customer experience - wiadomości i porady tematyczne
-
Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM
08:55 18.11.2019
... było jak najbardziej „spersonalizowane”. Innymi słowy, światowy e-commerce zwraca się w kierunku kompleksowego zarządzania wrażeniami zakupowymi klienta. Mowa tu o Customer Experience Management, czyli CXM. Design poparty danymi Częstym błędem właścicieli platform zakupowych jest utożsamianie CXM jedynie z wyglądem strony sklepu internetowego ...
Tematy: sklep internetowy, handel online, jak podwyższyć sprzedaż, customer experience -
Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?
00:15 09.11.2019
... klienta (ang. customer experience, CX) będzie niewątpliwie technologia. Współcześni klienci już dziś przyzwyczajeni są do wysokiego poziomu usług i mnogości oferowanych im udogodnień technologicznych, a firmy, które chcą dotrzymać im kroku powinny zrewidować swoje sposoby myślenia o ekosystemie konsumenckim. Na customer experience będą wpływały ...
Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami -
Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację
00:44 16.10.2019
... ich wiedzy – mówi Andrzej Musiał, starszy menedżer w dziale usług doradczych w zespole Customer & Growth w KPMG w Polsce. 1/4 Polaków przynajmniej raz czuła się ... oraz opracowania wniosków w przypadku obydwu raportów była autorska metodologia Sześciu Filarów™ Customer Experience stosowana przez KPMG na całym świecie. Pierwsze z nich, które było ...
Tematy: oferta banków, usługi bankowe, banki, jakość obsługi -
Koszyk Roku 2019. Najbardziej przyjazne sklepy internetowe
11:05 19.09.2019
... już druga odsłona badania, którego autorzy biorą pod lupę jakość serwisu w polskich sklepach internetowych. Aby wyłonić najlepszych, specjaliści od user experience poświęcili trzy miesiące na testowanie stron internetowych 100 największych polskich sklepów internetowych. Pod uwagę brali aż 200 kryteriów, szczególnie przyglądając ...
Tematy: zakupy online, sklepy internetowe, najlepsze sklepy internetowe, polskie sklepy internetowe -
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
00:35 17.09.2019
... z monitoringu w połączeniu z sieciowym systemem audio pozwolą również zadbać o tło muzyczne odpowiadające preferencjom danej grupy klientów, wpływając bezpośrednio na ich customer experience i docelowo – na sprzedaż. Na podstawie danych z monitoringu menadżerowie mogą również zarządzać ruchem przy kasach. Przykładowo, kiedy klient zbliży się ...
Tematy: customer experience, doświadczenia konsumentów, sklepy stacjonarne, jak podwyższyć sprzedaż -
Polak na zakupach. Dominują promotorzy czy krytycy marek?
10:30 08.08.2019
... dwukrotnie częściej deklarują, iż chętnie wypróbują produkty także innej marki, jeśli będą wystarczająco atrakcyjne, w szczególności dostępne na promocyjnych warunkach. Badanie Customer Happiness Index pokazuje, że wśród klientów jest średnio 34% „obojętnych”. „krytycy stanowią” 18%, a „promotorzy” 48%, przy czym najlepsze kategorie mają ...
Tematy: doświadczenia zakupowe, customer experience, sklepy internetowe, sklepy stacjonarne -
Innowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience
13:00 02.08.2019
... za produkty wyróżniające ich na rynku, ale także za lepsze Customer Experience. Poprawę doświadczeń zakupowych zapewniają m.in. technologie, w tym AI. Najczęstsze obecnie ... innych marek; 62% klientów jest otwartych na wykorzystanie AI w celu poprawy Customer Experience (59% w 2018 roku); 88% wierzy, że firmy w sposób odpowiedzialny stosują technologie ...
Tematy: zaufanie klientów, zachowania konsumentów, pozyskiwanie klientów, customer experience -
Klienci banków potrzebują najlepszych doświadczeń konsumenckich
09:52 13.06.2019
Dbałość o klienta i odpowiadanie na jego potrzeby to dziś niezbędny element budowania przewagi konkurencyjnej. W obliczu nadchodzącego wdrożenia dyrektywy PSD2, która pozwoli wejść do branży cyfrowym „graczom”, rodzime banki muszą dołożyć starań, aby jeszcze lepiej zaspokajać rosnące oczekiwania swoich klientów. 5 czerwca br. podczas debaty „Jak ...
Tematy: banki, doświadczenia konsumentów, customer experience, lojalność klienta -
Handel detaliczny, czyli chatboty i hiperpersonalizacja
13:49 23.05.2019
... i wydarzenia na żywo wzrósł o 70% w stosunku do całkowitych wydatków konsumpcyjnych USA – podkreśla Andrzej Musiał, starszy menedżer w dziale usług doradczych w zespole Customer & Growth w KPMG w Polsce. Co trzeci Millenials na świecie wykorzystuje media społecznościowe jako podstawowe narzędzie do interakcji z markami i firmami. Istnieje też ...
Tematy: handel detaliczny, nowe technologie, customer experience, zachowania konsumentów -
4 globalne trendy w Customer Experience
13:32 15.05.2019
... doprowadziła analiza Mood Media, jest spójność zaobserwowanych trendów. Wprawdzie customer experience jest zróżnicowane ze względu na położenie geograficzne kraju i ... są niezwykle dobrze poinformowani i bardzo świadomi faktu, że mogą żądać lepszego customer experience. Chcą mieć wszystko w zasięgu ręki, bez chwili zwłoki. Chcą żeby wszystko ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem