customer experience - wiadomości i porady tematyczne
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
10:32 17.11.2020
... i powstającego w głowie konsumenta wizerunku marki. Znaczenie ma również jakość obsługi. Jak zadbać o customer experience w czasie pandemii? Mood Media radzi, aby zacząć od pracowników. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Dlaczego customer experience nabiera podczas pandemii jeszcze większego znaczenia? Jak sprawdzić, czy pracownicy naszej organizacji ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
4 porady jak skutecznie prowadzić sklep internetowy
09:39 17.11.2020
... zmiany może być wprowadzenie od 31 grudnia tego roku, w prawie całej Europie, wymogów związanych z silnym uwierzytelnianiem klienta (tzw. z ang. Strong Customer Authentication: SCA). Podczas zakupów online konsumenci mogą zostać poproszeni przez bank o podanie dodatkowych informacji w celu potwierdzenia tożsamości. Jeśli tego nie ...
Tematy: sklep internetowy, e-sklep, jak założyć sklep internetowy, założenie sklepu internetowego -
Customer experience: kto przoduje w ochronie danych osobowych?
10:53 13.10.2020
Odpowiednia ochrona danych osobowych klientów to jeden z wyrazów dbałości o customer experience. Kto przoduje pod tym względem? Z badania opracowanego przez Genesys wynika, że najmniej mamy do zarzucenia bankom, opiece zdrowotnej oraz urzędom i ...
Tematy: customer experience, ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo danych, obsługa klientów -
Customer Experience w czasie pandemii
11:37 10.09.2020
... pokazują, jak kruchy może okazać się wypracowany wcześniej kapitał Customer Experience, w obliczu choćby jednej większej wpadki. Co zmienia pandemia koronawirusa w kontekście komunikacji z klientem? Przede wszystkim holistyczne podejście do Customer Experience jest jeszcze bardziej potrzebne. Jednocześnie oprócz profesjonalizmu i wiedzy eksperckiej ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Nadchodzą "nowi" klienci. Jakich doświadczeń zakupowych potrzebują?
11:53 08.05.2020
4 maja br., po wielu tygodniach oczekiwania, galerie handlowe ponownie otworzyły swoje drzwi dla klientów. W błędzie są jednak ci, którzy myślą, że sytuacja już wróciła do czasu sprzed pandemii. Wprawdzie klienci będą pojawiać się w sklepach coraz częściej, to jednak należy się spodziewać, że ich preferencje, potrzeby i priorytety nie będą tożsame ...
Tematy: handel detaliczny, zachowania konsumentów, doświadczenia zakupowe, customer experience -
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
08:37 09.04.2020
... się wyróżnikiem, pozwalającym sprzedać tę samą kolację za o wiele wyższą cenę. Tak działa ekonomia doświadczeń – mówi Wiesław Kotecki. Real time Customer Experience Management Podniesienie przychodów oraz zwiększenie lojalności klientów i zaufania do marki to główne korzyści, jakie płyną z prowadzenia kampanii marketingowych w czasie rzeczywistym ...
Tematy: usługi kurierskie, obsługa klienta, jakość obsługi, customer experience -
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
10:01 28.02.2020
... firmy z klientami. Salesforce poświęcił temu dwa poradniki adresowane do firm, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z serwisami społecznościowymi: „6 Steps to Trasformative Customer Service" oraz „The Complete Guide to Social Media for B2B Marketers". Na co powinni zwrócić uwagę ludzie od marketingu budując ...
Tematy: media społecznościowe, obsługa klienta, komunikacja z klientem, relacje z klientem -
Płatności zbliżeniowe i programy lojalnościowe. Tego chcą konsumenci
00:22 01.02.2020
Płatności w tradycyjnych placówkach handlowych bywają przyczyną frustracji klientów. Jak wynika z badania „Emerging Trends at Point of Sale”, przeprowadzonego przez Hanover Research dla Ingenico Group i FreedomPay, problemów technicznych podczas płatności przy kasie doświadczył na własnej skórze co drugi z kupujących. Sprzedawcy, którzy chcą ...
Tematy: handel stacjonarny, zachowania konsumentów, customer experience, płatności zbliżeniowe -
Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
10:43 30.01.2020
... generują wielcy detaliści sieciowi (jak Walmart czy Carrefour); 18% obrotów należy do marek rozwijających modele sprzedaży bezpośredniej (D2C - Direct to Customer), w tym sklepów online; 9% należy do nowych kanałów (w tym sprzedaż poprzez media społecznościowe). Klienci są pragmatyczni – dokonując zakupów kierują się wygodą ...
Tematy: zakupy przez internet, zachowania konsumentów, m-commerce, e-commerce -
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
10:56 07.01.2020
... przez customer experience ma radzić sobie biznes? Odpowiada Richard Bennett, dyrektor ds. rozwiązań i strategii biznesowych w firmie Vmware. Pojęcie customer experience (CX ... ich klienci i odbiorcy. Komu najbardziej potrzebne są dzisiaj kompetencje w zakresie budowania customer experience. Czy to droga tylko i wyłącznie dla sprzedawców doświadczeń i ...
Tematy: customer experience, CX, zachowania konsumentów, rozwój biznesu