2004

    Mogłoby się wydawać, że propaganda serwowana nam przez PRL odeszła już dawno do lamusa i nikt za nią nie tęskni. Tymczasem okazało się, że motywy socjalistyczne doskonale odnalazły swoje miejsce w reklamie i święcą triumfy popularności. Jak to się stało? Reklamodawcą, który zdecydował się podjąć ryzyko i wykorzystać na szeroką skalę elementy ...

    Tematy: marketing, socjalizm, NetArt, onet.pl

poprzednia  

1 ... 10 ... 18 19 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: