customer experience - wiadomości i porady tematyczne
-
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
09:37 07.05.2019
... szybki dostęp do informacji – traci na tym nie tylko jakość obsługi, ale wizerunek całego przedsiębiorstwa. Coraz więcej ważnych wskaźników określających Customer Experience Ukierunkowanie obsługi klienta na wypracowanie wysokiego wskaźnika CX wymaga zastosowania nowych wskaźników pomiaru efektywności. Choć sprawdzone mierniki, takie jak np ...
Tematy: jakość obsługi, obsługa klienta, customer experience, sztuczna inteligencja -
Marki zaangażowane w cele społeczne są silniejsze
10:40 11.03.2019
Jak dowodzi zrealizowane przez Accenture globalne badanie Global Consumer Pulse, niemal 2/3 konsumentów ze wszystkich zakątków świata preferuje kupować towary i usługi firm, które w swej działalności kierują się wartościami etycznymi i okazują wsparcie szczytnym celom. W Polsce odsetek ten sięga 62%, a dodatkowo 56% polskich konsumentów oczekuje, ...
Tematy: budowanie marki, relacje z klientem, customer experience -
Hotele, czyli nocleg + doświadczenia
00:44 02.03.2019
W obecnych realiach doświadczenia konsumentów liczą się jak nigdy wcześniej. Doskonale wiedzą o tym np. przedstawiciele handlu, ale o wrażenia klientów dbać muszą również inne branże. Rynek hotelowy nie jest pod tym względem wyjątkiem. Aplikacje umożliwiające zamówienie room service poprzez emoji, lobby zaprojektowane na wzór kreatywnego coworku ...
Tematy: hotele, rynek hotelowy, customer experience -
Nie ignoruj customer experience
11:24 05.02.2019
... powinno znaleźć się wyżej na liście priorytetów każdej organizacji. Powinna wspierać je cała struktura firmy” – podkreślił Nemo Verbist, Group Executive Customer Experience w Dimension Data. –„Liczne organizacje przyznają, że doświadczenia klientów są bardzo ważne, jednak niewiele podmiotów wyznacza osoby na szczeblu zarządu, odpowiedzialne ...
Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami -
Marketing liderem w budowaniu customer experience
13:38 31.01.2019
... kluczowe z punktu widzenia klienta. Firmy, które posiądą doskonałość na tym polu, wygrają z resztą rynku – poprzez umiejętne zarządzanie Customer Experience. Wyzwania firm potęguje jeszcze to, że w Customer Experience nie chodzi tylko o właściwą reakcję. Firma musi być przecież aktywna, wychodzić do klientów i ich zdobywać. To oznacza ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, customer experience -
Coraz bieglejsi w customer experience
09:04 28.01.2019
... badań w 20 innych krajach. Podstawą porównań pomiędzy markami, branżami i krajami jest indeks CEE (ang. Customer Experience Excellence). Wskaźnik obliczany jest na podstawie oceny Sześciu FilarówTM Customer Experience z uwzględnieniem ich indywidualnego wpływu na budowę doświadczeń klientów w danym kraju. W przypadku równej wartości wskaźnika CEE ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki -
Trendy w e-commerce na 2019 rok
00:44 28.01.2019
... . Nie należy się jej bać – warto zacząć z niej korzystać. Customer Experience i personalizacja Customer Experience jest to nic innego jak doświadczenie klienta w styczności z marką. A ... , łączące świat online i offline, tak aby maksymalnie ułatwić klientom customer journej i dać im możliwość wybrania najatrakcyjniejszej drogi. Sklepy internetowe będą ...
Tematy: nowe technologie, trendy technologiczne, e-commerce, handel internetowy -
Detaliści muszą inwestować w nowe technologie
10:38 25.01.2019
Zamknięcie sklepów Toys R US czy Mothercare to wyraźny dowód, jak bardzo w dzisiejszych czasach liczy się dbałość o cyfrowe doświadczenia konsumentów. Jasne staje się, że współczesny retail nie może polegać już jedynie na tradycyjnych metodach. Potwierdzeniem tego może być badanie zrealizowane przez amerykańską agencję Riverbed - aż 79 proc. jego ...
Tematy: retail, customer experience, doświadczenia zakupowe, zachowania konsumentów -
Zwrot towaru buduje lojalność klienta?
00:45 05.01.2019
... , tacy jak Zappos czy Ikea, wykorzystują to zjawisko na swoją korzyść, wliczając doświadczenie oddania towaru jako jeden z kluczowych aspektów całościowego customer experience w sklepie. Portal DlaHandlu podaje, że 66% klientów dokonuje zakupów po sprawdzeniu polityki zwrotów w sklepie, a 15% porzuca sprzedawcę, jeśli zasady są ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki -
3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy
09:58 07.12.2018
... doświadczeń zakupowych zapewnianych przez dostawców. Chodzi zarówno o doświadczenia w kontaktach z samą firmą, jak i jej produktami i usługami. Ogół tych doświadczeń (tzw. Customer Experience) jest przez klientów rozumiany dwojako: z jednej strony są to indywidualne wrażenia w całym procesie sprzedaży i obsługi po zakupie (i to dotyczy bardzo ...
Tematy: rozwój firmy, customer experience, innowacyjność