-
Rosja i Ukraina celują w polskie centra handlowe
... nowych obiektów. Coraz więcej projektów przechodzi modernizacje, rozbudowy czy zmiany formatów. Takie działania mają na celu utrzymanie atrakcyjności już ... popularność rozrywki i gastronomii, innowacje i nowe technologie, sprzedaż wielokanałowa, e- commerce itp. wywierają ogromny wpływ na zachowania konsumentów. Zarówno właściciele obiektów ...
-
Dla kogo wolne niedziele są szansą?
... faktem. Ograniczenia zaczynają obowiązywać 1 marca 2018 roku i wprowadzane będą stopniowo. Wolne niedziele nie obejmą jednak e-commerce, a to może oznaczać, że zmiany w prawie przyczynią się do jeszcze większego upowszechnienia i rozwoju sklepów internetowych. Można zakładać, że zamknięcie sklepów stacjonarnych zaowocuje niedzielnymi zakupami przez ...
-
Co przyniesie rok 2019 branży FinTech?
Rozwój sztucznej inteligencji, nowelizacja nieaktualnych ram prawnych, otwarcie na zmiany technologiczne i walka o podniesienie standardów ochrony środków finansowych to tylko niektóre z zagadnień, z którymi na co dzień boryka się branża płatności internetowych, ...
-
Pandemia a biznes: firmy tną koszty i inwestycje
... przyszłym roku. – mówi Monika Constant, Dyrektor Generalna CCIFP. Zmiany nastąpią również w obszarze organizacji przedsiębiorstw. Ponad 80% ankietowanych deklaruje ... w izbach bilateralnych należących do International Group of Chambers of Commerce (IGCC) i skierowane było do Prezesów, Dyrektorów Generalnych i członków zarządu. Udział w nim ...
-
Czy po pandemii znajdzie się praca dla Ukraińców?
... logistyka i e-commerce odcinały kupony od nagłego kryzysu. Obecnie sytuacja powoli się normuje, ale też staje się jasne, że niepewność i zmiany spowodowane obostrzeniami związanymi z koronawirusem zaowocowały znacznymi problemami z uzupełnieniem braków kadrowych. Jak podkreśla Gremi Personal, w takich realiach zatrudnianie cudzoziemców przestaje ...
-
Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
E-commerce B2B jako podstawowa działalność ma dla branży kosmetycznej jeszcze małe znaczenie, ale zmiany w tym zakresie następują niezwykle szybko. 35% firm z sektora działających przede wszystkim w segmencie B2B uważa, że udział sprzedaży online w przychodach branży ...